Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäs varmaa täs lomal käydä laival ku on vaa torni jälel. Jos sitä joku 8 tjsp tois ny.

No eihän voi? Voiko? Eivät kyllä saisi myydä kuin Ruotsin aluevesillä tai näin mä oon käsittänyt.

Näin oon itekki käsittäny, tuli vaa mieleen tosta:

30€ maksaa Turku-Ahvenanmaa-Turku risteily sisältäen buffetin, eli ei paha.
Lähinnä mietin mitä tax freen myyjä sanoo kun lyö yli kolme tornia tiskiin. Onko myyjästä kiinni? Nuuskaahan ei ilmeisesti merkata mihinkään eli parilla reissulla saattaisi onnistua?

tänään tulee pari tornii röödaa.. oi tätä ihanuutta..

Joskus sai vielä Tallink Galaxyllä aamulaivalla nuuskaa heti lähdöstä.. onko vaikutusta, että onko laiva Ruotsin vai Suomen lipun alla?

tänään tulee pari tornii röödaa.. oi tätä ihanuutta..

Joskus sai vielä Tallink Galaxyllä aamulaivalla nuuskaa heti lähdöstä.. onko vaikutusta, että onko laiva Ruotsin vai Suomen lipun alla?

Röda on mun mielestä aika ällättövän makuista. Älä nyt vielä sano että ostat pusseja, yök. Mielestäni muutenkin lapsille tarkoitettu kun ei mene edes "päähän". Ainoa hyvä puoli on että on kuin muovailuvahaa, eli ei rupee valumaan helposti/ollenkaan. Ja hei älä ote itseesi, makuasia, enkä tarkoita että sä olisit lapsi:piis:
Itsekkin aikoinani tuosta kovasti tykkäsi kunnes siirryin vahvempiin merkkeihin.

On vaikutusta. Ruotsin lipun alla olevat alukset saa myydä nuuskaa heti kun laiva irtoo laiturista ja taxfree aukeaa. Sen takia jos lähden Stadista risteilemään Ruotsiin päin, niin meen aina Silja Symphonylla, koska se on Ruotsin lipun alla. Sisaraluksessa Serenadella joutuu odottelemaan sinne Ruotsin aluevesille ennen kuin nuuskan myynti alkaa.

Missä kannattaa Tukholmassa käydä jos laajemmat valikoimat nuuskaa kiinnostaa? Siis muut kun laivan 'perusmerkit'.

Kungs Tobak / Sonjas Tobak

Tänä aamuna risteilyltä saapuneena:
Viking Line M/S Amorella, 3 tornia Ettania lös/portion 79,90€, pakattuna valmiiksi pahvisalkkuun. Travel pack tms kutsuttiin tuota. Myynti aukesi Maarianhaminasta Tukholmaan lähdettäessä noin klo 15:00 ja muistaakseni kesti tax freen sulkemiseen 24:00 asti.
Muut tornit (General, Göteborgs, Camel ja Catch) olivat noin 33€ per torni.
Ei turhia kysymyksiä vaikka hihnalle lastaa kymmenittäin sinkoja.

Miten paljon nuuskaa täytyy käyttää, että se vaikuttaa purukalustoon radikaalisti? Mahtavaa tavaraa, mutta aika monta vuotta täytyisi noillakin hampailla vielä pureksia. Tai eihän rahkansyönnissä hampaita tarvita...

On vaikutusta. Ruotsin lipun alla olevat alukset saa myydä nuuskaa heti kun laiva irtoo laiturista ja taxfree aukeaa. Sen takia jos lähden Stadista risteilemään Ruotsiin päin, niin meen aina Silja Symphonylla, koska se on Ruotsin lipun alla. Sisaraluksessa Serenadella joutuu odottelemaan sinne Ruotsin aluevesille ennen kuin nuuskan myynti alkaa.

Pitää varmaan tästä lähtien alkaa katselemaan enemmän millä lipulla laivat seilaa ennen reissun varaamista.

kyllähän Rööda on hyvää.. :kuola:

Hintaa tulee vaan reippaasti, jos tukholmasta tulee kaupasta :D

Lidlistä saa kuulemma ihan suht. edulliseen hintaan nuuskaa Ruotsissa.

Miten paljon nuuskaa täytyy käyttää, että se vaikuttaa purukalustoon radikaalisti? Mahtavaa tavaraa, mutta aika monta vuotta täytyisi noillakin hampailla vielä pureksia. Tai eihän rahkansyönnissä hampaita tarvita...

Hmmm, riippuu minkäikäinen olet? Itse olen nuuskannut 8 vuotta ja monenmoista ientulehdusta olen nuuskan takia saanut, sekä hampaita on lähtenyt lohkeamaan, ihan eri tavalla kuin ei nuuskaa käyttäessä. Enpä muista ensimmäistä ientulehdusta tai hampaa lohkeamista nuuskan aloittamisesta, sanotaanko sellaiset 3 vuotta rankkaa käyttöä.

White portion on mun mielestä parempaa, kun toi "normi" generaali. Hyvin pelaa ja potkii =)

Juu, itekki tykänny enemmän noista white pusseista. Parille muijallekki on kelvannu ne :o Pari päivää sitten sain offroadin frosted löysää ja oli melko nannaa :)

Parikymppinen olen, 1,5 vuotta tullut on/off-tyylisesti käytettyä. Eiköhän turvassa olla toistaiseksi ellei nyt paska mäihä satu kohdalle.

Mä olen käyttänyt reilu 4 vuotta nuuskaa, eikä mulla ole ikinä mitään ientulehdusta ollut, eikä hampaita lohkeillut. Luultavasti riski pienenee huomattavasti jos huolehtii suun hygieniasta muutenkin kunnolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom