Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Menin sitten ja rakastuin.
Probe Lös :haart:
Oikeesti helvetin hyvää tavaraa, sopii mun makuun. :D
mites koostumus? oiskoha virhe ostaa ettanin sijaa tota torni?
mites koostumus? oiskoha virhe ostaa ettanin sijaa tota torni?
ei ollenkaan hyväää shittiä whisyillä höystettynä ja tarpeeks stydiä, ettan nyt on ehkä kurjinta mitä löyttyy en ikinä osta jos saan niin otan.
ettan on alottelijoiden juttu ,kyllä se ettan innostus 15 vuodessa häipyy.
Isoäiteen talon nurkissa kasvaa tupakkaa villinä. Nuorempana piti kokeilla kuivattaa siitä pieni koe-sikari, mutta se kokeilu kaatui siihen kun lehdet kuivausvaiheessa mätänivät. Kuivatin siis lehtiä auringonpaahteisen ikkunan takana.
Eiköhän siitäkin selviä tosiaan lahjuksia maksamalla, kuten kaikesta tuossa maassa. Muutenkin hieno maa, vanhemmat myyvät lapsiaan seksiorjiksi, mutta nuuskan tuonnista rangaistaan ankarasti.
Myydään ihan marketeissa ja räätäleilläkin. Hinta oli helmikuussa 8,5€ kiekko.
Niitä lapsia?
Niitä lapsia?
1. asun viel porukoil ja en voi pakastimes/jääkaapis pitää ettanin lössiä tällä hetkellä ni mulla on tollai tuuletus ikkuna mis o sellane säleikkö ja talvella siihe tuulee ja on aika viilee ni riittäköhä se toho ettei kuivu ?
2. mikä pussi nuuska ois hyvä tälläselle alottelijalla ku oon vaa tota generalin extra sterkkiä kokeillu ja oli v**un hyvää !! kaverilla ois camelia voisko joku kertoo siitä ?
3. käyn hakee huome apteekist tykkejä ku kyllästyttää noi pallot, ni miten sen sais tiiviks ?