Itellä oli niinkin harvinainen tapaus ku Strong Cut, joka on vielä normia vahvempaa. Uskonnon tunnilla pussi huuleen ja taju almost kankaalle. Sitten ostin puoli tornia ja siitä se sitten lähti. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiedoksi kaikille: Bussiin ei näköjään kannata yrittää sisään omatekoinen nuuskatykki kädessä.
Nii tuli tosta lakiuudistuksesta sen verran lisä infoa, että nykyään saa kun saakin vain sen kolme sinkoa tuoda, eikä niitä tosiaan myydä enempää kuin se kolme pötköä. Mitään tarjousta ei kolmen tornin kohdalla olisi eli maksaa se 32e löössi putki, pussi 31e pötkö ja cameli 29e pötkö ainakin näin siljalla. Eli 96e on se maksimi hinta, mitä nuuskista nykyään saa pulittaa TaxFreessa...
Ei.Merkitseekö ne sitten taxfreessä hyttikorttiin jotain ettei voi uusiks käydä?
Eli tuo koskee vain maissa kun poistuu laivasta. Itse ainakin täräytin kassalle neljän Extra Sterk tornin ja kahden taustalla näkyvän Rappe lössitornin kanssa, eikä sanomista tullut. Alle 200€ diili. Ennen maihinnosua heitin varmuuden vuoksi kamulle 3 tornia laukkuun ja itselle 3.
Eli vinkkinä jos aikoo yksin raahata ylimäärin niin ei kannata ehkä nuuska huulessa painella tullin ohitse o.O
Ei.
Itse olin 10.10 Siljalla, ja kassalle menin viiden tornin kanssa. Myyjä ilmoitti ettei voi myydä kuin kolme, joten valitsin sitten niistä 3. Myyjä myös merkkasi maihinnousukorttiin että "nuuska-limitti" on täynnä, ja uudelleen ostoa yrittäessäni ei toinen myyjäkään myynyt enään yhtään.. Näin tapahtui myös muille tuolla risteilyllä olleille, ei pelkästään minulle.
Eli vinkkinä jos aikoo yksin raahata ylimäärin niin ei kannata ehkä nuuska huulessa painella tullin ohitse o.O
menkäs täyttää tämä http://eusnus.se/petition/
Pisitin nimen, tähän asti oli 2077 ääntä. Koskas toi on perustettu?