Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Hollannissa saa ainakin hyvin varustelluista tupakkakaupoista nuuskaa. Luulis kait sieltä lentokentältäkin semmonen löytyvän, ei oo muuten sit mitään ettania ne nuuskat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos!

Mitäs kamaa se sitten on?

Jotain tuontinuuskaa se oli, en muista merkkiä mutta ruottalaista ei ainakaan. Sellanen vihree purkki, maku oli saatanasta mutta kyllä sitä mielummin käytti ku ilman oli.

Kaverilta ostin röda lackettii tänään yhen kiekon. Ihan helmee, ku pystyy ilman tykkiä pyörittelee mällit. Nyt lens kyl pussit helvettiin.

Muuten, kusettikohan kaverit, ku sanoivat röödan maksavan stogiksessakin 2,5€?

tommih sanoi:
Kaverilta ostin röda lackettii tänään yhen kiekon. Ihan helmee, ku pystyy ilman tykkiä pyörittelee mällit. Nyt lens kyl pussit helvettiin.

Muuten, kusettikohan kaverit, ku sanoivat röödan maksavan stogiksessakin 2,5€?
Kyllä saa vaikka eetustakin pyöriteltyä hyvin, vaatii vähän tuntumaa kyllä enemmän. Kyllä toi on ihan normaali hinta, viimeksi mulle maksoi jotain 2,40 purkki muistaakseni röda.

9 vuotta tykittelyä takana.. ja edelleen maistuu. Röda Lacket:n nimeen vannon ja kumarran syvään!!! nyt vaan se perkeles loppu, joutuu ettanii tykittään. että syö miestä... intissä oli frendi joka sai nuuskaa jenkeistä, oli niin helvetin karkea jakoista, niinku olisit tupakan puruja tunkenut huuleen. Merkki oli muistaakseni Coach, mintun makuista, täydellisen makuista. sitä kun vielä vanhoilla päivillä sais..
Mitäs muuten nuo icetool-tykit maksaa stadis???

icetool-tykit muistaakseni n. 40 ecee, mulla sellanen. Mielestäni apteekkitykki on parempi, esim kylmällä ilmalla tosta icetoolista tulee kauheen jäykkä elikäs mäntä ei liiku millään ja saa olla jatkuvasti voitelemassa sitä rypsiöljyllä. Tosin käsin pyöritettyä palluraa ei voita mikään. Noista jenkkinuuskista sen verta, että viisammat väittävät että ne on haitallisempia ko svedumällit, voi olla lekendaakin.

Nuuskaamisesta en mitään tiedä, mutta semmoisen asian halusin vain sanoa, että varokaa pojat/miehet ettei se nuuska eksy suuteloidessa sen naisen kitusiin. ;)

Itselleni purjehti kerran nuuskaklöntti suuhun kesken kiihkeän hetken. Se siitä kiihkeydestä ja siitä hemmosta :urjo: .

Olen kuullut samaa kuin juzzaz, elii ilmeisesti enemmän epäpuhtauksia jenkkinuuskissa. Icetool on komea mutta pieni, sen sijaan toisella aikaisemmin linkitetyllä svedusivustolla oli suomalaista designeä ruostumattomasta tehty nussepurkki joka voisi olla kätevä, joskus kun pahvipurkki vettyy ja hajoaa.

juzzaz sanoi:
oliskohan lekendaa toi Selänne juttu, oon käyttäny nuuskaa noin 20v, eikä mulla ainakaan oo havaittavissa mitään mielettömiä syöpymiä. Nää ettanit ja vastaavat kohtelee huulta aika hellästi. Erijuttu jos Selänne on käyttänyt noita jenkkimällejä. Aikoinaan kun myytiin karkeeta suomalaista niin munkin huuli oli aika ruvella. Suurin haitta tähänmennessä on ollut hampaiden värjäytyminen eli saa käydä putsaamassa niitä aikaajoin.

Minulla syövytti aika tehokkaasti noin 9 vuoden Generalin käyttö ylähuuleen tilaa, arviolta pari senttiä aloitussyvyyttä tilavammat huulet. Viimeisinä käyttövuosina tulikin kyllä oltua koko hereilläoloaika nuuska huulessa. No nyt olen ollut pari vuotta ilman, aika uskomattoman hankala oli lopettaa.

Reilu kymmenen vuotta ON/OFF käyttöä ja parin ekan vuoden jälkeen ylähuulen tilavuus on kasvanut selkeästi. Riippuu varmasti paljon käyttömäärästä. Tämä pelkällä svedunussella.

Viisi purkkia tuossa kaverilta ostin, harvemmin tulee kyllä oikeastaan käytettyä. Lähinnä iltaisin kotona, kyllä se vähän rentouttaa kun päivän päätteeksi heittää nuuskan huuleen ja katselee telkkaria.

Tahtoo vaan aina kusta mulla tuo nuuska aika nopeasti, ja valuu huulesta niin että hampaiden välit mustana. Olen vissiin vielä sen verran amatööri tässä hommassa...

joe sanoi:
Viisi purkkia tuossa kaverilta ostin, harvemmin tulee kyllä oikeastaan käytettyä. Lähinnä iltaisin kotona, kyllä se vähän rentouttaa kun päivän päätteeksi heittää nuuskan huuleen ja katselee telkkaria.

Tahtoo vaan aina kusta mulla tuo nuuska aika nopeasti, ja valuu huulesta niin että hampaiden välit mustana. Olen vissiin vielä sen verran amatööri tässä hommassa...
Opettelet tekemään kunnon palloja niistä. Semmoinen pysyy hyvin koossa, ja ei valu. Myöskin rödan käyttö pelastaa. Kovin amatööri voi laittaa postimerkin kokoisen talouspaperin palan rullaksi kierrettynä biitin alle. Se imee ylimääräisen nesteen, eikä se pääse valumaan.

stomper sanoi:
Minulla syövytti aika tehokkaasti noin 9 vuoden Generalin käyttö ylähuuleen tilaa, arviolta pari senttiä aloitussyvyyttä tilavammat huulet. Viimeisinä käyttövuosina tulikin kyllä oltua koko hereilläoloaika nuuska huulessa. No nyt olen ollut pari vuotta ilman, aika uskomattoman hankala oli lopettaa.
Jep itelläkin muutama yritys lopettaa, en oo onnistunu vielä ainaskaan, aika hyvin toi 20v nuuskaus pitää koukussa. lopettamishaluun ei nyt ainakaan liity mitään suurempia terveyssyitä, vituttaa vaan välillä ko aikuisen miehen pitää tunkea paskaa huuleensa. Onhan se vähän koomisen näkösta ko oot joku puku päällä kokouksessa ja rupeet siinä vääntää hirveetä pallukkaa huuleen, ainakin saa outoja katseita. Mun hammaslääkäri aina ihmettelee miten mun suun limakalvot on niin hyvässä kunnossa vaikka poksi menee ettania päivässa, on mennyt enempikin.

Sitä mä ihmettelen että paljos teillä on siellä pakkasessa lämpöä jos niin jäähän menee nuuskat?Mulla oli viikon ettanit pakkasessa ja ku nostin hyllyyn ni ne oli 10minsan päästä täysin sulana.Jo 5min päästä ois voinu tykitellä. :rock:

Nuuskapeke sanoi:
Sitä mä ihmettelen että paljos teillä on siellä pakkasessa lämpöä jos niin jäähän menee nuuskat?Mulla oli viikon ettanit pakkasessa ja ku nostin hyllyyn ni ne oli 10minsan päästä täysin sulana.Jo 5min päästä ois voinu tykitellä. :rock:

Enpä minäkään muista, että olis jäätyny nuuskat jääkaapin pakastelokeroon ikinä. Kylmäähän se onku perkele, mutta kyllä sitä voi tunkea huuleen.

Nuuskapeke sanoi:
Mistä muuten tuota Röda lacketia saapi?tai sitä mintunmakusta?ei vissiin laivalta ainakaan löydy?
Ihan samoista paikoista sitä tietysti saa ku muitaki? :O En tiedä saako laivoilta kun ei oo pitkään aikaan tullut käytyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom