Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli aika miellyttävä uutinen että Tallinankin reissuilta saa siis nykyään nuuskaa. Tuostakin olisi hyvä saada hieman lisäinfoa, että kauan myydään yms.

Muropaketista löyty nuuskaresepti ja pakkoha se oli kokeilla. Varsin hyvää tuli. Minttuviinalla maustoin, ah. Vähän laitoin vettä vaan liikaa ni nyt saa kuivatella tuolla pellillä. Suosittelen :)

Liittyen tuohon nuuskanmyyntiin Viking XPRS -laivalla, niin tuo vasabladetin uutinen on vuoden vanha (Publicerad 15.1.2008). Eivät kuitekaan saaneet lupaa myydä nuuskaa, koskei laiva kulje Ruotsin aluevesillä. Vähän sama kuin Saimaalla rekisteröitäisiin kirkkovene Ruotsin lipun alle, jotta voitaisiin myydä nuuskaa. Ei se nyt ihan niin mene.....

Tänään kärähdin mutsille nuuskasta, oli löytäny purkkapussin minne heitin aina käytetyt biitit. Sanoin että viihdekäyttöä, ihmeen iisisti otti. Varottelihan toi että syövyttää huulta mutta myönsi että epäterveellisempää mitä rööki, ite polttanu koko ikänsä.

e. Eka biitti huulessa tänään, tekee nannaa. Luulin että loppu eilen mutta löysin yhden purkin kaapista missä oli jonkin verran:kuola:

Heh, itekki tos pari v sitten, mut yllätyin miten vähällä saarnalla pääsi, muistutteli vaa että se ei oo terveelistä, mut iteppä päätät..

Viikko tulee illalla täyteen ilman nikotiiä, pakko myöntää et olo o kyl huomattavasti virkeempi aamusin:) Tosin kyllähä se vähä haikee olo tuli kun kamu antaa toselle kamulle pari tornia repusta, mitkä toi just laivalta.

Heh, itekki tos pari v sitten, mut yllätyin miten vähällä saarnalla pääsi, muistutteli vaa että se ei oo terveelistä, mut iteppä päätät..

Viikko tulee illalla täyteen ilman nikotiiä, pakko myöntää et olo o kyl huomattavasti virkeempi aamusin:) Tosin kyllähä se vähä haikee olo tuli kun kamu antaa toselle kamulle pari tornia repusta, mitkä toi just laivalta.
mulla porukat ei välitä nii mut rehtori uhkas tehä asiasta poliisijutun jos joku näkee mulla vielä nuuskaa :rolleyes: tuli just abiristeilyltä pari tornii frendiltä :dance:

mulla porukat ei välitä nii mut rehtori uhkas tehä asiasta poliisijutun jos joku näkee mulla vielä nuuskaa :rolleyes: tuli just abiristeilyltä pari tornii frendiltä :dance:

Poliisia varmasti kiinnostaa sun nuuskankäyttö :D Taitaa vaa olla tää juttu et monel rehtoril on tää näyttämise tarve ja sentakii sanoo jotai tommost.. Munki koulus samajuttu et kukaa opettaja ei sano nuuskast mitää paitsi sit mun luokanvalvoja joka o virkaintone kusipää.. Onneks mul ei oo sitä nyt vähään aikaa missää kurssis..

Nuuskan käyttö on suomessa edelleen sallittua, myyminen ei. Anna rehtorin rauhassa soittaa poliisit..

Mistä vitusta löytyy tällaisia ääliöitä?? Tuollaiset kukkahattutädit pitäis viedä saunan taakse, samoin P. Risikko & tupakkatyöryhmä!!

Onko kenelläkään tietoa, että saako nuuskaa käyttää yo-kirjoituksissa? Opettajat eivät ainakaan minun ainna käyttää, mutta mitähän YTL sanoo. Opettajat vetoavat siihen, että tupakointi on kielletty koulun alueella (nuuska=tupakkatuote). Olen silti kuullut, että joissakin kouluissa nuuskaa saa käyttää kirjoituksissa.

Meillä kans sanottiin että koulun alueella ei saa käyttää tupakkatuotteita. Hyvin taas opettaja alko vertaamaan tota siihen että ois sama ottaa pullo kirkasta mukaan sinne kirjotuksiin ku käyttää nuuskaa. Ja kyllä ite oon ainaki käyttäny siellä, eihän sitä nyt pysty niin tarkasti valvomaan että ei yhtä pussia vois huuleen heittää siinä välillä.

Onhan tuo nyt selvää, että koulun alueella ei saa käyttää tupakkatuotteita. Joten lopeta se rehtorin kiusaaminen.

Kun käytät tupakkatuotteita luvattomalla alueella, se on poliisi asia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom