Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

torspo sanoi:
Joudutko ottaan uuden purkin sulamaan ennen käyttöä vai meneekö se niin jäähän pakastimessa?
Menee totaalisen umpijäähän eli kyllä sen joutuu ennakoimaan ja ottamaan sulamaan. Joskus kylläkin malttamattomana tullut mysöttyä puoliväkisin jäistä nuuskaa huulen, mutta siitä ei tahdo tulla kun sanomista:) Mikroon en oo tohtinut laittaa sulatukselle, siitä saattais tyttöystävä vetää herneet haistimeen raskaasti:jahas:
Sellanen viileä nuuska kyllä tuottaa mielihyvää
:kuola:

Tollanen kylmäkellarihan on ihan kapteeni paikka säilyttää nuuskaa, siellä on nuuskan hyvä olla :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tylerd sanoi:
Jos Gustavusta ostit niin varttooppa vaan kun pääset kunnon nuuskien kimppuun :hyper: Olet sen jälkeen nuuskan viemää....

No on mulla tuossa Ettania rasia, pitää varmaan kohta kokeilla.

moi

Matsku sanoi:
www.websnus.com ei tarvi mitään luottokortteja ym...
Tuli tilattua 1torni rödalakettia.
Kannattaa käydä katsomassa...

iha hyvä sivu mut yks pikku propleema

ei vittu pysty tilaa suomee eikä muihin eu maihi
eli mis vitun afrikassa sie asut ei löyvy suomee eikä muita eu maita :curs: :evil: :itku: :anssi: :wall:

Onko kellään jotain erikoisempia nuuskapurkkeja?
itsellä on tälläinen, joka on monesti aiheuttanut kauteutta nuuskankäyttäjin keskuudessa.

Liitteet

• Picture 10.jpg
    Picture 10.jpg
    73,1 KB · Katsottu: 4 250
  • Picture 11.jpg
    Picture 11.jpg
    74,5 KB · Katsottu: 4 335
Näin junnuna kun puuttuu pokkaa säilöä kylmäkellarissa/jääkaapissa niin jos kuivumaan rupeaa on tullut viipaloitua esim joku kurkun pala tjsp purkkiin ja sopivan mehukasta on kunhan biitti imee nesteet. Itellä on ollut on-offia miten sattuu. Jos sattuu biittiä saamaan niin singon korkeintaan ostaa. Limakalvot ottaa aika nopeasti itellä joikua. Pussit on porhoilua. Sormin sorvattu piitti hakkaa tykkibiitin kyl aika nätisti mutta sotkusta kun on niin semmosta vaan kotona näin iltaisin. Gustavus on semmosta paskaa että sen haju jo turruttaa samoin se että ainakin minulla ainut mikä alkaa kusemaan ollenkaan suuhun. Rakenne huono, maku huono, haju huono. Vähemmän nikotiiniakin. On tämä parempaa kuin tupakka. Ja tätä voi säännöstellä helpommin kuin tupakkaa. (lähinnä siten ainakin ite että tekee ison nootin huuleen niin se myös pysyy siellä tunteja kun imeytyy pitkään) Lopettaminenkin onnistuu ainakin minulla helposti kun limakalvot alkaa mennä rikki niin mieli ei oikein sorvata tee.

Kannattaa muuten käyttää sitä tytkkiä ja vielä pestä se usein. käsillä vääntäessä menee pirusti epäpuhtauksia mukana ja ne voi olla terveydelle jopa haitallisempaa kuin itse nuuska (muistaakseni mainittiin siinä ruotsalaisessa tutkimuksessa)

Nyt oon pari kuukautta ollu kuivilla nuuskasta ja ihan hyvältä tuntuu :hyper:

Eipä tosin voi väittää etteikö aina välillä haluttaisi kun kaverit vääntää biittejä nassuun mutta kovana oon pysyny. Mitä nyt pari kertaa alkoholin yhteydessä käyttäny mutta se nyt mitään meinaa...lähinnä vaan tuo hyvää fiilistä ;)

Kaikkein kummallisin homma oli se ettei mulle tullu yhtään mitään vieroitusoireita vaikka reilusti yli kaks vuotta käytinkin säännöllisesti ja välillä taas helvetin paljon enemmän. Ainut että vähän huulta "kutitteli" aluks mutta se nyt meni alle viikossa ohi. Nälkä tais olla se ainut oire joka tuli ja sekin tuli vasta viikon päästä lopettamisesta ja kesti jotain pari kolme päivää.

Mutta oikeesti suosittelen kaikille että lopetatte sen nuuskaamisen!! Paljon reippaampi olo kaikin puolin näin jälkeenpäin. Eikä tule mitään ahdistavia tunteita että pakko saaha biitti huleen jne.

Tämä sitten saa olla se oikea loppu mun nuuskan käytölle.. Pitää vaan toivoa ettei tuu mitään sellaista tilannetta eteen että se ajaisi takaisin tälle "pimeälle" tielle ;)

PS. TYTÖT EI TYKKÄÄ NUUSKAAMISESTA!!!!!

kataq sanoi:
iha hyvä sivu mut yks pikku propleema

ei vittu pysty tilaa suomee eikä muihin eu maihi
eli mis vitun afrikassa sie asut ei löyvy suomee eikä muita eu maita :curs: :evil: :itku: :anssi: :wall:

alkuperäinen koski siis websnus sivustoa.. tuo loppu siihen kun kaverin kanssa tilattiin 50 purkkia sieltä.. verot piti olla maksettu ja kaiken hyvin..

ja vielä mitä, ensin joutui maksamaan ne, sen jälkeen tulli lähetti vielä lisäverot päälle, ja tätä kautta ilmeisesti sitten jokin taho otti kyseiseen putiikkiin yhteyttä, jonka jälkeen loppui Suomeen toimittaminen..

läpy läpy, onneksi isoveli jaksaa valvoa, muutenhan täällä sais tehä iha mitä vaa kivaa.

Crowley sanoi:
Onko kellään jotain erikoisempia nuuskapurkkeja?
itsellä on tälläinen, joka on monesti aiheuttanut kauteutta nuuskankäyttäjin keskuudessa.
Kaveri kans osti tuommoisen jonku. Itseäkin hiukan harmittaa kun en ostanut. Ruotsissa myytiin about 15 euron hintaan kromipurkkeja. Suomenna kiiltävästä tykistä saakin maksaa sit 50e. Varmaan ekalla reissulla hukkuis jos tuommoiset ostais.

jarivaha sanoi:
Kannattaa muuten käyttää sitä tytkkiä ja vielä pestä se usein. käsillä vääntäessä menee pirusti epäpuhtauksia mukana ja ne voi olla terveydelle jopa haitallisempaa kuin itse nuuska (muistaakseni mainittiin siinä ruotsalaisessa tutkimuksessa)

Oon huomannu, että uus tykki missä tiiviste pitää vielä pysyy pitkään puhtaana, koska nesteitä ei pääse männän taakse. Sitten kun tiiviste pääsee ajan myötä kulumaan niin muutaman biitin jälkeen tykki on arsyttävän limainen ja mäntä sotkee kädet. Eihän tässä sinäänsä mitään, koska muoviruutta ei maksa apteekissa paskaakaan, mutta usein hiukan aikaa käytössä olleessa tykissä on vaan semmonen hyvä tatsi. Varsinkin jos on jaksanut vääntää jotain tinalankaa tai muuta vastaavaa normaalin teippaamisen sijaan. Eli oisko tollasiin tavallisiin lääkeruiskuihin mahdollista saada uusia tiivisteitä tai jotain omaa patenttia, jolla ruutta ois taas tiivis? Käsittääkseni ainakin näihin Icetooleihin ja muihin varta vasten nuuskatykeiksi tehtyihin on mahdollista saada uusia tiivisteitä.

Nuuskaa??

SEN VERRAN TÄYTYY SANOO... että olen maistanut... :rock:

Rupesi ihan ÄLYTTÖMÄSTI PYÖRRYTTÄMÄÄN kun otin sen nuuskan pois.... :(

että mistähän tää johtuu???

MegaBody sanoi:
SEN VERRAN TÄYTYY SANOO... että olen maistanut... :rock:

Ei hätää. Et ole mitenkään poikkeava. Tämä on ihan yleistä kun ensikertoja nuuskaa käytetään. Myös pidemmän aikaa käyttäneillä saattaa tätä aiheutua jos on jonkin tovin käyttämättä (esim. viikon tai kaks).

Syytä tähän en tiedä. Olisiko mahdollisesti nikotiinin jonkin asteinen yliannostus (ei niin suuri että tappava) joka aiheuttaa tämän..

Probe whiskey on helvetin hyvää. Hyvät aromit ja maku. Ei mitää paskaa ku yleensä ne maustenuuskat tuppaa olemaan.

MegaBody sanoi:

Lievä nikotiini myrkytys. Ei sen kummempaa!

Olen myös jo aikoja haaveillut jostain komeasta purkista/tykistä, mutta mitään 50e en ala maksamaan niistä, pitänee metsästää joskus tuolta naapuri valtiosta kun sinne taas eksyy!

Joo ekaa kertaa ku vedin pussinuuskaa niin alko laatattaan ja pyöryttään aivan himona.
Täs mun mielipiteet:
Grov - hirveetä paskaa
Ettan - taattua laatu tavaraa
General - ei oo hyvää. johtuu varmaan siitä ku siinä on happamuudensäätelyä, eli yrittää kai olla sitruunan makusta.
Probe Whiskey, (lakritsi) - Gutaa, ehkä parempi ku ettan

Myydäänkö Amsterdamin lentokentällä nuuskaa?

Nytkin on töppi huulessa,mutta en ole ihan vaki käyttäjä eli en kuole,jos nuuskaa ei ole.Tupakan polton lopetin yli vuosi sitten ja nyt aina välillä nuuskaa ostan muutaman purkin kerralla.Nuita rasioita ja tykkejä olen käyttäjillä nähnyt ja kuulin eräältä Kalpan valmentajalta,että ainakin Hifkin joukkueella ois metallitykit,joihin ois kaiverrettu punaisella värjätty Hifkin logo.Tiedä siitä sitten..Ja Teemu Selänteellä ois kuulema laitettu jotain peltiä poski/nenäontelon ja ylähuulen rajalle ku ois niin pitkälle syöpyny nuuskan käytöstä.

torspo sanoi:
Paras tykki mikä on koskaan tullut vastaan oli vissiin joku sairaalaruisku. Normaali läpinäkyvä se ulompi osa, mutta mäntä oli vihreä ja asteikko 3 milliä. Sen ku pisti täyteen ni satsi oli just sopiva.

Sama täällä. tällä hetkellä just tollanen BRAUNin vihree ruisku. ostin virosta apteekista muutamat tollaset kotiin. yläaste ajoilla niitä "sai" terkkarilta.

Sustanooli sanoi:
Nytkin on töppi huulessa,mutta en ole ihan vaki käyttäjä eli en kuole,jos nuuskaa ei ole.Tupakan polton lopetin yli vuosi sitten ja nyt aina välillä nuuskaa ostan muutaman purkin kerralla.Nuita rasioita ja tykkejä olen käyttäjillä nähnyt ja kuulin eräältä Kalpan valmentajalta,että ainakin Hifkin joukkueella ois metallitykit,joihin ois kaiverrettu punaisella värjätty Hifkin logo.Tiedä siitä sitten..Ja Teemu Selänteellä ois kuulema laitettu jotain peltiä poski/nenäontelon ja ylähuulen rajalle ku ois niin pitkälle syöpyny nuuskan käytöstä.
oliskohan lekendaa toi Selänne juttu, oon käyttäny nuuskaa noin 20v, eikä mulla ainakaan oo havaittavissa mitään mielettömiä syöpymiä. Nää ettanit ja vastaavat kohtelee huulta aika hellästi. Erijuttu jos Selänne on käyttänyt noita jenkkimällejä. Aikoinaan kun myytiin karkeeta suomalaista niin munkin huuli oli aika ruvella. Suurin haitta tähänmennessä on ollut hampaiden värjäytyminen eli saa käydä putsaamassa niitä aikaajoin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom