Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

En ole kokeillut, mutta käsittääkseni se on litteän mallinen joten luulis käyvän huuleen paremmin kuin jääkalu tai apteekkiraatti.

Olen testannut Icetoolia, Prismasteria ja lääkeruiskua. Ja kyllä mun mielestä toi Prismaster ehdottomasti potin korjaa, nimittäin paskuudessa. Itsellä ei ainakaan toiminut ollenkaan. Turha vehje IMO.

EDIT: Biitti siis ainakin mulla kusee alta aikayksikön. Icetoolilla saa parhaiten biitin kasaan, jos ei viitsi sormia liata!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ens viikonloppuna tulossa tornillinen generalin white portionia, sanokaapas kokeneet konnat mielipiteenne. Oliko hankita hitti vai huti? Taustatietona että edellinen settini oli normaalia generalia ja siitä pidin.

White portion on mun mielestä parempaa, kun toi "normi" generaali. Hyvin pelaa ja potkii =)

Oletko kokeillu prismasteria? Tuo nimittäin jakaa mielipiteitä aika rajusti, jotkut tykkäävät ja toiset vihaavat.

Tilaamalla pääsee ainakin kokeilemaan. Hintaakin tulee se 3 euroa? Heitää pois, jos ei tykkään.

Itse kuulun ensinmäiseen ryhmään, eli muuta välinettä en huoli... No Icetoolin voisin kyllä ottaa kakkostykiksi :)

White portion on mun mielestä parempaa, kun toi "normi" generaali. Hyvin pelaa ja potkii =)

Jos Generalin Ekstra Sterkkiin vertaa, niin white ei potki mitään eikä ketään. White valuu kylläkin paljon vähemmän verrattuna normi-Generaliin, tai ei valu oikeastaan yhtään.

jahas.. hinnat nousee nousee nousee.. 32,60€ torni jöötteporii viikkaril...
LOL, muistan vielä "wanhat" hyvät ajat, kun 100 markalla sai patterin. Euroihin siirryttäessä vuonna 2002 vaihtui hinnaksi 20 euroa. 2002-2011 on siis hintakehitys ollut melkoista. Ei ole kaukana enää tuplahinta/patteri euroaikana.

Sunnuntaina piknikreissulle Galaxylle nuuskanhakumatkalle.
Piti muuten varmistella että kuinka tarkkaan noita tuontirajotuksia valvotaan? Voiko tax freestä ostaa enempi kuin sen kolme tornia kerrallaan vai tuleeko mutinaa?

Paljos tommonen miniristeily maksaa 35€? Joku viisi tornia vois tuoda, mielellään toisi 10 tornia mutta tuleekein sitten iso lovi lompakkoon jos jää tulliin. Pakko saada nuuskaa kaappi täyteen että pääsee tuosta helvetin röökistä eroon, keuhkot huutaa hoosiannaa muutenkin näillä pakkasilla. Ja se nuuskan tuoma lievä euforia,aah. Onko mitään helmempää kuin se että palkitsee itsensä treenin jälkeen kunnon tykillisellä pukkarissa. On se kyllä paras myrkky mitä tällä pallolla on:kuola:

Paljos tommonen miniristeily maksaa 35€? Joku viisi tornia vois tuoda, mielellään toisi 10 tornia mutta tuleekein sitten iso lovi lompakkoon jos jää tulliin. Pakko saada nuuskaa kaappi täyteen että pääsee tuosta helvetin röökistä eroon, keuhkot huutaa hoosiannaa muutenkin näillä pakkasilla. Ja se nuuskan tuoma lievä euforia,aah. Onko mitään helmempää kuin se että palkitsee itsensä treenin jälkeen kunnon tykillisellä pukkarissa. On se kyllä paras myrkky mitä tällä pallolla on:kuola:

Huuton.netistä vaan huudat kympillä lahjakortin laivalle.

Ja vähintään kymmenen tornia, ei siellä mitään tullia ole. Tai tulli on, mutta vain jos itse haluat sinne mennä jotain tullaamaan.

Huuton.netistä vaan huudat kympillä lahjakortin laivalle.

Ja vähintään kymmenen tornia, ei siellä mitään tullia ole. Tai tulli on, mutta vain jos itse haluat sinne mennä jotain tullaamaan.

Kerran vetivät mut laukun läpivalaisuun kun tuli Virosta. Kai sitä silti vois sen n.10 sinkoa ostaa, ei se pelaa joka pälkää. Kiitti lahjakortti tiedosta:)

Mistä vitusta sä tiesit että siitä risteilystä on reilu 10v.:lol2:
Eikö ne sitten tee nykyään mitään pistokokeita?:hyvä:

Mä olin sun kanssa siellä ;)

Ei ne tee kyllä risteilymatkustajille pistokokeita. En ole edes nähnyt tullimiestä viimeiseen 5-vuoteen. Ruotsinristeilyllä siis. Mutta enempää en yllytä, koska on rikos tuoda yli 3 tornia. Muista se! :)

Mä olin sun kanssa siellä ;)

Ei ne tee kyllä risteilymatkustajille pistokokeita. En ole edes nähnyt tullimiestä viimeiseen 5-vuoteen. Ruotsinristeilyllä siis. Mutta enempää en yllytä, koska on rikos tuoda yli 3 tornia. Muista se! :)

"Mä olin sun kanssa siellä" sä pelotat mua:eek: :lol2:
Voisin kyllä pyytää yhden tytön mukaan niin sitten saisi tuoda laillisesti sen 6. Vaan eipä taida saadakkaan, eikös uudessa laissa lue niin että nuuskaa ei saa tuoda esim. tuliaisena. Vaan eihän sitä pysty mitenkään kontrolloimaan. En ole ihan varma mutta jotain sen suuntaista muistan että nuuskaa saisi ostaa vain itselleen. Se oliskin hyvä jos ne tekisi jotain ien ratsioita oletko käyttäjä vai et. No joo olen vähän väsynyt ja tulee normaalia väsyneempää läppää:zzzz:

30€ maksaa Turku-Ahvenanmaa-Turku risteily sisältäen buffetin, eli ei paha.
Lähinnä mietin mitä tax freen myyjä sanoo kun lyö yli kolme tornia tiskiin. Onko myyjästä kiinni? Nuuskaahan ei ilmeisesti merkata mihinkään eli parilla reissulla saattaisi onnistua?

30€ maksaa Turku-Ahvenanmaa-Turku risteily sisältäen buffetin, eli ei paha.
Lähinnä mietin mitä tax freen myyjä sanoo kun lyö yli kolme tornia tiskiin. Onko myyjästä kiinni? Nuuskaahan ei ilmeisesti merkata mihinkään eli parilla reissulla saattaisi onnistua?
Olin risteilyllä pari viikkoa sitten, ja ei sanonut mitään vaikka lappasin 10 tornia kassahihnalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom