Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

ens viikolla olis lähtö silja symphonille. osaisko joku kertoa saapkoi kyseiseltä paatilta monte cristoa? viking linelta saapi ainaskin
Ei saa. Symphonyn valikoima oli 1,5kk sitten tämä: Ettan lös, portion, white portion. General lös, portion, white portion, sterk portion, extra sterk portion, onyx. Göteborgs Rape lös, white portion. Grov lös, portion. Camel portion, white portion. Catchejä oli kans, niistä en muista tarkemmin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haaparannan coop extras maksoi ETTAN lös 46,50kr ja LD RED lös 37,50kr. Kallista on maissa. Ja kaveritkaa ei oo maksamas ku 35e torni, joten ei kannata roudata.

Haaparannan coop extras maksoi ETTAN lös 46,50kr ja LD RED lös 37,50kr. Kallista on maissa. Ja kaveritkaa ei oo maksamas ku 35e torni, joten ei kannata roudata.

Ei sieltä varmaan mitään perusEttania kannatakkaan raahata, ainakaan jos laivalla tulee käytyä edes silloin tällöin. Itse kun olen kovin tykästynyt skruffiin niin mieluummin ajelen Haapikseen pari kertaa vuodessa kuin haen laivalta halvempaa "norminuuskaa".. Lisäksi kairasta tarttuu aina mukaan muutama "riskihaku", mikä on paitsi plussaa laivareissuihin verrattuna, niin tekee myös paluumatkasta paljon mielekkäämmän:)

Tänään tullut ekan kerran nuuskaa tykitettyä selvinpäin. On sitä tullu tuiteleissa ties mihkä poskeen singottua, ja mitään vaikutuksia edes huomannut. Mutta nytten särkee pää ja kädet tärisee, oikein oiva fiilis salille :D

Olisiko jotain, "Kokeillaapa vaikka tuota.. ja tuota pari purkkia". Kairatukussa kun on noita vaihtoehtoja. Eli otetaan "riskillä" jotain uusia tuttavuuksia kokeiluun.

Juurikin näin. Eli jotain mitä saattaa lentää liki täysi purkki ikkunasta ulos tai vastaavasti aiheuttaa u-käännöksen Oulun tietämiltä hakemaan lisää. Esim. Skrufin karpalo oli ihan jees, vaikka en pusseja juuri ole nuuskana pitänyt.

Onko kukaan huomannut, että jos on pitkään ilman nuuskaa ja sitten alkaa varsinkin noilla "vahvemmilla" nuuskilla heti tykitteleen niin menee 3-4pv, että se nuuska tuntuu hyvältä, eikä tuu vaan saakeli kuvottava,huippaava ja etova olo. Itselläni ainakin näin. Sitten kun elimistö tottuu siihen nikotiiniin tms. niin voikin vedellä satsit kuin satsit huuleen tuntematta huonoa oloa.. Pelkästään mukavan rentouden :)

Mites tuon nuuskan suhteen nyt laivalla, kun tuo uusi tupakkalaki astui voimaan? Kuinka monta pötköä saa yhdellä hyttikortilla ostaa? Oletteko huomanneet, että tulli repisi normaalia enemmän porukkaa tarkastukseen mahdollisen nuuskan "salakuljetuksen" takia :D

Mites tuon nuuskan suhteen nyt laivalla, kun tuo uusi tupakkalaki astui voimaan? Kuinka monta pötköä saa yhdellä hyttikortilla ostaa? Oletteko huomanneet, että tulli repisi normaalia enemmän porukkaa tarkastukseen mahdollisen nuuskan "salakuljetuksen" takia :D

Lain mukaanhan saa tuoda ainoastaan 3 tolppaa. Käytäntö varmaan vaihtelee varustamon mukaan, mutta olen kuullut että myyntiäkään ei käytännössä valvota. Tuskin tullikaan jaksaa kovin ahkerasti tehdä tarkastuksia.

Onko kukaan huomannut, että jos on pitkään ilman nuuskaa ja sitten alkaa varsinkin noilla "vahvemmilla" nuuskilla heti tykitteleen niin menee 3-4pv, että se nuuska tuntuu hyvältä, eikä tuu vaan saakeli kuvottava,huippaava ja etova olo. Itselläni ainakin näin. Sitten kun elimistö tottuu siihen nikotiiniin tms. niin voikin vedellä satsit kuin satsit huuleen tuntematta huonoa oloa.. Pelkästään mukavan rentouden :)

Totta, tuo on varsin vittumaista kun ei heti saa sitä mukavaa rentoa nousua siitä nikotiinista vaan sen oksettavan huippauksen.

Tohon tuontiasiaan, Viking Linellä ei valvottu ainakaan ollenkaan. Ostat niin paljon kuin vaan kehtaat tullista läpi tuoda (tosin harvoinpa niitäkään kiinnostaa)

Vituttaa tyypit jotka pummii nuuskaa jatkuvasti eivätkä itse jaksa ottaa selvää onko kavereita lähdössä laivalle tms, eli toisin sanoen eivät tee mitään jottai saisivat omat ettanit pakastimeen. Itse olen käyttänyt 4v nuuskaa tauotta, ja olen aina saanut jonkun tutun kautta hankittua.

Onko porukalla kokemuksia Oden's extra strong pusseista? Mulle ois tota tavaraa sinko varattu, parin päivän päästä pääsee siis itsekkin testailemaan!

:rock:

Onko porukalla kokemuksia Oden's extra strong pusseista? Mulle ois tota tavaraa sinko varattu, parin päivän päästä pääsee siis itsekkin testailemaan!

:rock:

Hyi helvetti. Itse aina käyttänyt perus Eetua sekä välillä kokeillut jotain muita perinteisempiä, niin tuota kokeiltuani alkoi kylmä hiki pukata otsalle 5 minuuttia pussin huuleen heittämisen jälkeen ja sormia alkoi kihelmöimään. Ei tehnyt eetvarttia. Omalla kohdalla liian tujua. Muut extra strongit eivät moista ole aiheuttaneet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom