Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

MrMikey sanoi:
: pussia menee silloin tällöin, nuuskaaminen hakkaa röökaamisen sata-muna!
Nuuska on kyllä hyvää mutta valitettavasti ei kessulle pärjää, ei siitä saa lähellekkään samoja kiksejä IMO. Molemmat aiheuttaa kyllä saatanallisen riippuvuuden, kessu vaan 100kertaa pahemman :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
neutraali sanoi:
Nuuska on kyllä hyvää mutta valitettavasti ei kessulle pärjää, ei siitä saa lähellekkään samoja kiksejä IMO. Molemmat aiheuttaa kyllä saatanallisen riippuvuuden, kessu vaan 100kertaa pahemman :curs:

Minä oon kyllä ihan toista mieltä tosta :) tuli joskus polteltuaki joitaki vuosia mut enää en siihen paskaan koske tikullakaan! onneks nuuska on keksitty :D Pitäähän sitä terveellä miehellä jotain riippuvuuksia olla :rock:

Nuuskapeke sanoi:
Eli ilmeisesti laivalle menossa? :D mulla ei onneks oo puutetta ollu vielä tähän päivään mennessä. Tavaraa löytyy aina ku sitä tarttee :)

Jep. Alkaakin jo entiset varastot huveta uhkaavasti. Mä ihastuin noihin Ettanin pusseihin, vaikka pirun kalliiksi tuleekin kun pitää laittaa kolme säkkiä kerralla... :D

Hämmer sanoi:
Pussit on suolasia...

Eivät vaikuta...

Voi kyllä säkit vaikuttavat, niitä saa vain tunkea nuo kolme kerralla. Mulla ainkin vaikuttaa kolme säkkiä paljon miellyttävämmin kuin vaikkapa kolme milliä multaa, jotenkin tuosta mullasta kun tulee helpommin paha olo. Ihmeellistä...

Niin jokainen käyttää tavallaan oli se sit säkkiä tai multaa :) eipä oo säkkii tullu moneen vuoteen kokeiltua. Vois melkein kokeilumieles hommata :) sitä eukalyptys säkkiä hommaisin vaik heti jos sais muualta ku ruottista. Kukaan tilannu tuolta joskus tai lähiaikoina? http://www.snusworldwide.com/fi/ kuinka pian tuli tavarat perille vai jättikö tulematta? :rolleyes: Tuollahan kama tulee vissiin suoraan tehtaalta niin voipi kestää jonkinverran kauemmin. Tai niin siel ainaki väitetään.

Minkäskokosia pateja porukat yleensä pistelee? Tossa lueskelin noita vanhoja viestejä ja joku sano pitävänsä samaa biittiä jopa 3h. Ihmettelen vaan että miten vitussa jollain pysyy se niin kauan ilman et valuu kaikki suuhun?!

Nuuskapeke sanoi:
Minkäskokosia pateja porukat yleensä pistelee? Tossa lueskelin noita vanhoja viestejä ja joku sano pitävänsä samaa biittiä jopa 3h. Ihmettelen vaan että miten vitussa jollain pysyy se niin kauan ilman et valuu kaikki suuhun?!

Mulla on tuollainen 2.5 millinen katkaistu ruisku. Aina tauon jälkeen ensimmäinen pati on yleensä noin puolitoista millinen, siitä se sitten kasvaa lineaarisesti kunnens täysi tykärikään ei sano enää mitään, ja on taas tauon paikka. ;)

Ystävälläni oli kerran sellainen hillittömän paksu 5 millinen ruisku. Oli vähän vaikeusia pitää sellaista helvetin paksua jöötiä suussa. Sitten humalassa aina kisailtiin, että kuka laittaa eniten jöötiä huuleen ilman ylimääräisiä komplikaatioita. :urjo: :D :david:

Kävin just hakemassa parin viikon tauon jälkeen 2 tornia (Ettania ja Rödaa),kylläpä tuntuu hyvältä biitti huulessa :D Jos käyttää katkastua lääkeruiskua tykkinä niin kannattaa aina välillä käyttää sitä kiehuvassa vedessä niin kuolee mahdolliset pöpöt.

Ruotsin nuuskarintamalle on tullut tälläisiä netinuuskia, eli tyylikkäitä metallirasioita,joissa hiirenkakin kokoinen nuuskapussi. Makuina tietty minttu ja joku muu ihana fleivöri. Tollasta kun eka kokeilee ja tökkää sitten ruutalla piitin huulen alle pömpöttää, niin on niin äijä olo.

-Arlandan taxfree snus kompis

Eugen sanoi:
Ruotsin nuuskarintamalle on tullut tälläisiä netinuuskia, eli tyylikkäitä metallirasioita,joissa hiirenkakin kokoinen nuuskapussi. Makuina tietty minttu ja joku muu ihana fleivöri. Tollasta kun eka kokeilee ja tökkää sitten ruutalla piitin huulen alle pömpöttää, niin on niin äijä olo.

-Arlandan taxfree snus kompis

Jep, ostin viime laivareissulla yhden tuollaisen purkin ku oli niin hieno, ja mintun makuista hiirenkakkaa sieltä paljastui
:D

Tänään tuli torni Kenraalia ja perjantaina tulee toinen ja vielä yks Ettania. On kyllä saatanan pahan hajusta toi Gene. Haisee jolleki ikkunanpesuaineelle?

Tykkinä toimii katkaistu Panadolin lääkeruisku, joka tarttui tänään Yliopiston apteekista ilmaseksi käteen. Sitä ennen oli kaverin vanha kymppimillinen, joka on näin alkuun vähän liian runsas mulle.

Ruuvimurmeli sanoi:
Tänään tuli torni Kenraalia ja perjantaina tulee toinen ja vielä yks Ettania. On kyllä saatanan pahan hajusta toi Gene. Haisee jolleki ikkunanpesuaineelle?

Kenraali tosiaan haisee aikas kakille, eikä muutenkaan mielestäni tunnu skulaavan yhtä jouhevasti kuin Ettani. Haukuinko mä Ettania jossain vaiheessa? Anyway, se on SE merkki kyllä, ei voi mitään. :whip:

Eipä mullakaan toi kenraali toimi samanlailla ku Ettani :) kokeilin tossa joku aika sitten joitaki purkkeja Grovia ja se ei kyllä tuntunu persreijässäkää. Sama ku ois puunpuruja pitäny huulessa. Se oli kyl paljon karkeempaa koostumukseltaan ku esim. Ettan tai Kenraali. Tai sit multa on tuntoaisti hävinny :D

Kun viitisen vuottakin käyttää purkin päivävauhtia niin se on sama mille se maistuu tai haisee. Kun vaihtaa merkistä toiseen niin ekan purkin aikana voi vielä haistaa jotain. Itsellä takana noin 7v. yli prk/pvä. Mitään kicksejä en enää saa, pikemminkin se on piintynyt tapa. Nyt onkin Nicorette suussa, saa nähdä miten äijän käy.

No joo voi ollakki vähän eri asia jos 7v käyttäny ja purkki päivässä :) itellä nyt purkki riittää viel 2-3 päivää ja hyvä niin :D sit alan kyl huolestuu jo pikkasen jos yli purkki rupee päivässä menee ja varsinki selvinpäin :D

Joskus tulee nuuskaa käytettyä.Tai no,yleensä vain silloin kun sitä on saatavilla.Vaasassa armeijassa yllättäen oppi tuollasille tavoille...

Nuuskusta on PIRUN vaikee päästä irti... 11vuotta oon käyttäny.
Kerran yritin lopettaa mut ei hermot riittäny... jyrsin kynteni ja kynäni.
Nuuskaa menee melkein tuusi päivässä... PRKL!
Hintaki on melkein kolminkertaistunu vielä kaiken lisäksi siittä ku aloin käyttään sitä...
Mutta, onhan se ihana nakata huuleen esim. reenin jälkeen ja heittää sohvalle levyiksi... aaah... =) Kahvin ja ruokailun jälkeen sama homma et pakko laittaa huuleen...

Eräs vanhempi herra joka oli polttanu röökiä 25v lopetti sillä lailla että aina ku sillä alko mieli tekeen röökiä ruuan päälle nii se otti raakaa kossua huikan kaapista. Se kuulemma helppas.
Jos toi sama pätis nuuskaan nii jumankauta meikähän ois kännissä koko ajan ku pitäs sitä kossua litkiä! =)
Sitä ku on koko ajan syömässä jottain ja sen jälkeen nuusku...

Mitää muuta en oo huomannu ku että joskus mutta tosi harvoin kylläkin on huuli kipeenä ollu. Ientulehus tai jotai?

Joo toi kossujuttu vois olla aika mielenkiintonen :) vois pikkasen kyl mennä sitä kossuu jos joka kerta huikan ottas ku tekee mieli nuuskaa :D
Huuli voi kyl olla kipee joskus muutenki vaik ei ois ikinä käyttäny nuuskaa :D kyllähän se mullakin on joskus mut tosi tosi harvoin. Millasessas kunnossa teillä useemman vuoden käyttäneillä on tuo suupuoli? :) onko hampaita tippunu ja meneekö sormi jo aivoihin? :D

Ite oon niin satunnaiskäyttäjä, kun vaan olla ja voi. Intissä tuli käytettyä säännöllisesti, mutta sen jälkeen oon ostanu vaan aina purkin tai pari ja niiden jälkeen on saattanu parhaillaan olla useankin kuukauden tauko...En saa siitä edes mitään hirveetä tyydytystä, kuhan työnnän shittii huuleen huvin vuoks silloin tälllöin :D Ja onhan se nyt mahtavan äijämäistä...

Netistä voi tilata(ko)? Kukaan koskaan tilaillu ja saako kaikkia hianoja makujakin tilaamalla?

Edittiä: Ym. linkissä on näkyynsä ihan asiallinen tilaussivusto. Onko joku tilannut tuolta??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom