Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sivuston asiallisuuden puitteissa tuolta voisi tilatakin. Tosin aika suolaiset hinnat (30€/tukki) + toimituskulut. Yhdelle tukille tulee hintaa 40€ Suomeen tilattuna ja kahdelle 71€, Ettania tilaamalla siis. Omat "nuuskakanavat" ei niin aktiivisena käyttäjänä ovat vähän tukossa, kun Tallinnan laivoilta ei enää saa ja lapin suunnalta sitä aina virtaa, mut ei tietenkään just silloin ku tekis mieli...Eikä oo tietoo "UG" mestoista täällä pääkaupunkiseudulla ketkä sitä mustaa kultaa mulle möis.

Tuoltahan sitä sais varmasti vaikka joka kuukaus jos tilais mut tulee kyl vähän turhan paljon hintaa jos useemmin tilailee.Ja jos tilaa ni varmaan kannattaa ottaa useempi torni kerralla ni ei tarvi heti uuvestaan toimia :)

Nuuskapeke sanoi:
Joo tuolta ainaki saa vaikka mitä hienoo :) http://www.snusworldwide.com/fi/
Ite en oo vielä tilannu mut ajattelin pistää joku päivä tilauksen menemään ku ois kiva maistaa välil jotain erikoisempaaki :) mut jos joku on tilaillu tuolta niin kertokoon miten pelittää toimitus?

En ole kokeillu kyseistä lafkaa, mutta kylläkin www.northerner.com:ia joka toimi kuin rasvattu salama! Siinä oli se hyvä puoli, että ei tarvinnut tilata tornin erissä kamaa vaan pystyi ottamaan esim. 3tota 4tota 7 tota ja 13 tota jne....

kas-vain sanoi:
En ole kokeillu kyseistä lafkaa, mutta kylläkin www.northerner.com:ia joka toimi kuin rasvattu salama! Siinä oli se hyvä puoli, että ei tarvinnut tilata tornin erissä kamaa vaan pystyi ottamaan esim. 3tota 4tota 7 tota ja 13 tota jne....

Kuis kauan kesti ku nuuskat tuli perille?toi on kyl hyvä jos ei tartte välttämättä koko tornia tilata vaan voi pistellä eri merkkejä sekasin. Paljon muuten oli postikulujen osuus?

Nuuskapeke sanoi:
Kuis kauan kesti ku nuuskat tuli perille?toi on kyl hyvä jos ei tartte välttämättä koko tornia tilata vaan voi pistellä eri merkkejä sekasin. Paljon muuten oli postikulujen osuus?
Tuolla lähettävät nuuskat 24 tunnin sisällä tilauksesta,siitä pari päivää niin ne on perillä lähimmässä postissa.Toimitustavaksi voi valita myös UPS:n (tms...) jolloin nuuskat tuodaan kotia asti.Postikulut muistaakseni riippuu siitä kuinka paljon tilaa,pari tornia kun tilaa niin ne on jotain luokkaa 15-20€,en tarkkaan muista ku on joku aika siitä kun oon tuolta tilannut.Silleenhän se selviää että käyt tuolla tekemässä tilauksen siihen asti että pitäisi valita maksutapa,sitä ennen näkyy tilauksen maksu (dollareina tosin),ja siinä on eriteltynä itse nuuska,verot,postikulut jne.

-edit- typoja

Nuuskapeke sanoi:

Ainakin itsellä tuli seuraavana aamuna klo10 kotiovelle UPS tuomaan. Eli ei kauaa nokka tuhissu siellä päässä. Muistaakseni oli, että ennen klo 14 (ruotsinaikaa) tilatut lähtee samana päivänä. Kannattaa muistaa myös, että tulli voi kanittaa ne nuuskat ja vaaita veroa niistä. Itselläni ei näin käynyt enkä tiedä ketään kenelle olisi käynyt, mutta mahdollisuus on aina olemassa. Varsinkin, kun ne pistää siihen pakettiin sisällön kohdalle: Swedish snus :D

Itselle maittaa omin käsin väännetty nuuska kaikista parhaiten sillon kun sitä menee. Tälläkin hetkellä mehevä biitti huuleesa. :kuola:

Harrasteleeko kukaan itse tätä nuuskan valmistusta omaan käyttöön?

siitä ei pääse kyllä mihinkään että nuuska on parasta juuri kahvikupposen jälkeen :) vielä jos sattuu sen kupposen jälkeen pääsemään vaikkapa sohvalle pötköttää ni ai että ku tekee mälli huulessa gutaa....

luca sanoi:
Tuo urjo hymiö on kyllä mun mielestä varattu sille Ahvenanmaalaiselle nuuskalle. Hesus Laine että on kauheata tavaraa.
Se on just noin ..
Ite vetelin samaa kamaa ekaa kertaa aikoinaan kun vaimokulta soitti tallinnan laivalta että täällä on vaan tämmöstä..... Johon minä ettää paa tuleemn vaan useampi tanko. Multa irtos jumankauta 2€ kolikon kokonen limakalvon viipale ylähuulesta ja ensiommäisen kerran tuli mieleen nuuskaamisen vaarat. Liekö ollut joku Maanantai erä.....

C2H5OH sanoi:
Itselle maittaa omin käsin väännetty nuuska kaikista parhaiten sillon kun sitä menee. Tälläkin hetkellä mehevä biitti huuleesa. :kuola:

Harrasteleeko kukaan itse tätä nuuskan valmistusta omaan käyttöön?
miten hitossa.............

SAMTRON sanoi:
Itse olen käyttänyt nuuskaa on/offina viimeiset 7 vuotta, mut tollane paita ois melkee pakko saada :rock:

Ei, Kiitos!

Laitoiks sä ton pilkun tohon Ei- ja Kiitos-sanan väliin tahallaan... Merkitys meinaan muuttuu päinvastaiseksi, kun ottaa pilkun pois...

PS. anteeksi tämä kirjaimellinen PILKUN nussiminen..

No pistetääs sitte tänne.
Paljonkos tuolta laivalta saa kerralla tuoda tuota nuuskaa? lasketaanko se samallalailla kuin esim. savukkeet joita saa tuoda 200kpl, eli siis kartonki.
Vai lasketaanko se elintarvikkeeksi, jolloin sitä sais tuua enemmän.
Ja onko sama homma tuola ABI-risteilyllä?

SuBi sanoi:
No pistetääs sitte tänne.
Paljonkos tuolta laivalta saa kerralla tuoda tuota nuuskaa? lasketaanko se samallalailla kuin esim. savukkeet joita saa tuoda 200kpl, eli siis kartonki.
Vai lasketaanko se elintarvikkeeksi, jolloin sitä sais tuua enemmän.
Ja onko sama homma tuola ABI-risteilyllä?

Elintarvikkeeksihan se lasketaan ja muistaakseni jotain 170eurolla saapi tuoda. Korjatkoon joku jos olen väärässä. Sen ainaki tiedän varmaks että saa tuoda paaaaaaaljon enemmän ku tupakkia :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom