Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ruotsi ja netti.Mistä sinä sitten nuuskas ostat jos et noista?Nuuskapeke sanoi:Ja ne samat paikat on mitkä? ruottista kyllä sais jos jaksais lähtee käymään....
Windir sanoi:Ruotsi ja netti.Mistä sinä sitten nuuskas ostat jos et noista?
Sammon Visa Electron käy Visasta nettikaupoissa,hommaa sellanen niin voit tilata netistäNuuskapeke sanoi:Kyllä minä yleensä ihan laivalta oon hommannu joko ite tai jonku tutun tuomana mut ei ainakaan vielä oo noita kyseisiä merkkejä vastaan tullu :wall: netistäkin vois tilata jos ois visa :D
Hämmer sanoi:En tiedä onko tästä juteltu jo, mutta pieni "galluppi":
Saako kotikaupungistasi ostettua nuuskaa? Purkin hinta?
Turusta saapi kahdesta eri paikasta... Hinta toisessa 3,5 ja toisessa 4€/purkki...
no eiköhän ne myydä ns tiskin alta ja ilman alv:tä. 4 euroo maksaa munkin tiedon mukaan elikäs sikahintaa tämä hesassa.Fat Rat sanoi:Ryöstömeinikiä. Mutta toisaalta pitäähän siihen laskea alvi mukaan.
3e Oulussa purkki, tutulta 2,5e.
juzzaz sanoi:no eiköhän ne myydä ns tiskin alta ja ilman alv:tä. 4 euroo maksaa munkin tiedon mukaan elikäs sikahintaa tämä hesassa.
kas-vain sanoi:Miettikää mikä kate 100% käteen! Vois ostaa näiden firmojen osakkeita...:D
Lasketaanpas ihan huvikseen palon olisi alakanttiin laskettu tuotto vaikkapa eräällä kioskilla joka on tunnettu nuuskan myynnistään. Aina kun olen siellä käynyt on vähintään 2-3 muutkin ihmistä ilmaantunut ostoksille ja yleensä lähtee se 1-4 purkkia kerralla. Tämä siis jatkuvalla syötöllä. Alatellaan että sieltä myydään vaikkapa 10 purkkia tunnissa (joka on rajusti ala kanttiin!!) niin se tekisi 120 purkkia päivässä ja tämä kioski on auki 7 päivää viikossa joten viikossa 840 ja 30 päivässä 3600 purkkia josta jää voittoa 7200€ vuositasolla siis 87600€ KÄTEEN! Ja todellisuudessa summa on 3-4kertainen tai jopa yli! Ihme ettei verottaja/tulli/poliisia jaksa kiinnostaa näiden hemmojen ns.businekset!Taidanpa pistää nuuskakiskan pystyyn :jahas:
No ei se loppu peleissä ole paljoa (torni tuntiin).Tuskinpa itse käy laivalla roudaamassa vaan bulvaanit (lue elämän hallintansa menettäneet spurgut) roudaa urheilukassillisia täynnä ettania, göteboria pussia että märkää harva se hetki. Ihme homma siinä on, että nämä veitikat eivät pahemmin sitä toimintaa peittele vaan esim poliisit ambulanssikuskit jne käy myös siellä ostoksilla :D . Kerran kelasin et voihan perkele nyt lafka kärähti kun 2 poliisia univormut päällä pamahti jonoon taakse, mutta ystävällisesti nekin postuivat pari purkkia rikkanpana sieltä huulet törröllän. :kippis1:Nuuskapeke sanoi::D saavat muuten aika vitusti kuskata sitä nuuskaa jos kuukaudes 3600 purkkia menee
Aimotarmo sanoi:Btw. mistä nettikaupasta saa tilailla tuotteita Suomeen? Ainakin websnusin sivuilla kieltäydytään toimittamasta elintarviketta EU-alueelle.
Aimotarmo sanoi:Btw. mistä nettikaupasta saa tilailla tuotteita Suomeen? Ainakin websnusin sivuilla kieltäydytään toimittamasta elintarviketta EU-alueelle.