Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä saa vaikka eetustakin pyöriteltyä hyvin, vaatii vähän tuntumaa kyllä enemmän. Kyllä toi on ihan normaali hinta, viimeksi mulle maksoi jotain 2,40 purkki muistaakseni röda.tommih sanoi:Kaverilta ostin röda lackettii tänään yhen kiekon. Ihan helmee, ku pystyy ilman tykkiä pyörittelee mällit. Nyt lens kyl pussit helvettiin.
Muuten, kusettikohan kaverit, ku sanoivat röödan maksavan stogiksessakin 2,5€?
juzzaz sanoi:oliskohan lekendaa toi Selänne juttu, oon käyttäny nuuskaa noin 20v, eikä mulla ainakaan oo havaittavissa mitään mielettömiä syöpymiä. Nää ettanit ja vastaavat kohtelee huulta aika hellästi. Erijuttu jos Selänne on käyttänyt noita jenkkimällejä. Aikoinaan kun myytiin karkeeta suomalaista niin munkin huuli oli aika ruvella. Suurin haitta tähänmennessä on ollut hampaiden värjäytyminen eli saa käydä putsaamassa niitä aikaajoin.
Opettelet tekemään kunnon palloja niistä. Semmoinen pysyy hyvin koossa, ja ei valu. Myöskin rödan käyttö pelastaa. Kovin amatööri voi laittaa postimerkin kokoisen talouspaperin palan rullaksi kierrettynä biitin alle. Se imee ylimääräisen nesteen, eikä se pääse valumaan.joe sanoi:Viisi purkkia tuossa kaverilta ostin, harvemmin tulee kyllä oikeastaan käytettyä. Lähinnä iltaisin kotona, kyllä se vähän rentouttaa kun päivän päätteeksi heittää nuuskan huuleen ja katselee telkkaria.
Tahtoo vaan aina kusta mulla tuo nuuska aika nopeasti, ja valuu huulesta niin että hampaiden välit mustana. Olen vissiin vielä sen verran amatööri tässä hommassa...
Jep itelläkin muutama yritys lopettaa, en oo onnistunu vielä ainaskaan, aika hyvin toi 20v nuuskaus pitää koukussa. lopettamishaluun ei nyt ainakaan liity mitään suurempia terveyssyitä, vituttaa vaan välillä ko aikuisen miehen pitää tunkea paskaa huuleensa. Onhan se vähän koomisen näkösta ko oot joku puku päällä kokouksessa ja rupeet siinä vääntää hirveetä pallukkaa huuleen, ainakin saa outoja katseita. Mun hammaslääkäri aina ihmettelee miten mun suun limakalvot on niin hyvässä kunnossa vaikka poksi menee ettania päivässa, on mennyt enempikin.stomper sanoi:Minulla syövytti aika tehokkaasti noin 9 vuoden Generalin käyttö ylähuuleen tilaa, arviolta pari senttiä aloitussyvyyttä tilavammat huulet. Viimeisinä käyttövuosina tulikin kyllä oltua koko hereilläoloaika nuuska huulessa. No nyt olen ollut pari vuotta ilman, aika uskomattoman hankala oli lopettaa.
Nuuskapeke sanoi:Sitä mä ihmettelen että paljos teillä on siellä pakkasessa lämpöä jos niin jäähän menee nuuskat?Mulla oli viikon ettanit pakkasessa ja ku nostin hyllyyn ni ne oli 10minsan päästä täysin sulana.Jo 5min päästä ois voinu tykitellä.
Ihan samoista paikoista sitä tietysti saa ku muitaki? :O En tiedä saako laivoilta kun ei oo pitkään aikaan tullut käytyä.Nuuskapeke sanoi:Mistä muuten tuota Röda lacketia saapi?tai sitä mintunmakusta?ei vissiin laivalta ainakaan löydy?