Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

j

Tulipahan käytyä eilen haaparannan nuuskatukussa, ja onhan ne hinnat taas kallistuneet :(
Muutamia hintoja:
General Extra Sterk lös 449 kr
Knos lös 325 kr
Skruf Xtra Stark lös 410 kr
Thunder extra stark orig pussi 290 kr

Hinnat kun jakaa 9:llä, saa hinnat euroiksi.
Tyhmänä maksoin käteisellä, kun kortilla olisi saanut oikean kurssin mukaan, ~9,3kr=1e.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ahvenanmaalle nuuskaa saa tuoda 430 euron arvosta. Suomeen 150 grammaa. Sama juttu sekä EU-maista, että ulkopuolelta. Ymmärrän tämän niin, että nyt kun menen Maarianhaminasta pikamatkalle Ruotsiin ja huomenna sitten Turkuun, niin saan tuoda Turkuun rajattomasti nuuskaa? Olenhan tulossa jostain muualta kuin toisesta EU-maasta tai alueen ulkopuolelta.

Mitenkäs, onko kellään tietoa, voiko netistä nyt sitten tilata enään LAINKAAN nuuskaa kotiin? siis kun sivuilla lukee, et ei sais tilata enään lokakuun jälkeen kun nikotiinitonta nuuskaa suomeen...?

Mitenkäs, onko kellään tietoa, voiko netistä nyt sitten tilata enään LAINKAAN nuuskaa kotiin? siis kun sivuilla lukee, et ei sais tilata enään lokakuun jälkeen kun nikotiinitonta nuuskaa suomeen...?

Läkihan sen kieltää ilmeisesti nykyään. En tiedä sitten lähettääkö mikään firma Suomeen edes.

Okok... Ihan perseestä tämä maailma. tai suomen lait ainakin. en nyt pidä nökön vetämistä niin kauhean pahana asiana. nyt sekin tehdään hankalammaksi. vittu.

Mistä lähtien on göteborgs rape pussit olleet kiekossa samalla lailla ympyrässä kuin onyzin pussit tai generallin valkoiset pussit? Vai onko noin ollut aina, muistelisin että toukokuussa, kun viimeksi ostin niin ei olisi ollut noin.

Mistä lähtien on göteborgs rape pussit olleet kiekossa samalla lailla ympyrässä kuin onyzin pussit tai generallin valkoiset pussit? Vai onko noin ollut aina, muistelisin että toukokuussa, kun viimeksi ostin niin ei olisi ollut noin.

Ne on ilmeisesti saanut Swedish Matchin tehtaalla lisää sellasia koneita mitkä kiekottaa noi pussit silleen ympyräksi. Käsittääkseni se on kuitenkin mahollista vaan mustalla ja valkosella pussilla, koska niissä on samanlainen pussin materiaali verrattuna normipusseihin, joissa se on erilaista. Valkonen ja musta pussi on hieman paksumpaa verrattuna tavalliseen pussiin ja sen takia koko biitti on jäykempi.

Ne on ilmeisesti saanut Swedish Matchin tehtaalla lisää sellasia koneita mitkä kiekottaa noi pussit silleen ympyräksi. Käsittääkseni se on kuitenkin mahollista vaan mustalla ja valkosella pussilla, koska niissä on samanlainen pussin materiaali verrattuna normipusseihin, joissa se on erilaista. Valkonen ja musta pussi on hieman paksumpaa verrattuna tavalliseen pussiin ja sen takia koko biitti on jäykempi.

Minä olen taas kuullut että valkoisen/mustan pussin ero tavalliseen on siinä, että niitä ei ole kostutettu.

Minä olen taas kuullut että valkoisen/mustan pussin ero tavalliseen on siinä, että niitä ei ole kostutettu.

Niin no, toisinsanen ne on kestävempiä ja ovat mahdollista pakata ympyräksi. Vertaa märkä ja kuiva paperi.

Mä en ymmärrä vaan et mikähän mun nuuskankäyttöön on tullu, oli tossa ~2kk tauko ja ostin taas vaihteeksi ihan perus nuuskaa. Kuitenki aina kun heittää biitin huuleen niin ei mene kauaa ja olo on ihan hemmetin huono, eikai tossa ajassa voi noin pahasti hävitä toleranssi nikotiiniin.

Generalin normaalit pussit ei ole spiraalin muodossa. Eikä taida olla General Sterkeissäkään. Ettan White Portioneissa on myös pussit aseteltu ympyrän muotoon.

Ei ollut Kronanin white portion kiekossakaan nuo pussit silleen spiraalin muodossa. Toinen juttu mikä oli että purkin kannessa ei ole sitä pikku lokeroa.
Kansi myös sama kuin SM:n lös purkeissa vaan eri värinen. Eihän tuossa silti mitään eroa ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom