Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mites koostumus? oiskoha virhe ostaa ettanin sijaa tota torni? :)

ei ollenkaan hyväää shittiä whisyillä höystettynä ja tarpeeks stydiä, ettan nyt on ehkä kurjinta mitä löyttyy en ikinä osta jos saan niin otan.
ettan on alottelijoiden juttu ,kyllä se ettan innostus 15 vuodessa häipyy.

ei ollenkaan hyväää shittiä whisyillä höystettynä ja tarpeeks stydiä, ettan nyt on ehkä kurjinta mitä löyttyy en ikinä osta jos saan niin otan.
ettan on alottelijoiden juttu ,kyllä se ettan innostus 15 vuodessa häipyy.

Helpottaa kuulla etten ole ainoa joka diggailee tosta. :D

Isoäiteen talon nurkissa kasvaa tupakkaa villinä. Nuorempana piti kokeilla kuivattaa siitä pieni koe-sikari, mutta se kokeilu kaatui siihen kun lehdet kuivausvaiheessa mätänivät. Kuivatin siis lehtiä auringonpaahteisen ikkunan takana.

Tuo kuivausvaihehan siinä haaste on, millä sen ratkaisee. Mitä tuohon tupakan "paahtamiseen" tulee, niin tässä ohjeessa ainakin pidetään 4 vuorokautta uunissa, vitun paljon sähköähän tuo vie:
Tässä on Strengbergin tehtaan legendaarinen resepti:

Seos 1
3 rkl suolaa
1 rkl glyserolia
1,25 l vettä
1 kg tupakkaa

Sekoita suola ja glyseroli haaleaan veteen. Jauhaa tupakka hienoksi ja sekoita liuokseen. Laita seos kannelliseen uunivuokaan ja lämmitä 80-85 asteisessa uunissa noin 4-5 vuorokautta. Lämpötilan pitää pysyä alle 90 asteessa, joten tarkista etukäteen paljonko uunin termostaatti valehtelee.

Käväsinki tänää hapikses, mukaan tarttu röda lacket lössii ja general extra sterk portionii 88 euroo :thumbs: oli toi probe löysä loppunu 2 kiekkoo oli jälel

Jos tykkää tupakanmakuisesta nuuskasta ja valmistaa nuuskan itse, suosittelen Aromaa. Laitoin eilen tulemaan satsin jääkaappiin ja en malttanut pitää näppejä erossa mönjästä, vaan koemaistoin. Todella täyteläinen tupakanmaku ja aromi nenään!

Eiköhän siitäkin selviä tosiaan lahjuksia maksamalla, kuten kaikesta tuossa maassa. Muutenkin hieno maa, vanhemmat myyvät lapsiaan seksiorjiksi, mutta nuuskan tuonnista rangaistaan ankarasti.

Myydään ihan marketeissa ja räätäleilläkin. Hinta oli helmikuussa 8,5€ kiekko.

Toi generalin extra sterk kyllä mehustaa ihan vitusti :jahas:
Eikä oo muutenkaa mitään parhaan makusta se mehu :(

Elikkäs symphonylla oli toi sama 3 punttia ettania 79e itelleni tarttu mukaan 5 sinkoa, josta 2 pussia ja 3 löysää, nyt elämä hymyilee!Tuli Ruottista ostettua myös skruffin stark pussia ja gränbär pussia(mustaherukkaa)lucky strikeäkin ostin pussina ja kieltämättä kiekko on kyllä helevetin hieno ja en tajua miten sitä ei joku auki saisi...

morojes

Morjesta oon uus täällä ja tosiaa kyselisin paria asiaa teiltä konkareilta :) 1. asun viel porukoil ja en voi pakastimes/jääkaapis pitää ettanin lössiä tällä hetkellä ni mulla on tollai tuuletus ikkuna mis o sellane säleikkö ja talvella siihe tuulee ja on aika viilee ni riittäköhä se toho ettei kuivu ? 2. mikä pussi nuuska ois hyvä tälläselle alottelijalla ku oon vaa tota generalin extra sterkkiä kokeillu ja oli v**un hyvää !! kaverilla ois camelia voisko joku kertoo siitä ? 3. käyn hakee huome apteekist tykkejä ku kyllästyttää noi pallot, ni miten sen sais tiiviks ? joo tiiän aika paljon kysymyksiä toivottavasti saisin vastauksia ! kiitos jo etukätee teille !

1. asun viel porukoil ja en voi pakastimes/jääkaapis pitää ettanin lössiä tällä hetkellä ni mulla on tollai tuuletus ikkuna mis o sellane säleikkö ja talvella siihe tuulee ja on aika viilee ni riittäköhä se toho ettei kuivu ?

No riippuu pitkälti siitä kuinka viileä siinä on. Ettanipurkissa lukee säilytys alle +8 celsiusasteessa.

2. mikä pussi nuuska ois hyvä tälläselle alottelijalla ku oon vaa tota generalin extra sterkkiä kokeillu ja oli v**un hyvää !! kaverilla ois camelia voisko joku kertoo siitä ?

Ihan maku kysymys. Toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä. Cameli on käsittääkseni aika heikkoa.

3. käyn hakee huome apteekist tykkejä ku kyllästyttää noi pallot, ni miten sen sais tiiviks ?

Mitä tiiviyttä tarkoitat? Ruisku on luonnostaan tiivis männän ja sylinterin välistä.

Suositut

Back
Ylös Bottom