Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eiks catchin pussitkin oo aseteltu tolleen ympyrään?
eiks catchin pussitkin oo aseteltu tolleen ympyrään?
Pussit tuntuu täällä aina potkivan paremmin. Vaikka ottaisin kunnon jonon jotain vahvempaa löysää nuuskaa, niin silti joku yksi extra sterkki -pussi tuntuu pesevän sen.Mitä muut ovat mieltä?
Nyt on enää kaksi pussia offroadin frostedia jäljellä (kolmas huulessa). Tarkoitus olisi, että tässä on viimeiset nuuskat mitä tulen omistamaan. Nuuskan käyttöä en lupaa kokonaan lopettaa, mutta aktiivikäytön kuitenkin. Eli en osta nuuskaa enää ikinä.
Saapa nähä pitääkö tuo lupaus, vai sorrunko heti intissä (tammikuu 2011). Vähän haikea olo kyllä tulee...
Juu mietin vähän itsekkin tätä, mutta onneksi ei kaveripiiristä paljoa nuuskankäyttäjiä löydy . Ja niillekin harvoille olen tähän mennessä nuuskat itse hakenut, joten kehtaa niiltä pyytääkki. ;)Nää on hienoja lupauksia, ainakin kavereiden silmin. En lopeta, mutta en osta enää omia nuuskia. Kavereiden purkilla käyn kyllä koko ajan.
Parasta nuuskaa pitkään aikaan, siis tuo thunder frosted.
Mistä saa halvimmillaan General white portionia haaparannasta? Kuulut huhuja että maksais nykyään nelisenkymppiä tukusta ostettuna ,minkäslaista kokemusta löytyy porukalla Granitin vit portionista?
Sain tossa pari päivää sit muutaman kiekon Thunderin Frosted pussia ja on kyllä aivan saatanan tujua, vaikka yleensä ei mulla kovimmatkaan nuuskan potki pahasti niin on kyllä huuli aika hellänä,kun tota frostedia laittaa-hyvää kamaa yhtäkaikki.Mitä muut ovat mieltä?
Kävin Käpylän apteekissa ostamassa tykkiä ja sanoin että kahden millin ruisku, niin myyjä kysyy no mihin tarkotukseen. Vastasin siihen, että nuuskaa varten. Myyjä: "valitettavasti siihen tarkoitukseen emme myy." Jo on aikoihin eletty, kun rehellinen täysi-ikäinen nuuskan käyttäjä ei tykkiä saa ostettua. Oiskohan pitäny valehdella että suonensisäisiin tai kissalla on atnibioottikuuri niinku pikkupoikana.