Joo kiitoksia vaan kauhiast nuuskan valmistusvinkeistä!!!! Itse käyn hakemassa Ruotsista satsin noin 3 kuukauden välein, mutta joskus on joutunu tyytymään röökinpolttoon noin kuukaudeksi kun on nuuskat loppu, vaan eipä enää, mukavaa! Röökaamisen aloittaminen kun on yhtä vastenmielistä joka kerta, mutta nikotiinia on saatava;) Polttelin yli 20 vuotta ja aika paljon kunnes lopetin 8 vuotta sitten polttamisen ja siirryin nuuskaan. Nyt olen siirtynyt mönjän käytösta puolittain pussiin, niin se on suulle ystävällisempää, tarkoituksena vieroittaa itsensä mönjästä niin että ottaa sitä vaan treenien jälkeen ym.harvakseltaan.
Juu, kysymykseen, oletteko kokeillut Lucky Strikeä, millaista se on? Itse tykkään Ettenin kaltaisista nuuskista, jotka maistuvat röökille, vinkkejä, jos kävisi maista jotain herkkua ostamassa seuraavalla kerralla? En pidä näistä Göteborgs Rapesta yms. hajuvedellä tai sen tapaiselle maistuvista. Pussinuuskana menee Camel.
Juu, ei mitään tykkejä itsellenäni käytössä, vaikka sellainen toki onkin. Sormilla vaan nostaa ja työntää sisään, silleen mun mielestä saa parhaat maut. Valuuhan se tietysti vähän hampaille, mutta eipä heilutella pikkusormea;)