Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Eikö täällä ole ketää "oldschoolia", joka pyörittelee käsin? Itse luovuin jo aikoja sitten jäätyökalusta, aina sai olla putsaamassa niitä paskoja välistä + juuttui usein kiinni..

Kyllä löytyy. Käsin tulee pallot pyöriteltyä, silloin kun irtonuuskaa ostaa tai tarjotaan. Eipä tarvi olla tykkiä kaivelemassa ja putsaamassa ja sun muuta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsellä käytössä kahden euron pris master. Samalla tykillä menty nyt reilu kaksivuotta. Välissä olin kyllä 6kk nuuskaamatta.

En vaihtaisi mihinkään.

Itsellä käytössä kahden euron pris master. Samalla tykillä menty nyt reilu kaksivuotta. Välissä olin kyllä 6kk nuuskaamatta.

En vaihtaisi mihinkään.

Sama täällä, paras vaihtoehto omastamielestä, eipä tarvi räpeltää ja öljytä ku toolin kans.

Kyllä löytyy. Käsin tulee pallot pyöriteltyä, silloin kun irtonuuskaa ostaa tai tarjotaan. Eipä tarvi olla tykkiä kaivelemassa ja putsaamassa ja sun muuta.

Ja meinaat et niit handui ei tarvi pestä.. Hyi vittu et ne haisee ku oot käsi leiponu

Ja meinaat et niit handui ei tarvi pestä.. Hyi vittu et ne haisee ku oot käsi leiponu

Noh eipä niihin tolla meikäläisen käyttömäärillä hirveesti jää, kun pallo nakattu huuleen, niin vähän taputtelee ja puhistaa käteen jääneet muruset. Ja kyllä sitä päivän aikana niitä käsiä pestään aikalailla, käytettiin nuuskaa tai ei.

Eikö täällä ole ketää "oldschoolia", joka pyörittelee käsin? Itse luovuin jo aikoja sitten jäätyökalusta, aina sai olla putsaamassa niitä paskoja välistä + juuttui usein kiinni..

Paras tapa ku sormilla vaan nostaa sisään. Ei tarvi pyörittelyjä kun purkkia vasten pikkasen tiivistää. Mielummin pussinuuskaa sit jos haluu päästä helpommalla.

Joo kiitoksia vaan kauhiast nuuskan valmistusvinkeistä!!!! Itse käyn hakemassa Ruotsista satsin noin 3 kuukauden välein, mutta joskus on joutunu tyytymään röökinpolttoon noin kuukaudeksi kun on nuuskat loppu, vaan eipä enää, mukavaa! Röökaamisen aloittaminen kun on yhtä vastenmielistä joka kerta, mutta nikotiinia on saatava;) Polttelin yli 20 vuotta ja aika paljon kunnes lopetin 8 vuotta sitten polttamisen ja siirryin nuuskaan. Nyt olen siirtynyt mönjän käytösta puolittain pussiin, niin se on suulle ystävällisempää, tarkoituksena vieroittaa itsensä mönjästä niin että ottaa sitä vaan treenien jälkeen ym.harvakseltaan.

Juu, kysymykseen, oletteko kokeillut Lucky Strikeä, millaista se on? Itse tykkään Ettenin kaltaisista nuuskista, jotka maistuvat röökille, vinkkejä, jos kävisi maista jotain herkkua ostamassa seuraavalla kerralla? En pidä näistä Göteborgs Rapesta yms. hajuvedellä tai sen tapaiselle maistuvista. Pussinuuskana menee Camel.

Juu, ei mitään tykkejä itsellenäni käytössä, vaikka sellainen toki onkin. Sormilla vaan nostaa ja työntää sisään, silleen mun mielestä saa parhaat maut. Valuuhan se tietysti vähän hampaille, mutta eipä heilutella pikkusormea;)

Itselläni on tuommonen oranssi 5ml Icetool, johon kaiverrettuna "Don Gabel".Se on jo esineenä aivan upea ja vielä hyvin pidettynä. Kyllä meikäläinenki aluks pyöritteli sormin ja kannenkin avulla sekä ruiskuja käytellen, mutta nyt kun on it vuoden ollut käytössä ,en sitä kylllä mihinkään vaihtais - on se vaan niin hyvä käytössä ja kestää koko eliniän -isältä pojalle.Säännöllinen pari kertaa viikossa pari puhallusta ja vaseliinia, niin ei tule mitään ongelmia tiivistettäkään ei ole tarvinnut vuoden aktiivi käytön jälkeen kertaakaan vaihtaa.

Joo kiitoksia vaan kauhiast nuuskan valmistusvinkeistä!!!! Itse käyn hakemassa Ruotsista satsin noin 3 kuukauden välein, mutta joskus on joutunu tyytymään röökinpolttoon noin kuukaudeksi kun on nuuskat loppu, vaan eipä enää, mukavaa! Röökaamisen aloittaminen kun on yhtä vastenmielistä joka kerta, mutta nikotiinia on saatava;) Polttelin yli 20 vuotta ja aika paljon kunnes lopetin 8 vuotta sitten polttamisen ja siirryin nuuskaan. Nyt olen siirtynyt mönjän käytösta puolittain pussiin, niin se on suulle ystävällisempää, tarkoituksena vieroittaa itsensä mönjästä niin että ottaa sitä vaan treenien jälkeen ym.harvakseltaan.

Juu, kysymykseen, oletteko kokeillut Lucky Strikeä, millaista se on? Itse tykkään Ettenin kaltaisista nuuskista, jotka maistuvat röökille, vinkkejä, jos kävisi maista jotain herkkua ostamassa seuraavalla kerralla? En pidä näistä Göteborgs Rapesta yms. hajuvedellä tai sen tapaiselle maistuvista. Pussinuuskana menee Camel.

Juu, ei mitään tykkejä itsellenäni käytössä, vaikka sellainen toki onkin. Sormilla vaan nostaa ja työntää sisään, silleen mun mielestä saa parhaat maut. Valuuhan se tietysti vähän hampaille, mutta eipä heilutella pikkusormea;)

Itse toin Strong portion Lucky Strikeä ruotsinreissulta ja jos tykkäät Camelista ja Ettanista niin voin suositella tuota! Kiekkosta plussaa vielä. Jämäkin metallikiekko mikä on vastaan tullut (tärkeä tieto jos tykkää hifistellä) Pitää tuota original portionia vielä kokeilla kunhan tuo strong loppuu.

Itse heitin just huulesta vikat Ettanit pois, ainakin toistaiseksi. Koittaa olla nyt ainakin jonkunaikaa ilman biittiä, kun ei tahtois raiskata ikeniä vai mitä nyt onkaan limakalvoja tuolla suussa. Vuoden verran käyttänyt nyt enemmän / vähemmän aktiivisesti, viimeset pari kuukautta ihan päivittäin.. Joteki ruvennu etomaan koko touhu, vaikka tuntuukin aina hyvälle heittää vähän pykälää huulee.. Katotaan nyt, että mitä tulee tästä hommasta. Edelleen torni Ettania kylmässä, siellähän ne odottaa sitten jos taas rupee tekemään mieli :D

Ens viikonloppuna tulossa tornillinen generalin white portionia, sanokaapas kokeneet konnat mielipiteenne. Oliko hankita hitti vai huti? Taustatietona että edellinen settini oli normaalia generalia ja siitä pidin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom