Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Kuinka kauan nuuska säilyy huoneenlämmössä? Mä ainaki intissä säilytin tuvan kaapissa useita päiviä ehkä jopa viikkojaki enkä mä ainakaa mitää eroo huomannu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kas-vain sanoi:
kokeileppa www.northerner.com itse tilannut sieltä kerran ilman mitään ongelmia: UPS toi seuraavana päivänä kotiovelle :D

Uu Jee!!! Niiaus ja syvä kumarrus. Olen tyytyväinen, kuin uusi avatareni!!!kuustuhatta!! :D

No niin selvispä sitten toiki asia :) ilmeisesti se on täällä suomessakin kysyttyä tavaraa niissä paikoissa mistä sitä saapi.Itellä kun ei tuosta niin kauheesti kokemuksia ole kun ei oo joutunu suomesta viel ostamaan :thumbs: En tiedä kuinka hyvin nuuska säilyy huoneen lämmössä mut intissä ainaki tuli pidettyä kesällä kaapissa jossa päivällä kyl oli ainaki 30 lämmintä.Tuskin se kuitenkaan kauheen kauaa lämpimässä hyvänä pysyy.

Windir sanoi:
Oli tosiaan hauskaa lukea tuota.
"3.Turussa tehdyn tutkimuksen mukaan nuuskan käyttäjät olivat selvästi useammin tupakoitsijoita ja olivat kokeilleet myös huumeita useammin kuin nuuskaa käyttämättömät."
"17.Nuuskaajan vammautumisriski on kaksinkertainen verrattuna nuuskaamattomaan urheilijaan."
:david:

No niin poijjaat.Kuinkas moni on ajautunu huumeiden teille nuuskan takia? :hyper: ja kertoisko joku miten VITUSSA vammautumisriski on suurempi jos käyttää nuuskaa? :D empä oo pitkään aikaan nauranu yhtä hyvin ku ton lukiessani.....

Missukka sanoi:
Tekeekö nuuskakin sperman pahanmakuiseksi, kuten tupakka? (sarjassamme harvinaisen viisaita kysymyksiä...)

Mitä väliä sillä on tekeekö vai ei? Harvemmin tota tulee omaa mälliä maisteltua :D vai pitäskö suoraan kysyä muijalta maistuuko se nuuskalta tai muuten vaan pahalta? tuskin se kenenkää mielestä kauheeta herkkua on muutenkaa :hyper:

Missukka sanoi:
No ei tuollaista nyt kukaan sano ääneen!

Suuteleminen nuuskaavan kanssa on ainakin YÄK. Muuta en viitsinyt edes miettiä sen "elämyksen" jälkeen.

Saanee kyllä olla aikamoinen pervertti kulinaristi, jos sieltä majoneesin keskeltä alkaa mutustella nuuskan mahdollisesti aiheuttamaa 0.3 promillen makuvirhettä.

Ei se mitään, voidaan me varmasti jonkin sortin testi tästä järjestää. Moon ainakin mukana... (en tosin maistajana) :kuola: :love: :nolo:

Aimotarmo sanoi:
Saanee kyllä olla aikamoinen pervertti kulinaristi, jos sieltä majoneesin keskeltä alkaa mutustella nuuskan mahdollisesti aiheuttamaa 0.3 promillen makuvirhettä.

Ei se mitään, voidaan me varmasti jonkin sortin testi tästä järjestää. Moon ainakin mukana... (en tosin maistajana) :kuola: :love: :nolo:

Mä ilmottaudun kans testaajaks mut vaan mälläävänä osapuolena :D maistelkoon sit ken tahtoo :)

Hoku sanoi:
Yay! Parin viikon päästä taas kissanpaskaa huulessa! :rock:

Eli ilmeisesti laivalle menossa? :D mulla ei onneks oo puutetta ollu vielä tähän päivään mennessä. Tavaraa löytyy aina ku sitä tarttee :)

Nuuskapeke sanoi:
Eli ilmeisesti laivalle menossa? :D mulla ei onneks oo puutetta ollu vielä tähän päivään mennessä. Tavaraa löytyy aina ku sitä tarttee :)
Mitenkä tämä nyt liittyy nuuskan käyttöön? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom