Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

General on ylivoimaisesti suosituin nuuska ruottissa.

Nuuska todellakin luokitellaan elintarvikkeeksi jota saa tuoda 170 egen edestä maahan verottomana

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tylerd sanoi:
Gustavusko hyvää :eek: :urjo: IMO Paskinta nuuskaa mitä eteeni on tullut......

Allekirjoitan tämän. Tuo Gustavus-torni on kestänyt jo pari kuukautta, ei tule otettua kun tarpeeseen. Toisaalta hyvä et pysyy määrät vähäsinä, ei tuu ientulehdusta eikä sen kummempia nitkuiluja (taas kerran) lopettaessa. :rolleyes:

En minä kyllä Gustavusta NIIN kauheaksi paskaksi viitsisi leimata. Vähän etoo se sitruunan tuoksu, mutta kyllä Gustavi huuleen menee ihan mielihalulla. Ettan taas on sellaista perushyvää, kouluarvosanalla 7.5 arvoista tavaraa. Rödasta minäkin tykkään, samoina Kenraalista. Tekisi mieli maistaa sitä huulen tappaja tavaraa, minkä vitun nimistä nyt olikaan.

Nuuska kyllä hakkaa tupakan 10-0. Ei tarvitse maistella vittumaisia savuja ja muutenkin on rennompaa kun voi vaan maata rauhassa ilman että pitää imeä jatkuvasti jotain. Snus for life! :rock:

Hoku sanoi:
En minä kyllä Gustavusta NIIN kauheaksi paskaksi viitsisi leimata. Vähän etoo se sitruunan tuoksu, mutta kyllä Gustavi huuleen menee ihan mielihalulla. Ettan taas on sellaista perushyvää, kouluarvosanalla 7.5 arvoista tavaraa. Rödasta minäkin tykkään, samoina Kenraalista. Tekisi mieli maistaa sitä huulen tappaja tavaraa, minkä vitun nimistä nyt olikaan.

Nuuska kyllä hakkaa tupakan 10-0. Ei tarvitse maistella vittumaisia savuja ja muutenkin on rennompaa kun voi vaan maata rauhassa ilman että pitää imeä jatkuvasti jotain. Snus for life! :rock:
Gustavusta on ainkin kahta, ellei kolmea makua ja ne mitä olen maistanut maistuu paskalle, eikä haise sitruunalle :lol2:
Eniten mua vituttaa se koostumus siinä Gustavuksessa, koostumuksen puolesta jos nuuskia arvostellaan niin mun mielipide näyttää tältä.
1.Röda lacket
2.Ettan
3.Göteborgs rape
4.General

Maku
1.Catch licorise pussibiitti :kuola:

Vanhasella ei oo tainu olla suussa ku tutti, sen verran mamolta vaikuttaa koko äijä. Eduskunnassa puhuttiin nuuskasta tuossa parisen kuukautta sitten ja noista tutkimustuloksista. Loppujen lopuksi täysistunnossa taidettiin päästä puimaan sitä, että nuuskastakin tulee syöpä ja se on vaarallista ja hyvä kun ei myydä. Helvetin helvetti :wall: Vähänkö ois siistiä marssia k-kauppaan ja lyödä tiskiin ostosten jakteeksi ettanit. Taitaa päiväunien tasolle jäädä...

Joo se huulen tappaja nuuska oli sitä ahvenanmaalaista, se oli hirveetä myrkkyä aluksi mut koostumusta muutettiin aika nopesti. Muistan kun ekakerran kokeilin, kolahti päähän vaikka olin käyttänyt jo 7 vuotta, myös 3 biitin päiväannostuksella lähti järkyttävät sliset huulesta

Mitäs se nuuska oli, jota myytiin Suomessa silloin kun vielä sai myydä? Punainen kansi, puolipyöreä/soikea/tai jotain sinnepäin muodoltaan, musta alaosa.

Aivan kauheeta paskaa :urjo: , se haisi aivan kamalalta, suoraan sanoen kuselta.

Eipä ole täälläkään toi gustavus koskaan kolahtanut ( ainut gustavus jota voi hätätapauksessa tykitellä on gustavus grov ).

Oma top 5 irtonuuskassa:
1.General
2.Ettan
3.Röda Lacket
4.Göteborgs Rape
5.Grov

Ja tietysti tykitellään Icetoolin 3ml rosteritykillä.

Tylerd sanoi:
koostumuksen puolesta jos nuuskia arvostellaan niin mun mielipide näyttää tältä.
1.Röda lacket
2.Ettan
3.Göteborgs rape
4.General
kyllä mä väittäisin että koostumuksen puolesta anakin jaetulla 1 sijalla olisi Göteborgs Prima Fint eli se vaaleansini etikettinen purkki.

Maku
1.Catch licorise pussibiitti :kuola:

Maku 1. Probe whisky (on muuten vahvin nuuska mitä löytyy markkinoilta n 10mg/g).....
:kippis1:

mxm sanoi:
Eipä ainakaan Viron laivoilla enää nuuskaa myydä. Viron liityttyä EU:hun se ei enää saa myydä nuuskaa, koska Ruotsilla on yksinoikeus tähän huvitukseen...Eikö se ihan tupakkatuotetta ole. Torni tai kaks on se suurin sallittu, mitä saa Ruotsista tuoda.
Nuuskaa saa myydä myös Saksassa ainakin Rostockin satamakaupoissa(ainakin mä olen ostanut tuolta pari kertaa nuuskaa), eli noita poikkeuksia on muuallakin EU:n alueella. En tiedä saako Puttgardeninkin satamasta nuuskaa.

Kuten porukka on tässä jo kirjoitellut, niin kyllä nuuskaa saa kantaa selkä vääränä laivalta.

IsoDino sanoi:
Mitäs se nuuska oli, jota myytiin Suomessa silloin kun vielä sai myydä? Punainen kansi, puolipyöreä/soikea/tai jotain sinnepäin muodoltaan, musta alaosa.

Aivan kauheeta paskaa :urjo: , se haisi aivan kamalalta, suoraan sanoen kuselta.
Se oli karkeeta suomalaista ja huuli meni siitä aivan ruvelle, se toinen elikäs hieno suomalainen oli parempaa

minulla on ihan erillainen kokemus noista Kanadalaisista nuuskista. Totta että tykittäminen on vaikeaa mutta ne maut. aijai... Löytyy kirsikasta piparminttuun :thumbs:

1. General
2. Ettan
3. Grov

Tällä hetkellä on jotain puolisentoista tötsää grovia, yleensä käytän kyllä generalia. Noita ruottalaisista ei oo tullu kokeiltua ku joskus, jos on kavereilla ollut. Joskus muistaisin, että pari purkkia sinistä Jööttöporia olis ollut. Se oli kyllä ihan kohtuullisen hyvää muistaakseni. Myös Röda Lagetista oon tykänny joskus harvoin, kun sitä oon jostain saanu.

Tosta saaristonuuskasta oon kyllä samaa mieltä kuin joku tossa vähän ylempänä. Siitä sai kyllä hyvät tykytykset, vaikka on tullu enemmän tai vähemmän käytettyä jo jotain 8 vuotta.

torspo sanoi:
on tullu enemmän tai vähemmän käytettyä jo jotain 8 vuotta.
8vuotta...... :eek: Jessus soikoon kun olet nuorena alottanu nuuskan käytön jos profiilissa oleva ikäsi pitää paikkansa. 11v ja biitti huulessa, rajua :D

Tylerd sanoi:
8vuotta...... :eek: Jessus soikoon kun olet nuorena alottanu nuuskan käytön jos profiilissa oleva ikäsi pitää paikkansa. 11v ja biitti huulessa, rajua :D

No ei se tietenkään alusta asti ole mitään vakituista käyttöä ollut. Jo ihan sen takia, ettei ton ikäsenä oo kovin helppoa saada tavaraa. Ja onhan tossa välissä ollut jotain breikkejä, kun en oo käyttäny mitään nikotiinituotteita tai sit oon polttanu. Nyt tosta nuuskasta on vaan tullu aika ikävä tapa, mielummin olisin melkeen ilman.'

Ylempään postiin lisäyksenä: Tykkinä tietysti 5 millin muoviruutta. Paras tykki mikä on koskaan tullut vastaan oli vissiin joku sairaalaruisku. Normaali läpinäkyvä se ulompi osa, mutta mäntä oli vihreä ja asteikko 3 milliä. Sen ku pisti täyteen ni satsi oli just sopiva.

Tuli laivalla keskiviikkona kokeiltua ensimmäisen kerran nuuskaa, Gustavusta, ja voi piru että tuntui hyvältä. Se on varmaa että tämä poika ei enää röökiin koske. Ongelmana on vaan se, että mulla ei ole mitään tykkiä, joten pitää pyöritellä biitti käsin, eli se ei kauaa pysy huulessa kasassa. Ilmeisesti tykin voi tehdä ihan tavallisesta lääkeruiskustakin, voiko joku kertoa tämmöiselle saatanan uusavuttomalle idiootille miten, onko siis tarkoitus että nuuska vain puristetaan ruiskussa kovaksi, vai isketäänkö se kenties ruiskun läpi huuleen. Toinen kysymys olisi nuuskan säilytyksestä jääkaapissa, ottaako se makua kovin herkästi ruuista ym. kamasta mitä jääkaapissa on. Jääkaappi haisee tälläkin hetkellä aivan raadolta, laitoin nuuskat varmuuden vuoksi muovipussiin. Älkää suuttukö näin tyhmistä kysymyksistä :david:

Viimeksi muokattu:
Paholainen sanoi:
Ilmeisesti tykin voi tehdä ihan tavallisesta lääkeruiskustakin, voiko joku kertoa tämmöiselle saatanan uusavuttomalle idiootille miten, onko siis tarkoitus että nuuska vain puristetaan ruiskussa kovaksi, vai isketäänkö se kenties ruiskun läpi huuleen.

Lääkeruiskun jalostaminen nuuskatykiksi kotikonstein :)
1.Otetaan halutun kokoinen lääkeruisku
2,3.Leikataan ruiskusta pää poikki mattoveitsellä tai jollain muulla terävällä puukolla
4.Teipataan ruiskusta männän "peräpää" syystä ettei nuuskaa huuleen työnnettäessä mäntä "törähdä" ulos ruiskusta ja mysö nuuskaa kokemattomalla käyttäjällä ihan vituille huulessa, samalla teippaaminen suojaa edes hetken männän tiivistettä ulos luiskahtamiselta--->rikkoontumiselta
(Teipit päässyt loppumaan joten kuvassa esiintyy sijaisnäyttelijänä vuoden 2003 2millinen Once)

Nuuskat päässyt loppumaan joten nyt en valitettavasti pysty näyttämään nuuskan asettamista huuleen. Kerrotaan nyt se sanoin:
1.Töpöttele nuuskatykkiin haluamasi määrä nuuskaa
2.Paina tykin mäntää sisään jolloin nuuskasta muovautuu kova biitti (Kaikki ei paina, itse en paina eli lienee makujuttu) Tuki tykistä nuuskan ulostuloaukko käyttäen apuna nuuskapurkin pohjaa tai sormea)
3.Sitten vaan tuuppaat nuuskan tykistä haluamaasi kohtaan huulessa ja nautit olostasi mahdollisimman pitkään:)

Ai niin se säilytys probleema sulla oli vielä......Säilytä ne nuuskat pakkasessa, ei käryä, mutta jokkut väittää, että kuivuu nopeesti. Itellä ei koskaan ole kuivunut tippaakaan, saattaa jollain sunnuntai käyttäjällä kuviua jos vuodenpäivät samaa pötköä säilöö.

Antoisaa ja nuuskaisaa uutta vuotta
:lol2:

Viimeksi muokattu:
Kiitos Tylerd :kippis1:
Oli pirun mukavaa tänään treenin jälkeen laittaa biitti huuleen :rock:

Paholainen sanoi:
Kiitos Tylerd :kippis1:
Oli pirun mukavaa tänään treenin jälkeen laittaa biitti huuleen :rock:
Jos Gustavusta ostit niin varttooppa vaan kun pääset kunnon nuuskien kimppuun :hyper: Olet sen jälkeen nuuskan viemää.... On se ehanaa touhua, olin aikeissa lopettaa kun pääs varastosta nuuskat loppumaan, mutta kuinkas ollakkaan kaveri soitti eilen laivalta ja huomenna on uusi kuorma Tylerdin kotona pakastelokerossa, nuuskien ihan ikiomassa nuuska-only pakastelokerossa :D

Tylerd sanoi:
Jos Gustavusta ostit niin varttooppa vaan kun pääset kunnon nuuskien kimppuun :hyper: Olet sen jälkeen nuuskan viemää.... On se ehanaa touhua, olin aikeissa lopettaa kun pääs varastosta nuuskat loppumaan, mutta kuinkas ollakkaan kaveri soitti eilen laivalta ja huomenna on uusi kuorma Tylerdin kotona pakastelokerossa, nuuskien ihan ikiomassa nuuska-only pakastelokerossa :D

Joudutko ottaan uuden purkin sulamaan ennen käyttöä vai meneekö se niin jäähän pakastimessa? Ite oon pitänyt kylmäkellarissa, jossa lämpötila noin +5 astetta, ja hyvin pysyy nuuskat mehukkaina. :)

Ite meinaan saan suurimmat nautinnot siitä ekasta satsista, minkä otan uudesta purkista, kun nuuska on vielä mukavan viileää. :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom