Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kas-vain sanoi:kokeileppa www.northerner.com itse tilannut sieltä kerran ilman mitään ongelmia: UPS toi seuraavana päivänä kotiovelle :D
Windir sanoi:Oli tosiaan hauskaa lukea tuota.
"3.Turussa tehdyn tutkimuksen mukaan nuuskan käyttäjät olivat selvästi useammin tupakoitsijoita ja olivat kokeilleet myös huumeita useammin kuin nuuskaa käyttämättömät."
"17.Nuuskaajan vammautumisriski on kaksinkertainen verrattuna nuuskaamattomaan urheilijaan."
Missukka sanoi:Tekeekö nuuskakin sperman pahanmakuiseksi, kuten tupakka? (sarjassamme harvinaisen viisaita kysymyksiä...)
Missukka sanoi:No ei tuollaista nyt kukaan sano ääneen!
Suuteleminen nuuskaavan kanssa on ainakin YÄK. Muuta en viitsinyt edes miettiä sen "elämyksen" jälkeen.
Aimotarmo sanoi:Saanee kyllä olla aikamoinen pervertti kulinaristi, jos sieltä majoneesin keskeltä alkaa mutustella nuuskan mahdollisesti aiheuttamaa 0.3 promillen makuvirhettä.
Ei se mitään, voidaan me varmasti jonkin sortin testi tästä järjestää. Moon ainakin mukana... (en tosin maistajana)
kas-vain sanoi:Hohohohohohoooo Pakkiksen oma BUKKAKE-rinki!LOL!!11!!yksyksoneoen!1
Nuuskapeke sanoi:Mä ilmottaudun kans testaajaks mut vaan mälläävänä osapuolena :D maistelkoon sit ken tahtoo
masai1967 sanoi:Ai et ihan sama kuka ottaa mällin...
Nuuskapeke sanoi:No niin no ei kyl oikeestaan mieluummin joku naispuolinen sais olla ja viel kivan näkönen ettei ainakaa mikää hampaaton paskaperse.
Hoku sanoi:Yay! Parin viikon päästä taas kissanpaskaa huulessa!
Mitenkä tämä nyt liittyy nuuskan käyttöön? :DNuuskapeke sanoi:Eli ilmeisesti laivalle menossa? :D mulla ei onneks oo puutetta ollu vielä tähän päivään mennessä. Tavaraa löytyy aina ku sitä tarttee
Weeboomi sanoi:Mitenkä tämä nyt liittyy nuuskan käyttöön? :D