En suuttunut. Siis oikeasti ihan hyvä näkemyksiä oli. En vaan niistä sen enempää maininnut kun vastasin vaan siihen yhteen kysymykseen.No suutu nyt sitten prkl, mutta koita saada kumminkin unta ennen kuin pitää lähteä töihin:piis:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En suuttunut. Siis oikeasti ihan hyvä näkemyksiä oli. En vaan niistä sen enempää maininnut kun vastasin vaan siihen yhteen kysymykseen.No suutu nyt sitten prkl, mutta koita saada kumminkin unta ennen kuin pitää lähteä töihin:piis:
Voitko hieman tarkentaa mitä ajat takaa?
Jeps.Unohda, eiköhän tää asia oo jo puitu ja lapset voi jatkaa leikkejään.
Mutta pakko lisätä vielä vittuilun vuoksi, mitä pappani sanoi kun pussi-nuuskat alkoivat tulla markkinoille.
Nuuska, nuuskana , Tee, teenä :D
anteeksi nyt vielä eiköhän vaihettais aihetta?
Miksiköhän karukoo käyttää sitten nuuskaa kun maailmassa olisi myös heroiinia ja kokaiinia?
Alkun perinhän tää juttu lähti siitä kun karukoo ihmetteli miksi joku käyttää vaikka valkosia mietoja pusseja kun on vahvempaakin nuuskaa tarjolla.
Jep, niin oli.Tiedät varmaan itsekin, että tolkuttoman huono vertauskuva.
Joo tosiaan niin kuin sanoin, itse oon lähinnä tapakäyttäjä joten mulle noi sopii hyvin. Nykyään jopa mulla tulee toi rentoutumisen tunne ja mukava tunne huulessa noistakin kun olen itseni tykkinuuskasta vieroittanut.Karukoo sanoi:En ole puhunut "vahvuudesta" mitään. Olen vain ihmetellyt noiden käyttöä, koska ei niistä saa samoja nautintoa tuovia asioita kuin normi tykkinuuskasta. Kuten ihanaa tunnetta huulessa ja nikotiinin tuomaa rentoutumista. Nuuskan nuuskan ystäville tuttu rakas maku myös uupuu noista.
Ei tästä tarvitse mitään fight-threadia tehdä. Sinäkin voit opetella keskustelemaan asiallisesti ja jättää turhan provoilun pois.Tää vois kohta olla pakkotoisto Fight threadi :D Jokainen saa ainakin toistaiseks laittaa huuleen mitä haluaa koska suomen laki ei kiellä sitä! jos elasto nauttii pikku pusseista olkoon se hänen päätöksensä, ja meille tykki huulille ollaan me siitä iloisia että meille jää sitä ihanaa tavaraa enemmän
Ei tästä tarvitse mitään fight-threadia tehdä. Sinäkin voit opetella keskustelemaan asiallisesti ja jättää turhan provoilun pois.
En mä siis mitään mini-kokosia pusseja käytä. Ihan niitä normaalikokosia eli large.
En mutta ois mielenkiintoista kyllä kokeilla saattaa generalin väkeä vituttaa kun ei voi enää mainotaa, kampanjalla: wolrd`s strongest snus :DOnko kukaan kokeillut vielä tätä?
http://www.buysnus.com/snusbrand/Thunder_Extra_Strong_Original_portion.aspx
Joo tosiaan niin kuin sanoin, itse oon lähinnä tapakäyttäjä joten mulle noi sopii hyvin. Nykyään jopa mulla tulee toi rentoutumisen tunne ja mukava tunne huulessa noistakin kun olen itseni tykkinuuskasta vieroittanut.
Onko kukaan kokeillut vielä tätä?
http://www.buysnus.com/snusbrand/Thunder_Extra_Strong_Original_portion.aspx
Nimenomaan, ja sitähän tässä on kritisoitu, ruotsalaiset tuo kokoajan uusia merkkejä markkinoille uusien asiakkaiden toivossa. Siitähän tässä noin kuukaus sitten näytetyssä A-Talkissa keskusteltiin. Tyttöjä yritetään houkutella "makunuuskilla", kun taas poikia entistä vahvemmilla. Niin ja itse olen siis nuuskan puolesta puhuja, en vastustaja :D helvetti muuten eetun pussi on pahaa onyxin jälkeen :(En kyllä käsitä miks nuuskaan pitäisi tunkea vaan entistä enemmän nikotiinia? Sitähän on norminuudelissakin jo ihan perkeleesti.
Kaikki edes kerkeä imeytyä sinä aikana kun on nötkö huulen alla.
Varmaan saa kamaa helpommin myytyä tolla nikotiinin lisäämisellä ja sen markkinoimisella.
Varmaan saa kamaa helpommin myytyä tolla nikotiinin lisäämisellä ja sen markkinoimisella.
Eikö jo tällä hetkellä nuuskassa ole reilusti enemmän nikotiinia kuin röökissä joten sen lopettaminenkin on vaikeampaa, vaikkei sitä edes myydä Suomessa.