Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voitko hieman tarkentaa mitä ajat takaa?

Unohda, eiköhän tää asia oo jo puitu ja lapset voi jatkaa leikkejään.

Mutta pakko lisätä vielä vittuilun vuoksi, mitä pappani sanoi kun pussi-nuuskat alkoivat tulla markkinoille.

Nuuska, nuuskana , Tee, teenä :D

anteeksi nyt vielä eiköhän vaihettais aihetta?

Unohda, eiköhän tää asia oo jo puitu ja lapset voi jatkaa leikkejään.

Mutta pakko lisätä vielä vittuilun vuoksi, mitä pappani sanoi kun pussi-nuuskat alkoivat tulla markkinoille.

Nuuska, nuuskana , Tee, teenä :D

anteeksi nyt vielä eiköhän vaihettais aihetta?
Jeps.

Eiköhän anneta jokaisen käyttää juuri sitä nuuskaa mistä itse tykkää.

Jokainen tyylillään.

Miksiköhän karukoo käyttää sitten nuuskaa kun maailmassa olisi myös heroiinia ja kokaiinia?

Tiedät varmaan itsekin, että tolkuttoman huono vertauskuva.

Alkun perinhän tää juttu lähti siitä kun karukoo ihmetteli miksi joku käyttää vaikka valkosia mietoja pusseja kun on vahvempaakin nuuskaa tarjolla.

En ole puhunut "vahvuudesta" mitään. Olen vain ihmetellyt noiden käyttöä, koska ei niistä saa samoja nautintoa tuovia asioita kuin normi tykkinuuskasta. Kuten ihanaa tunnetta huulessa ja nikotiinin tuomaa rentoutumista. Nuuskan nuuskan ystäville tuttu rakas maku myös uupuu noista.

edit. enkä mäkään halua tästä asiasta vänkkäillä tän enempää, makuasioitahan nämä. tykkäsin vaan vähän korjata oikeampaan suuntaan noita "mun" sanomisia. jokainen tietysti käyttää sitä nuuskaa josta nauttii eniten and that's the end. ei tästä ole ikinä ollut mitään epäselvyyttäkään.

Jos nyt uutta aihetta keskusteluun haetaan niin tosiaan tosta valumisesta olisi kiva kuulla mielipiteitä. Itse en oo kyllä ikinä voinu maistella nuuskan aromeja ja makua ilman että nuuska olisi sit myös jo hampaissa. Eli pelkkää sitä "nestettä" ei oo kyllä ikinä tullu suuhun. Itse käytän yleensä tykkinuuskaa mutta pusseissa on se hyvä puoli et siinä niitä makuja just pääsee maistelemaan ilman et se itse biitti siellä huulessa valuisi hampaille tai muuten liikkuisi mihinkään.

Tiedät varmaan itsekin, että tolkuttoman huono vertauskuva.
Jep, niin oli.

Karukoo sanoi:
En ole puhunut "vahvuudesta" mitään. Olen vain ihmetellyt noiden käyttöä, koska ei niistä saa samoja nautintoa tuovia asioita kuin normi tykkinuuskasta. Kuten ihanaa tunnetta huulessa ja nikotiinin tuomaa rentoutumista. Nuuskan nuuskan ystäville tuttu rakas maku myös uupuu noista.
Joo tosiaan niin kuin sanoin, itse oon lähinnä tapakäyttäjä joten mulle noi sopii hyvin. Nykyään jopa mulla tulee toi rentoutumisen tunne ja mukava tunne huulessa noistakin kun olen itseni tykkinuuskasta vieroittanut.

Tää vois kohta olla pakkotoisto Fight threadi :D Jokainen saa ainakin toistaiseks laittaa huuleen mitä haluaa koska suomen laki ei kiellä sitä! jos elasto nauttii pikku pusseista olkoon se hänen päätöksensä, ja meille tykki huulille ollaan me siitä iloisia että meille jää sitä ihanaa tavaraa enemmän :)

Vittu mitä homoilua. Mä syön purkillisen löössiä kerrallaan ja myyn ostarilla tulostukset puoleen hintaan eteenpäin ja ne raukat soittelee koko ajan perään että millon sais lisää.
Ei oo kuulema hammasongelmia lääkärin mukaan ja kaupallisten ope kehuu.

Tää vois kohta olla pakkotoisto Fight threadi :D Jokainen saa ainakin toistaiseks laittaa huuleen mitä haluaa koska suomen laki ei kiellä sitä! jos elasto nauttii pikku pusseista olkoon se hänen päätöksensä, ja meille tykki huulille ollaan me siitä iloisia että meille jää sitä ihanaa tavaraa enemmän :)
Ei tästä tarvitse mitään fight-threadia tehdä. Sinäkin voit opetella keskustelemaan asiallisesti ja jättää turhan provoilun pois.

En mä siis mitään mini-kokosia pusseja käytä. Ihan niitä normaalikokosia eli large.

Ei tästä tarvitse mitään fight-threadia tehdä. Sinäkin voit opetella keskustelemaan asiallisesti ja jättää turhan provoilun pois.

En mä siis mitään mini-kokosia pusseja käytä. Ihan niitä normaalikokosia eli large.

Asia kunnossa :) En voi kyllä sitä väittä etteikö 4 tornin G-rapen tykityksen jälkeen yks purkki pussia maistuisi vaihteluun, kyllä jotkut pussi nuuskat ovat kieltämättä hyviäkin, mutta ei silti vedä omasta mielestäni vertja tykki-nuskalle, sen takia tykki maistuu paremmin mulle.

jeps..

Sielä samaisella sivulla vilkkuu vielä Kenraalin mainostus vahvimmasta nuuskasta :D Ite oon miettiny tilaamista tuolta snusen.comista... Kellään kokemuksia onko hyvä lafka... Vai löytyykö parempia? :)

Joo tosiaan niin kuin sanoin, itse oon lähinnä tapakäyttäjä joten mulle noi sopii hyvin. Nykyään jopa mulla tulee toi rentoutumisen tunne ja mukava tunne huulessa noistakin kun olen itseni tykkinuuskasta vieroittanut.

Tosiaan varmaan oiva tapa hoitaa tuota "lähtemätöntä" tapariippuvuutta.

Joskus "lopettaessa" tulee varmaan itsekin harrastettua tuollaista satunnaista pussien neppailua. Onse vaan niin ilkeää sitkutella täysin ilman tupakkatuotteita. Mielenterveys kärsii! Henkinen hyvinvointi on meinaa myös tärkeää terveenä pysymisessä.

En kyllä käsitä miks nuuskaan pitäisi tunkea vaan entistä enemmän nikotiinia? Sitähän on norminuudelissakin jo ihan perkeleesti.
Kaikki edes kerkeä imeytyä sinä aikana kun on nötkö huulen alla.

Varmaan saa kamaa helpommin myytyä tolla nikotiinin lisäämisellä ja sen markkinoimisella.
Nimenomaan, ja sitähän tässä on kritisoitu, ruotsalaiset tuo kokoajan uusia merkkejä markkinoille uusien asiakkaiden toivossa. Siitähän tässä noin kuukaus sitten näytetyssä A-Talkissa keskusteltiin. Tyttöjä yritetään houkutella "makunuuskilla", kun taas poikia entistä vahvemmilla. Niin ja itse olen siis nuuskan puolesta puhuja, en vastustaja :D helvetti muuten eetun pussi on pahaa onyxin jälkeen :(

Varmaan saa kamaa helpommin myytyä tolla nikotiinin lisäämisellä ja sen markkinoimisella.

Toi on kyllä aika hölmö, mutta ilmeisesti toimiva tapa markkinoida. Minua ainakin kiinnostaisi valtavasti vahvemmat nuuskat, mutta kun ei ole aina mahdollisuus valita. Onneksi ihan normaali tykkinuuska ja välillä pussit maistuvat edelleen yhtä hyvälle.
Joku tossa aikaisemmin siitä jo mainitsikin, että ei siitä mitään tulisi, jos ainavain nikotiinin määrää lisättäisiin nuuskassa, lopulta alkas olee varmaan melko mahdotonta olla ilman nuuskaa tai edes lopettaa sen käyttöä ikinä :(

Eikö jo tällä hetkellä nuuskassa ole reilusti enemmän nikotiinia kuin röökissä joten sen lopettaminenkin on vaikeampaa, vaikkei sitä edes myydä Suomessa.

Eikö jo tällä hetkellä nuuskassa ole reilusti enemmän nikotiinia kuin röökissä joten sen lopettaminenkin on vaikeampaa, vaikkei sitä edes myydä Suomessa.

Se nikotiini imeytyy nuuskasta paljon hitaammin. Keskiverto nuuskankäyttäjä saa saman verran päivässä nikotiinia, kuin polttaisi askillisen röökiä.

Eikä se riippuvuuden voimakkuus ole mitenkään suoraan verrannollinen nikotiinin määrään. Itse en ole nikotiinista kovinkaan riippuvainen, selviän aamukahdeksasta hyvin tunteja ilman nuuskaa.
Tämän viestin jälkeen leivon vasta ensimmäisen biittini tänään.

En kiellä ettenkö nikotiiniriippuvainen olisi, kyllä olen ja tärinöitä tulee jos ei oo saanu biittiä hetkeen.

Meinaan vaan, että joskus olen tehnyt nikotiiniriippuvuustestin jossa kehoitettiin käyttämään nikotiinituotteita lopettamisen apuna vain JOS heräämisestä on alle 5minuuttia ensimmäiseen röökiin.
Mikäli aika on esim. huomattavasti pidempi niin tuo nikotiiniriippuvuus ei ole niin voimakas, että tarvitsisi välttämättä tollasia kalliita apuja.
Se hankalampi, suurempi riippuvuus on nimenomaan itellä ainakin tuo tapariippuvuus. Biitti huulessa on vaan kiva olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom