Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päätin nyt taas siirytä röökistä nuuskaan. Tulossa torni generalia kohta, niin eiköhän niillä pärjää vähän aikaa:haart:

Itekkin siirryin röökistä nuuskaan ja hyvin oon pärjännyt...Ainakin tähän asti.
Onnea yritykselle.:thumbs:

Aijai! Kaveri toi juuri ruotsista vähän tuliaisia, general lössiä, röödaa :haart: ja skrufin starkkia. Täytyy kyl sanoo et nyt ymmärrän miksi miehet ovat rakastuneet jo sukupolvien ajan Röödaan ja miksi löysää nuuskaakin ylipäätänsä käytetään; ennen kuin olin itsekin vain pussien kannalla.
Skrufin stark taas oli pieni pettymys kun ei se potkinutkaan multa ihan tajua kankaalle.. muistaakseni nick&jon-pussitkin oli tujumpia aikoinaan. Harmi vaan ettei niitä vissiin myydä oikein laivoilla enään?

Ja kiva kuulla et Laxin Henrik on myös asian takana - legalize snus! :kippis1:

26. päivä kutsuu silja europe. Ettanin lössiä ja Generalin Onyxia pitäs muutamat tornit hakea. Onko jollain jakaa mielipiteitä tosta Onyxista? Voi olla aika miellyttävä kokekemus.

Paljon menee purkkaa?
Sanotaan nyt vaikka niin, että jos olen vuorokaudesta hereillä vaikka 16 tuntia, niin siitä 12 tuntia on purkka suussa. :D Leuat vahvistuu ainakin, en ole koskaan jauhanut näin paljoa purkkaa.

No oikeasti en osaa sanoa tarkkaan, mutta tästä pudotellaan taas pikkuhiljaa (ja nämä on itse asiassa 2bmg:n tyynyjä). Pääasia tässä lakossa/lopettamisessa oli nimenomaan nuuskan jättäminen pois (tupakkaa en kuitenkaan polta ja purkkaa saakin mennä alkuvaiheessa).

Skrufin stark taas oli pieni pettymys kun ei se potkinutkaan multa ihan tajua kankaalle.. muistaakseni nick&jon-pussitkin oli tujumpia aikoinaan. Harmi vaan ettei niitä vissiin myydä oikein laivoilla enään?

Ainakin jos nikotiinin määrästä katsotaan niin Skruff stark taitaa olla tujuin. Verrattuna Nick & Johnnyyn 11mg vs 14mg. Ite en oo laivalla koskaan törmännyt N&J:hin. Haaparannassa useinki...

Ainakin jos nikotiinin määrästä katsotaan niin Skruff stark taitaa olla tujuin. Verrattuna Nick & Johnnyyn 11mg vs 14mg. Ite en oo laivalla koskaan törmännyt N&J:hin. Haaparannassa useinki...

Väärää tietoa!!! skruffin stark ei oo vahvin nuuska!!!! Se uus generalin extra sterk on kaikista vahvin sinä on 15mg että niin ;)

Tuli muutama kiekko irto ettania ja ei ole tykkiä.
Saako apteekista ostettua?
Pitääkö niitä jotenkin muovata?
Ohjeita kiitos.
Apteekista vaan niin ison ruiskun haet kuin haluat (esim 2ml jos riittää sinulle).

Sitten vaan sen päässä olevan ohuen kohdan leikkaa poissa, jotta siitä tulee semmonen kiva tykki. :)
Kyllä sie hoksaat kun rupeat vain värkkäilemään!

e. ja pitäisi maksaa alle euron se lääkeruisku

Ja monessa paikassa voivat antaa pärstäkertoimen mukaan ilmatteeks :D en sit tiiä onko miten hyvä asia jos näyttää niin nistiltä

e. Ite kävin ruiskun et sai koiralle pillerit liuotettua veteen ja vedet kiskastua kerralla nieluun. Eivät kysyneet mihin on tarvetta

Kellään kokemuksia LD-nuuskasta?
Ihan niinku kessu mut vaa huonompi (maultaan)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom