Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Miten voi olla huono huume, jos koettu euforia on tähän mennessä ollut parhain, ja luultavasti sitä mikään ei tule korvaamaan ikinä?

Lueppa ensi kerralla tarkemmin.

Ja puhuin kylläkin "heikotus" humalalla Smuab:n kokemuksista, en omista.

Enkö mä just noin väitä tossa?

huhhuh......

Laita nyt hyvä mies sitä huumetta sinne huuleen, niin pipo ei ehkä kiristä noin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika perseestähän tää on.. Onneksi on sentääs nenänuuskaa, joka ei auta kylläkään kovin :(
Onneksi kohta kurvaillaan haaparannalle ;)

Pitää myös tehdä reissu Etelä-Suomeen ja varata turku-ahvenanmaa-turku risteily (laiva ruotsin lipun alla) ja kävis ostaan taxfreen tyhjäksi nuuskasta.

Pitääköhän tuossa olla yö laivalla kuitenki. Eikö sitten ole sama tehä ihan tavallinen Ruotsi risteily?

moro vaan,kysellääs vaikuttaako nuuskan käyttö jollain tavalla teidän aerobisiin suorituksiin? ei siis sillä hetkellä kun kölli on huulessa vaan yleisestikkin? ihan mielenkiinnolla kyselen koska itse en ole huomannut mitään eroa.ja eikös sen pitänyt viedä suorituskyky yms kaikki muukin nollille.ja nyt pelkästään nuuskaajan kokemuksia eikä hammaslääkärin valistuksia ! :)

moro vaan,kysellääs vaikuttaako nuuskan käyttö jollain tavalla teidän aerobisiin suorituksiin? ei siis sillä hetkellä kun kölli on huulessa vaan yleisestikkin? ihan mielenkiinnolla kyselen koska itse en ole huomannut mitään eroa.ja eikös sen pitänyt viedä suorituskyky yms kaikki muukin nollille.ja nyt pelkästään nuuskaajan kokemuksia eikä hammaslääkärin valistuksia ! :)

No ihan on ollu energiaa yhtälailla, kuin sillon ku en vielä käyttäny. Suorituskyky menee mun mielestä iha muista asioista, kuten huonosta syömisestä/juomisesta/unesta, jos on mennäkseen.

BTW, mulla ei ees tuu sellasia "nikotiininitkuja" , vaan sellanen et aina ku ei oo biittii ylhääl ni kielel kokoaika nuoleskelee sitä kohtaa mis yleensä pitää ja sit laittaa ylös ni on taas jees.

30 euroa on aika kova hinta jos haluaa käydä vaan nuuskat hakemassa. Kannattaa kysellä niitä tarjouksia ja lahjakortteja joltain kaverilta joka kuuluu esim. Viking Clubiin. Klubilaiset saa noita miniristeilyjä Turusta 4 eurolla. Eli siis niitä mitkä käy Stokiksessa Maarienhaminan kautta ja kestää sen about 23h, yks yö laivalla. Iltalähtö Isabellalla tai aamulähtö Amorellalla.

Nikotiini saattaa heikentää aerobista kuntoa hiukan, mutta mä uskoisin ettei kovin isoa eroa sillä ole. Itse olen huomannut nuuskan nostavan sykettä, joten yritän olla käyttämättä nuuskaa ennen aerobista liikuntaa. Ja olen itse tehnyt havainnon, että lenkki kulkee paljon huonommin jos on nuuska huulessa samaan aikaan. Todelllisuudessa on paha mennä sanomaan vaikuttaako se nuuska siihen liikuntasuoritukseen vai ei, ehkä se kannattaa jokaisen itse kokeilla ja päättää sitten miten menettelee.

30 euroa on aika kova hinta jos haluaa käydä vaan nuuskat hakemassa. Kannattaa kysellä niitä tarjouksia ja lahjakortteja joltain kaverilta joka kuuluu esim. Viking Clubiin. Klubilaiset saa noita miniristeilyjä Turusta 4 eurolla. Eli siis niitä mitkä käy Stokiksessa Maarienhaminan kautta ja kestää sen about 23h, yks yö laivalla. Iltalähtö Isabellalla tai aamulähtö Amorellalla.

No tuo näyttää jo paljon paremmalta omaanki silmään!

No siihen nähen että itellä Haaparantaan ajo vei 90 euron edestä dieseliä niin ei ole mitään. Oishan tuo plussaa vaan että pääsis jo samana päivänä takas kotiin.

Onko kellään tietoa, että mihin hintaan Silja Serenadella myydään nuuskaa ja mitä merkkejä?

Just oltiin Serenadella tuossa hiihtoloman aikaan. Aikalailla kaikki merkit 32€/torni ja sen alle. Ettan, General, Catch, Camel, Göteborgs Rape. Noi nyt ainakin... Pussit ja löysät. Generalilta oli myös extra sterk pussit.

Isä toi laivalta Ettania:kuola:, ei kyllä tee enään mieli polttaa, niin kauan kuin nuuskaa riittää.

Jos nyt onnistuisi lopettamaan, kun nuuska vähenee, niin vaihtaa joka toisella kerralla nikotiinipurkan huulen alle ja lopulta tavallinen. (ennen ei onnistunut, ei tuo purkan jauhaminen ole sama kuin polttaminen, mutta luokkakaveria lainaten, "se on ihan sama mitä huulen alla on kunnei liikaa mieti")

Serenadella oli aivan paskat tarjoukset nuuskan suhteen. Ainut tarjous oli kolme ettanin tuubia 80 eurolla. Generalin Extra Sterk makso 31e/tuubi. Maista löyty hyvä nuuskakauppa, mutta en muista enää missä helvetissä se oli :D. Knoxin tuubit oli noin 20e/kpl ja sieltä löyty myös aika eksoottisiakin nuuskia, mm. Chaini Khainia ja kaikki Lucky Striken nuuskat. Harmittaa vähän, kun en sieltä sit oikeastaan mitään ostanu :(.

haaparannan reissu

Tuli käytyä paska kaupunnissa ja samalla haaparannalla. 5 ½ tolppaa mahtu mukaan. Tältä näytti hinnat kun laskin kuitista ja vaihoin kruunut euroiksi:

ETTAN lös 42,683€/tolppa
Göteborgs Prima Fint lös 46,565€/tolppa
Röda Lacket lös 46,565€/tolppa

General Extra sterk lös 4,979€/kpl (2)
General Extra sterk portion 3,981€/kpl (2)
General long portion 3,9812€/kpl (5)

Kronan vit portion 24,386€/tolppa
OFFROAD Frosted portion 2,429€/kpl (3)
THUNDER Extra stark frosted portion 3,205€/kpl (3)

YHTEENSÄ 214,925 €

"No nyt on ainaki paskaa mitä laittaa suuhun"

Tuli käytyä paska kaupunnissa ja samalla haaparannalla. 5 ½ tolppaa mahtu mukaan. Tältä näytti hinnat kun laskin kuitista ja vaihoin kruunut euroiksi:

ETTAN lös 42,683€/tolppa
Göteborgs Prima Fint lös 46,565€/tolppa
Röda Lacket lös 46,565€/tolppa

General Extra sterk lös 4,979€/kpl (2)
General Extra sterk portion 3,981€/kpl (2)
General long portion 3,9812€/kpl (5)

Kronan vit portion 24,386€/tolppa
OFFROAD Frosted portion 2,429€/kpl (3)
THUNDER Extra stark frosted portion 3,205€/kpl (3)

YHTEENSÄ 214,925 €

"No nyt on ainaki paskaa mitä laittaa suuhun"

niin elikkäs kyselisin,että mitä mieltä mies on tosta Prima Fintin löysästä onko hyvääki settiiii???

Maku on vähän Ettanin tyylinen puhdas tupakanmaku. Koostumus on mielestäni parempi kuin Rödassa ja muutenkin parempaa.

Maku on kyllä hieman freesimpi ku ETANASSA. Koostumuksesta voi olla yhtä ja toista mieltä, mutta itsekin käännyn enemmän tohon PF puoleen, kun mietitään kummassa on parempi koostumus ja leivottavuus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom