Olin risteilyllä pari viikkoa sitten, ja ei sanonut mitään vaikka lappasin 10 tornia kassahihnalle.
Joo ei ne mitään, kaverikin toi päälle 15 tornia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin risteilyllä pari viikkoa sitten, ja ei sanonut mitään vaikka lappasin 10 tornia kassahihnalle.
en tiennykkää et ahvenanmaalla voi ostaa laivassa pasasta..
No eihän voi? Voiko? Eivät kyllä saisi myydä kuin Ruotsin aluevesillä tai näin mä oon käsittänyt.
30€ maksaa Turku-Ahvenanmaa-Turku risteily sisältäen buffetin, eli ei paha.
Lähinnä mietin mitä tax freen myyjä sanoo kun lyö yli kolme tornia tiskiin. Onko myyjästä kiinni? Nuuskaahan ei ilmeisesti merkata mihinkään eli parilla reissulla saattaisi onnistua?
tänään tulee pari tornii röödaa.. oi tätä ihanuutta..
Joskus sai vielä Tallink Galaxyllä aamulaivalla nuuskaa heti lähdöstä.. onko vaikutusta, että onko laiva Ruotsin vai Suomen lipun alla?
Joskus sai vielä Tallink Galaxyllä aamulaivalla nuuskaa heti lähdöstä.. onko vaikutusta, että onko laiva Ruotsin vai Suomen lipun alla?
Missä kannattaa Tukholmassa käydä jos laajemmat valikoimat nuuskaa kiinnostaa? Siis muut kun laivan 'perusmerkit'.
Näin oon itekki käsittäny, tuli vaa mieleen tosta:
On vaikutusta. Ruotsin lipun alla olevat alukset saa myydä nuuskaa heti kun laiva irtoo laiturista ja taxfree aukeaa. Sen takia jos lähden Stadista risteilemään Ruotsiin päin, niin meen aina Silja Symphonylla, koska se on Ruotsin lipun alla. Sisaraluksessa Serenadella joutuu odottelemaan sinne Ruotsin aluevesille ennen kuin nuuskan myynti alkaa.
kyllähän Rööda on hyvää..
Hintaa tulee vaan reippaasti, jos tukholmasta tulee kaupasta :D
Miten paljon nuuskaa täytyy käyttää, että se vaikuttaa purukalustoon radikaalisti? Mahtavaa tavaraa, mutta aika monta vuotta täytyisi noillakin hampailla vielä pureksia. Tai eihän rahkansyönnissä hampaita tarvita...
White portion on mun mielestä parempaa, kun toi "normi" generaali. Hyvin pelaa ja potkii =)
Parikymppinen olen, 1,5 vuotta tullut on/off-tyylisesti käytettyä. Eiköhän turvassa olla toistaiseksi ellei nyt paska mäihä satu kohdalle.