Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tylerd sanoi:Gustavusko hyvää :urjo: IMO Paskinta nuuskaa mitä eteeni on tullut......
Gustavusta on ainkin kahta, ellei kolmea makua ja ne mitä olen maistanut maistuu paskalle, eikä haise sitruunalle :lol2:Hoku sanoi:En minä kyllä Gustavusta NIIN kauheaksi paskaksi viitsisi leimata. Vähän etoo se sitruunan tuoksu, mutta kyllä Gustavi huuleen menee ihan mielihalulla. Ettan taas on sellaista perushyvää, kouluarvosanalla 7.5 arvoista tavaraa. Rödasta minäkin tykkään, samoina Kenraalista. Tekisi mieli maistaa sitä huulen tappaja tavaraa, minkä vitun nimistä nyt olikaan.
Nuuska kyllä hakkaa tupakan 10-0. Ei tarvitse maistella vittumaisia savuja ja muutenkin on rennompaa kun voi vaan maata rauhassa ilman että pitää imeä jatkuvasti jotain. Snus for life!
kyllä mä väittäisin että koostumuksen puolesta anakin jaetulla 1 sijalla olisi Göteborgs Prima Fint eli se vaaleansini etikettinen purkki.Tylerd sanoi:koostumuksen puolesta jos nuuskia arvostellaan niin mun mielipide näyttää tältä.
1.Röda lacket
2.Ettan
3.Göteborgs rape
4.General
Maku
1.Catch licorise pussibiitti
Nuuskaa saa myydä myös Saksassa ainakin Rostockin satamakaupoissa(ainakin mä olen ostanut tuolta pari kertaa nuuskaa), eli noita poikkeuksia on muuallakin EU:n alueella. En tiedä saako Puttgardeninkin satamasta nuuskaa.mxm sanoi:Eipä ainakaan Viron laivoilla enää nuuskaa myydä. Viron liityttyä EU:hun se ei enää saa myydä nuuskaa, koska Ruotsilla on yksinoikeus tähän huvitukseen...Eikö se ihan tupakkatuotetta ole. Torni tai kaks on se suurin sallittu, mitä saa Ruotsista tuoda.
Se oli karkeeta suomalaista ja huuli meni siitä aivan ruvelle, se toinen elikäs hieno suomalainen oli parempaaIsoDino sanoi:Mitäs se nuuska oli, jota myytiin Suomessa silloin kun vielä sai myydä? Punainen kansi, puolipyöreä/soikea/tai jotain sinnepäin muodoltaan, musta alaosa.
Aivan kauheeta paskaa :urjo: , se haisi aivan kamalalta, suoraan sanoen kuselta.
8vuotta...... Jessus soikoon kun olet nuorena alottanu nuuskan käytön jos profiilissa oleva ikäsi pitää paikkansa. 11v ja biitti huulessa, rajua :Dtorspo sanoi:on tullu enemmän tai vähemmän käytettyä jo jotain 8 vuotta.
Tylerd sanoi:8vuotta...... Jessus soikoon kun olet nuorena alottanu nuuskan käytön jos profiilissa oleva ikäsi pitää paikkansa. 11v ja biitti huulessa, rajua :D
Paholainen sanoi:Ilmeisesti tykin voi tehdä ihan tavallisesta lääkeruiskustakin, voiko joku kertoa tämmöiselle saatanan uusavuttomalle idiootille miten, onko siis tarkoitus että nuuska vain puristetaan ruiskussa kovaksi, vai isketäänkö se kenties ruiskun läpi huuleen.
Jos Gustavusta ostit niin varttooppa vaan kun pääset kunnon nuuskien kimppuun Olet sen jälkeen nuuskan viemää.... On se ehanaa touhua, olin aikeissa lopettaa kun pääs varastosta nuuskat loppumaan, mutta kuinkas ollakkaan kaveri soitti eilen laivalta ja huomenna on uusi kuorma Tylerdin kotona pakastelokerossa, nuuskien ihan ikiomassa nuuska-only pakastelokerossa :DPaholainen sanoi:Kiitos Tylerd :kippis1:
Oli pirun mukavaa tänään treenin jälkeen laittaa biitti huuleen
Tylerd sanoi:Jos Gustavusta ostit niin varttooppa vaan kun pääset kunnon nuuskien kimppuun Olet sen jälkeen nuuskan viemää.... On se ehanaa touhua, olin aikeissa lopettaa kun pääs varastosta nuuskat loppumaan, mutta kuinkas ollakkaan kaveri soitti eilen laivalta ja huomenna on uusi kuorma Tylerdin kotona pakastelokerossa, nuuskien ihan ikiomassa nuuska-only pakastelokerossa :D