Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sain tossa pari päivää sit muutaman kiekon Thunderin Frosted pussia ja on kyllä aivan saatanan tujua, vaikka yleensä ei mulla kovimmatkaan nuuskan potki pahasti niin on kyllä huuli aika hellänä,kun tota frostedia laittaa-hyvää kamaa yhtäkaikki.Mitä muut ovat mieltä?

Mitä muut ovat mieltä?
Pussit tuntuu täällä aina potkivan paremmin. Vaikka ottaisin kunnon jonon jotain vahvempaa löysää nuuskaa, niin silti joku yksi extra sterkki -pussi tuntuu pesevän sen.

E: Vedetään sen verran sanoja takaisin, etten tiedä, potkiiko viismilliset täynnä tuplana paremmin kuin yksi pussi. Kumminkin: samana määränä nuuskaa, pussi jytää paremmin. :)

Frostediin olen kyl itsekkin ihastunut, pussia tai löysää nii kyllä kelpaa. Tosi suuri pettymys oli thunderin extra stark berry, aivan kauheeta sontaa.

Nyt on enää kaksi pussia offroadin frostedia jäljellä (kolmas huulessa). Tarkoitus olisi, että tässä on viimeiset nuuskat mitä tulen omistamaan. Nuuskan käyttöä en lupaa kokonaan lopettaa, mutta aktiivikäytön kuitenkin. Eli en osta nuuskaa enää ikinä.:rolleyes:

Saapa nähä pitääkö tuo lupaus, vai sorrunko heti intissä (tammikuu 2011). :) Vähän haikea olo kyllä tulee...

Nyt on enää kaksi pussia offroadin frostedia jäljellä (kolmas huulessa). Tarkoitus olisi, että tässä on viimeiset nuuskat mitä tulen omistamaan. Nuuskan käyttöä en lupaa kokonaan lopettaa, mutta aktiivikäytön kuitenkin. Eli en osta nuuskaa enää ikinä.:rolleyes:

Saapa nähä pitääkö tuo lupaus, vai sorrunko heti intissä (tammikuu 2011). :) Vähän haikea olo kyllä tulee...

Nää on hienoja lupauksia, ainakin kavereiden silmin. En lopeta, mutta en osta enää omia nuuskia. Kavereiden purkilla käyn kyllä koko ajan.

Nää on hienoja lupauksia, ainakin kavereiden silmin. En lopeta, mutta en osta enää omia nuuskia. Kavereiden purkilla käyn kyllä koko ajan.
Juu mietin vähän itsekkin tätä, mutta onneksi ei kaveripiiristä paljoa nuuskankäyttäjiä löydy :). Ja niillekin harvoille olen tähän mennessä nuuskat itse hakenut, joten kehtaa niiltä pyytääkki. ;)

Mistä saa halvimmillaan General white portionia haaparannasta? Kuulut huhuja että maksais nykyään nelisenkymppiä tukusta ostettuna ,minkäslaista kokemusta löytyy porukalla Granitin vit portionista?

Mistä saa halvimmillaan General white portionia haaparannasta? Kuulut huhuja että maksais nykyään nelisenkymppiä tukusta ostettuna ,minkäslaista kokemusta löytyy porukalla Granitin vit portionista?

Granit vit on minusta todella hyvää niin halvaksi, on varmaan senkin hintaa jo nostettu . Maistuu pikkasen sitruunalle IMO.

Sain tossa pari päivää sit muutaman kiekon Thunderin Frosted pussia ja on kyllä aivan saatanan tujua, vaikka yleensä ei mulla kovimmatkaan nuuskan potki pahasti niin on kyllä huuli aika hellänä,kun tota frostedia laittaa-hyvää kamaa yhtäkaikki.Mitä muut ovat mieltä?

Siis tuohan on parasta nuuskaa ikinä! Löysää sain joskus pari purkkia kaverilta ja pussia ostin yhden purkin ruotsista. Tuota ei vain meinaa löytyä mistään päin tukholmaa. Se wintergreen on ihan hirveää ja berry blend menettelee.

Kävin Käpylän apteekissa ostamassa tykkiä ja sanoin että kahden millin ruisku, niin myyjä kysyy no mihin tarkotukseen. Vastasin siihen, että nuuskaa varten. Myyjä: "valitettavasti siihen tarkoitukseen emme myy." Jo on aikoihin eletty, kun rehellinen täysi-ikäinen nuuskan käyttäjä ei tykkiä saa ostettua. Oiskohan pitäny valehdella että suonensisäisiin tai kissalla on antibioottikuuri niinku pikkupoikana. :rolleyes:

Kävin Käpylän apteekissa ostamassa tykkiä ja sanoin että kahden millin ruisku, niin myyjä kysyy no mihin tarkotukseen. Vastasin siihen, että nuuskaa varten. Myyjä: "valitettavasti siihen tarkoitukseen emme myy." Jo on aikoihin eletty, kun rehellinen täysi-ikäinen nuuskan käyttäjä ei tykkiä saa ostettua. Oiskohan pitäny valehdella että suonensisäisiin tai kissalla on atnibioottikuuri niinku pikkupoikana. :rolleyes:

Toi on muuten kumma juttu. Käytäntö taitaa vaihdella täysin mielivaltaisesti. Joskus ei kysellä mitään, toisinaan ei myydä ollenkaan. Kerran apteekin täti sanoi että jos nuuskaa varten ostat niin joudut ostamaan koko tukkupakkauksen. Kysyin monta se sisältää, niin sanoi ettei tiedä. Mikäköhän tässä ruiskujen panttaamisessa on kantavana ajatuksena? Osaisiko joku alan ihminen sanoa?

Thunder frostia täytyy kokeilla. Jenkkinuuskat vaan yleensä on aika kauheita miun mielestä. Entä intialaiset? Olen antanut kertoa itselleni että Intia on myös nuuskamaa, mutta en ole nähnyt kertaakaan.

edit: Äh, huomasin nyt että Intian nuuskaa suositellaan tuolla vähän ylempänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom