Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Kun vaihdoin tupakan nuuskaan joskus pari vuotta sitten, ehdin käyttää nuuskaa noin vuoden, kunnes lopetin, koska tuli ilmeisesti joku tulehdus ikeneen, ja se vetäytyi ilkeän näköisesti muutaman millin ylöspäin hampaan päältä. Ien kuitenkin palautui itsestään parissa kuukaudessa takaisin.Nyt taas käytän, mutta välillä vilkaisen, että kaikki on kunnossa. Tosin aikaisemmin nuuskaa meni reilusti nykyistä enemmän, 1+ purkkia päivässä.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vittuko pistää pällin hyllylle ni tietenkinhän nahka on vähän kireämmällä, ja on poskessa rakko ku purassu vahingossa, eikä millää meinaa parantua, kokoajan hinkkaa hammasta, vitun ärsyttävä...

Aamupäivästä loppuivat nuuskat ja päätin yrittää lopettamista.

Äsken havahduin ja huomasin ,että olen puoliunisena tullut tänne lukemaan nuuskakeskusteluanne :DD

Hyi, äkkiä pois täältä :D

Perkula kävi jo icetooli jonkun nettikaupan ostoskorissa, mutta nuukuus voitti taas. :jahas: Jatkan leivontaa siis.

Miten muuten noi nuuskan päiväykset, meneenkö nuuska miten pian päiväyksen jälkeen huonoksi?

Perkula kävi jo icetooli jonkun nettikaupan ostoskorissa, mutta nuukuus voitti taas. :jahas: Jatkan leivontaa siis.

Miten muuten noi nuuskan päiväykset, meneenkö nuuska miten pian päiväyksen jälkeen huonoksi?

Ite oon heittänyt pakkaseen, jos on oletettavissa että ei kerkeä käyttää ennen päiväystä(Jos on useita tolppia). Löössi on ainakin pysynyt hyvänä aina, pussit joskus ovat olleet vähän kuivia pakkasesta oton jälkeen.

e: Pakkasessa on viime kesällä haettua nuuskaa, ja löössi on edelleenkin kuin tuoretta. Pussi on hyvin vähän kuivunutta, mutta täysin käyttökelpoista.

Ens viikonloppuna tulossa tornillinen generalin white portionia, sanokaapas kokeneet konnat mielipiteenne. Oliko hankita hitti vai huti? Taustatietona että edellinen settini oli normaalia generalia ja siitä pidin.

White portionis on pussit kivasti kasassa osittais varmaa sen ympyrämuodostelman takia,mutta niinku whiteissa yleensäkki, niin tostakaa ei saa must hirveesti sitä makua irti saa, koska se ei kuse yhtää.Ite diggailen jos pussist saa jtn mehua irti.Se vähä, mitä genun whitest irti saa ,niin on mun makuu ehkä vähä liian keinotekoisen tuntusta.

On sillä mulle. Kai se on pakko huomenna soittaa sinne.

Onko tuo 23h risteily ihan normaali miniristeily? Jos on, niin silloin sieltä saa nuuskaa kun laiva on Ruotsin aluevesillä. Mun muistaakseni nuuskanmyynti on ollut avoinna siinä 7 aikaan ja sitten vielä joskus 12 aikoihin. Siellä tax-freessä on sellainen kyltti missä on nuo tarkat myynti-ajat ilmoitettu.

Ruotsin lipun alla olevat alukset saa myydä nuuskaa heti kun laiva irtoo laiturista ja taxfree aukeaa. Sen takia jos lähden Stadista risteilemään Ruotsiin päin, niin meen aina Silja Symphonylla, koska se on Ruotsin lipun alla. Sisaraluksessa Serenadella joutuu odottelemaan sinne Ruotsin aluevesille ennen kuin nuuskan myynti alkaa.

Tuossa vähän lisätietoa Seagramille, jos on Helsingistä lähdössä. Turusta ei käsittääkseni lähde lainkaan Ruotsiin liputettuja laivoja, eli sieltä lähtiessä joutuu odottelemaan aamuun asti.

Onko tuo 23h risteily ihan normaali miniristeily? Jos on, niin silloin sieltä saa nuuskaa kun laiva on Ruotsin aluevesillä. Mun muistaakseni nuuskanmyynti on ollut avoinna siinä 7 aikaan ja sitten vielä joskus 12 aikoihin. Siellä tax-freessä on sellainen kyltti missä on nuo tarkat myynti-ajat ilmoitettu.

Tuossa vähän lisätietoa Seagramille, jos on Helsingistä lähdössä. Turusta ei käsittääkseni lähde lainkaan Ruotsiin liputettuja laivoja, eli sieltä lähtiessä joutuu odottelemaan aamuun asti.
23h on tosiaan ihan normaali miniristeily. Alkuperäiseen kysymykseen vielä, että Silja tekee 23h risteilyjä turusta Europalla, joka lähtee illalla ja Galaxylla, joka lähtee aamulla. Turusta lähtee Ruotsiin rekisteröity Galaxy, eli siellä myydään nuuskaa myös aina kun Taxfree on auki. Tohon Suomen, Ahvenanmaan tai whatever lipun alla seilaavien "Ruotsin laivojen" nuuskanmyyntiin vielä sen verran, että ne ajat riippuu ihan siitä mistä se laiva lähtee ja mihin aikaan. Myynti alkaa, kun alus saapuu Ruotsin aluevesille ja se on jokaisella laivalla eri. Yleensä myyntiaikoja on kaksi, laivan saapuessa Suomesta Ruotsin aluevesille loppuen hetkeksi, kun laiva saapuu satamaan Ruotsissa ja aukee uudelleen laivan lähtiessä Ruotsista ja loppuu taas, kun tullaan pois Ruotsin aluevesiltä.

hei tietääkö kukaan, mitä nuuskaa silja symphonylla ois nyt tarjouksessa?Huomenna ois lähtö ja pitäis ettania noutaa ainaki se 5 tornia.onks ne tiukkoi siel tax freen kassal muuten noista rajoituksista vai saankohan kaikki pötköt ulos????lokakuussa kun viimeksi kävin ei ainakaa ollut mitää ongelmia,vaikka silloin laikiuudistus oli juuri astunut voimaan....

Kysäsempä nyt täältä ku mistään muualta en saa vastausta. Kaveri toi mulle norjasta 5 purkkia Lucky Strike Strong Whiteä ja 5 purkkia Lucky Strike Strongia. Kuinka helvetissä ne purkit saa auki ilman puukkoa tai muuta vastaavaa työkalua??? Ei voi ymmärtää... Heti ku painat purkin kunnolla takas kiinni ja seuraavan kerran ku yrität avata niin EI aukea omin voimin. Eli kysymys kuuluu, kuinka saisin rikki kookospähkinän???

Voimalla? :D

Kysäsempä nyt täältä ku mistään muualta en saa vastausta. Kaveri toi mulle norjasta 5 purkkia Lucky Strike Strong Whiteä ja 5 purkkia Lucky Strike Strongia. Kuinka helvetissä ne purkit saa auki ilman puukkoa tai muuta vastaavaa työkalua??? Ei voi ymmärtää... Heti ku painat purkin kunnolla takas kiinni ja seuraavan kerran ku yrität avata niin EI aukea omin voimin. Eli kysymys kuuluu, kuinka saisin rikki kookospähkinän???

Mulla on ollut vähän samalaisia ongelmia noiden metallisten purnukoiden kanssa. Pahviset ja muoviset aukee helposti kun painaa siitä kyljestä hassusti, mutta metallipurkkien avaamiseen tarvii kynsiä ja mulla on varmaan liian lyhyet kynnet kun ne on tuottanut ongelmia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom