Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä sama homma. En pahemmin oon nikotiinista riippuvainen, mutta nuuska vaan on niin hyvää ja sitä on kiva pidellä huulessa. Ja itse olen huomannut, että on asioita jolloin olen tottunut käyttämään. Esim. saunaan mennessä automaattisesti se biitti jossain välissä huuleen sujahtaa. Ja aamuisin koulubussissa tulee tykiteltyä ja iltaisin kun menen katsomaan telkkaria.Se nikotiini imeytyy nuuskasta paljon hitaammin. Keskiverto nuuskankäyttäjä saa saman verran päivässä nikotiinia, kuin polttaisi askillisen röökiä.
Eikä se riippuvuuden voimakkuus ole mitenkään suoraan verrannollinen nikotiinin määrään. Itse en ole nikotiinista kovinkaan riippuvainen, selviän aamukahdeksasta hyvin tunteja ilman nuuskaa.
Tämän viestin jälkeen leivon vasta ensimmäisen biittini tänään.
En kiellä ettenkö nikotiiniriippuvainen olisi, kyllä olen ja tärinöitä tulee jos ei oo saanu biittiä hetkeen.
Meinaan vaan, että joskus olen tehnyt nikotiiniriippuvuustestin jossa kehoitettiin käyttämään nikotiinituotteita lopettamisen apuna vain JOS heräämisestä on alle 5minuuttia ensimmäiseen röökiin.
Mikäli aika on esim. huomattavasti pidempi niin tuo nikotiiniriippuvuus ei ole niin voimakas, että tarvitsisi välttämättä tollasia kalliita apuja.
Se hankalampi, suurempi riippuvuus on nimenomaan itellä ainakin tuo tapariippuvuus. Biitti huulessa on vaan kiva olla.
No siis jos haluut maistella niitä aromeita ja puristat mehut pois tykistä niin niitä tuskin maistaa.. jos parhaiten haluu maistella nuuskan maun nii ottaa sitä nuuskaa purkista suoraan suuhun niin se on valmiiks levinny ja kyllä valuuuJos nyt uutta aihetta keskusteluun haetaan niin tosiaan tosta valumisesta olisi kiva kuulla mielipiteitä. Itse en oo kyllä ikinä voinu maistella nuuskan aromeja ja makua ilman että nuuska olisi sit myös jo hampaissa. Eli pelkkää sitä "nestettä" ei oo kyllä ikinä tullu suuhun. Itse käytän yleensä tykkinuuskaa mutta pusseissa on se hyvä puoli et siinä niitä makuja just pääsee maistelemaan ilman et se itse biitti siellä huulessa valuisi hampaille tai muuten liikkuisi mihinkään.
5 tornia saat tuoda verovapaasti. Ruotsista saat ostaa omaan käyttöön nuuskaa elintarvikkeena niin paljon kun haluat. Säilytä sekä taxfreesta ostamasi että Ruotsista ostamasi nuuskan kuitit tulliselvitystä varten.[larry];2351427 sanoi:nyt kyllä pitää kysyä ihan viimisintä tietoa viking linestä ja paljonko ootte tuonu nuuskaa.
lähen ens vkolla viking linen laivalle ja käyn myös ruotsissa maissa. laitoin mielenkiinnosta viking linelle postia että paljonko saa tuoda nuuskaa ja tuli vastaus että 5tornia! niin vähän, minä kun luulin että sitä saisi tuoda omaan käyttöön ilman tuollaisia viiden pötkön rajoituksia, nehän mene alta aika yksikön.. jos se kerta näin on niin pitänee sitten jakaa kavereiden kesken jokaiselle 5pötköä..
Niin eli jos tulee ongelmia tullissa. Tuskin tulee. Eipä ne jaksa kaikkia tarkistaa.Viikkarilla juu tuo 5 tornia max mitä omalla kortilla saat. Ennen uuttavuotta kävin laivalla. Tulliselvityksiä?
Tätä ketjua selaillessa nousee mieleen yks kysymys, miten hemmetissä te pystytte pitämään samaa biittiä huulessa tunnin, tai jopa enemmän? tuntuu vaan todella ihmeelliseltä jos vertaan itseeni.