Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Viel yks kyssäri, onko kenelläkään kokemuksia, netti kaupasta kun nuuskaa ostanut, ovatko narahtanee tullissa?
Ps. Alkaa epätoivo hiipii mieleen kun kukaan ole menos haparandaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se nikotiini imeytyy nuuskasta paljon hitaammin. Keskiverto nuuskankäyttäjä saa saman verran päivässä nikotiinia, kuin polttaisi askillisen röökiä.

Eikä se riippuvuuden voimakkuus ole mitenkään suoraan verrannollinen nikotiinin määrään. Itse en ole nikotiinista kovinkaan riippuvainen, selviän aamukahdeksasta hyvin tunteja ilman nuuskaa.
Tämän viestin jälkeen leivon vasta ensimmäisen biittini tänään.

En kiellä ettenkö nikotiiniriippuvainen olisi, kyllä olen ja tärinöitä tulee jos ei oo saanu biittiä hetkeen.

Meinaan vaan, että joskus olen tehnyt nikotiiniriippuvuustestin jossa kehoitettiin käyttämään nikotiinituotteita lopettamisen apuna vain JOS heräämisestä on alle 5minuuttia ensimmäiseen röökiin.
Mikäli aika on esim. huomattavasti pidempi niin tuo nikotiiniriippuvuus ei ole niin voimakas, että tarvitsisi välttämättä tollasia kalliita apuja.
Se hankalampi, suurempi riippuvuus on nimenomaan itellä ainakin tuo tapariippuvuus. Biitti huulessa on vaan kiva olla.
Itellä sama homma. En pahemmin oon nikotiinista riippuvainen, mutta nuuska vaan on niin hyvää ja sitä on kiva pidellä huulessa. Ja itse olen huomannut, että on asioita jolloin olen tottunut käyttämään. Esim. saunaan mennessä automaattisesti se biitti jossain välissä huuleen sujahtaa. Ja aamuisin koulubussissa tulee tykiteltyä ja iltaisin kun menen katsomaan telkkaria. :)

Jos nyt uutta aihetta keskusteluun haetaan niin tosiaan tosta valumisesta olisi kiva kuulla mielipiteitä. Itse en oo kyllä ikinä voinu maistella nuuskan aromeja ja makua ilman että nuuska olisi sit myös jo hampaissa. Eli pelkkää sitä "nestettä" ei oo kyllä ikinä tullu suuhun. Itse käytän yleensä tykkinuuskaa mutta pusseissa on se hyvä puoli et siinä niitä makuja just pääsee maistelemaan ilman et se itse biitti siellä huulessa valuisi hampaille tai muuten liikkuisi mihinkään.
No siis jos haluut maistella niitä aromeita ja puristat mehut pois tykistä niin niitä tuskin maistaa.. jos parhaiten haluu maistella nuuskan maun nii ottaa sitä nuuskaa purkista suoraan suuhun niin se on valmiiks levinny ja kyllä valuuu :kuola:

tänään lähti isä-ukko laivalle ja tilauksenahan laitoin totta kai nuuskaa :D
1 torni normi general lös, 1 torni ettan lös, 1 torni göteborgs rape lös, ja sitten vielä 1 torni gustavus lös ja kaiken kukkuraksi halusin puoli tornia onyxia niin voin arvioida onko se nuuska yli arvostettua :D mutta nyt ainakin biittiä tulloo ja vielä mainittakoon kokeilin tuossa 2 pv sitte tilata snusen.com:ia ja kyllä ainakin tilaus on kohdassa prosessing eli sieltä tulee vielä general:in maxi portioneita 4 kiekkoa, eli nuuskaa täältä kohta löytyy :D:dance::dance::dance:

Kerroppas erkku kun genen purkit on tullu, että tuliko tullista mitään maksuja. :D Itseä kiehtoisi tilaaminen Snusworldwidesta tai Northerner.comista. Eikä 4-5 purkin tilaus pikaisen vilkaisun jälkeen noista lafkoista tuhottoman kallista ole varsinkin jos portionit on kyseessä.

snusworldwidesta oon kerran tilannut, 4 pötköö erillaisia pussinuuskia. Kaikki maksut, verot ja tullit oli laskettu mukaan loppusummaan. viikon verran kesti tulla ja nousin mägät lähi postista, tullilta ei tullut minkäänlaisia muikkareita.

nyt kyllä pitää kysyä ihan viimisintä tietoa viking linestä ja paljonko ootte tuonu nuuskaa.
lähen ens vkolla viking linen laivalle ja käyn myös ruotsissa maissa. laitoin mielenkiinnosta viking linelle postia että paljonko saa tuoda nuuskaa ja tuli vastaus että 5tornia! niin vähän, minä kun luulin että sitä saisi tuoda omaan käyttöön ilman tuollaisia viiden pötkön rajoituksia, nehän mene alta aika yksikön.. jos se kerta näin on niin pitänee sitten jakaa kavereiden kesken jokaiselle 5pötköä..

[larry];2351427 sanoi:
nyt kyllä pitää kysyä ihan viimisintä tietoa viking linestä ja paljonko ootte tuonu nuuskaa.
lähen ens vkolla viking linen laivalle ja käyn myös ruotsissa maissa. laitoin mielenkiinnosta viking linelle postia että paljonko saa tuoda nuuskaa ja tuli vastaus että 5tornia! niin vähän, minä kun luulin että sitä saisi tuoda omaan käyttöön ilman tuollaisia viiden pötkön rajoituksia, nehän mene alta aika yksikön.. jos se kerta näin on niin pitänee sitten jakaa kavereiden kesken jokaiselle 5pötköä..
5 tornia saat tuoda verovapaasti. Ruotsista saat ostaa omaan käyttöön nuuskaa elintarvikkeena niin paljon kun haluat. Säilytä sekä taxfreesta ostamasi että Ruotsista ostamasi nuuskan kuitit tulliselvitystä varten.

huh hyvä homma, kiitokset vastauksesta elastolle!
ruotsista meinasinkin enemmän tuoda kuin laivalta..
joten eiku nuuskan hakuun ens vkolla pakkanen täyteen!

Onko teillä minkälaisia eroja siinä että kummalla puolen biittiä pitää?Meinaan vaan että ittellä on tuo oikee puoli sellanen missä pysyy löysäkin "pussikuivana" ihan 45 minuuttia. Muutenkin siellä saattaa lepuuttaa ihan kolomatta tuntia ettei pahemin valu. Vasurilla puolestaan kusee jo alle vartissa ja tuntuu ettei potkikkaan nii hyvin ku koko homma menee ihan häneksi. Sama homma jos pussia pitää niin eroa on ku yöllä ja päivällä.

Ei olis eilen paljon paremmin enää mennä. Toissapäivänä päivittelin omalle vuorolle, et voihan pumppareikä, ku löössit loppuu just. Sit edellisestä vuorosta yks heebo kysäs, et onko mulla tarvetta nuuskalle. No nyt on 2 tornia generaalin löössii :P

en kyl ite huomannu minkäänlaista eroo onyxin ja normi kenraalin portionin välil tos voimakkuudes :P onyxi vaa ei vuotanu läheskää nii paljoo.

Jos nyt sitä pussinuuskaa on käytettävä niin minkä helvetin takia onyxia? Eihän siinä maksa mikään muu ku se purkki ja se et ne on laitettu järjestykseen sielä kiekossa. ja kaiken lisäksi onyxi on niin vitun kuivaa että tuntuu kuin olisi siirtolohkare huulessa, viitaten juuri tuohon mitä mansemani sanoi että onyxi ei vuoda. VITTU SEN PITÄÄ VUOTAA! ;) Sit kun haluaa sitä oikeeta nuuskaa niin proben whiskyä. maksaa pikkasen enemmän kun normaali lössi, mutta mukavasti maistuu pieni vivahde bourbonea ja on kaiken lisäksi niin pehmeetä nuuskaa että ei normaali poropeukalo välttämättä saa edes leivottua kokkoo. Tykithän on vain tuhlaajille..

Vähän päivitystä tuohon Snusworldista tilaamiseen... Kun menee Tilauksen Vahvistus kohtaan saakka saa loppusumman nuuskista ja se sisältää myös valmiiksi jo valmisteveron, että sivuston mukaan tulleja ei tarvitse maksaa. Mutta muutaman purkinkin hinta nousee pilviin... :/

Tätä ketjua selaillessa nousee mieleen yks kysymys, miten hemmetissä te pystytte pitämään samaa biittiä huulessa tunnin, tai jopa enemmän? tuntuu vaan todella ihmeelliseltä jos vertaan itseeni.

Tätä ketjua selaillessa nousee mieleen yks kysymys, miten hemmetissä te pystytte pitämään samaa biittiä huulessa tunnin, tai jopa enemmän? tuntuu vaan todella ihmeelliseltä jos vertaan itseeni.

Meinaatko että alakaa valumaan vai ettei potki enää?Itte tuossa justiin vähä aikasemmin mainihin että pussi saattaa olla huulessa kolomattakin tuntia ja löysäkin kaksi, riippuen kummalla puolella pitää. Sitte ku rupee kusemaan ikävästi suuhin ni heittää pois. Ei sillä ettäkö sitä paskaa olis tuon huulessa olo ajan koko suu täynnä :rolleyes:

Tarkoitan valumista, toi sun mainitsema kaksi tuntiakin on mulle täysin mahdoton. Itellä 30min on sellane aika maksimi jo. Olen asiasta ennenkin kysellyt mutta edelleen olisi kiva kuulla "vinkkejä" miten biitin saisi pidettyä pidempään huulessa tai jotain syitä miksi se taas vastaavasti voi alkaa valua niin nopeesti. :)

Jabru. Kuivaat vaikka huulen ottamalla otteen siitä ja vedät ilmaa sinne ja isket biitin. ja huuli vaan kireenä niin kyllä se siä pysyypi valumatta :)

Edit. On se kumma että mistään muualta kuin snusenista ei saa tilattua suomeen ilman valmisteveroa :S

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom