Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
noh netistä tilaamisesta venäjän rajalta hakemiseen.. asun kuopiossa ja nyt ois kova tarve saada nuuskaa. kukaan käyny hakemassa venäjän rajalta? ettanihan ei siellä kovin paljoa maksa. mitenkä se onnistuu tuo rajalta hakeminen? ei oo tullu paljon matkusteltua sun muutakaan joten ei mitään hajua mitenkä se haku onnistuu.

"Tuoreessa tutkimuksessa on myös havaittu, että itsensä eniten humalaan juovat nuoret käyttävät tyypillisesti myös nuuskaa."

Se on jännä, ettei mulla pysy biitti siellä tuulensuojassa jos on pikkumaisteissa. Löysät valuu kitalakeen ja pussit päätyvät nieluun, selittää miks menee se kiekko illassa..

Minkälaisia kokemuksia Phantom merkkisestä möröstä? Päätin kokeilla, ku kaveri lupas suht halvalla tornin myydä.. Sano, että muistuttaa rödaa? jumalauta, kun näin olis...

No olipa taas vitun hieno uutinen hesarilta. Onneksi siellä oli jotain varsinaisia todisteitakin taustalla ja varsinaista tutkimusta / tilastoja asiasta.

oho.

No, onneksi on kauppalehti. Sitä kun kiinnostaa vain, että mitä jää viimeiselle riville :)
Kovat piipussa - Ruotsi julistaa nuuskasodan

[larry];2273802 sanoi:
noh netistä tilaamisesta venäjän rajalta hakemiseen.. asun kuopiossa ja nyt ois kova tarve saada nuuskaa. kukaan käyny hakemassa venäjän rajalta? ettanihan ei siellä kovin paljoa maksa. mitenkä se onnistuu tuo rajalta hakeminen? ei oo tullu paljon matkusteltua sun muutakaan joten ei mitään hajua mitenkä se haku onnistuu.

Itseänikin kiinostaisi, et miten noi venäjän pika-/nuuskamatkat onnistuis?
Rajalle olis lyhyempi matka ku ruotsiin.

haahah on kyl niin tekastuja etä huh huh :D Tuollakin verrataan iha kun johonki huumeeseen "olin kokeilee toista kertaa ja plaa plaa plaa"

joops

Minkälaisia kokemuksia Phantom merkkisestä möröstä? Päätin kokeilla, ku kaveri lupas suht halvalla tornin myydä.. Sano, että muistuttaa rödaa? jumalauta, kun näin olis...
Phantom on ihan hyvää nuuskaa jos se on sitä sinistä phantomia, koostumus vastaa vähän niinku rödä, mut maussa on mun mielestä jotain vähän outoo ja vähän sellanen generalin ja ettanin sekoitus, mutta kyllä se phantom on tykittämisen arvoista nuuskaa, ja jos kerta halvalla saat niin ota ihmeessä ja jos ei maistu niin voit lähettää tänne päin
:):):);)

Millasia kokemuksia Göteborgs rape:sta? tuli pari purkkia hommattua ja...:dance2:

Aika vaisu mun mielestä, maistu jotenkin pahville ja sai heittää kolme pussia että paukku pääs. Tai sit johtu siitä et kiekko oli avattu jo kesällä, siitä asti lojunu kaapissa :D

Itseänikin kiinostaisi, et miten noi venäjän pika-/nuuskamatkat onnistuis?
Rajalle olis lyhyempi matka ku ruotsiin.

Hommaat viisumin, 100-160€ (vuosiviisumi, kertaviisumi jotain 40-70e)
joko autovakuutus 110-240e, tai kyyti esim joensuusta 20e / suunta. Sit meet rajan yli, käyt ostamassa 7-22 suomenaikaa olevasta kaupasta ostamassa. Toki jotkin kaupat/huoltsikat myy yölläkin, mut harvemmin. Jos lähdet esim Joensuusta omalla autolla (ees-taas matka 140km), voit reissusta selvitä jopa 4h, jos ruuhkat myötäilevät

[larry];2273726 sanoi:
millä maksutavalla sä oot tilannu?

mulle tuo snusworldwide laskee 13purkin tilauksen hinnaksi 1 202,64 SKR eli jotain 117e..aavistuksen enemmän kuin 60e mun mielestä..

mulla on vain visa electron joten pitäis tehdä pankkisiirto..
itse asiassa, miten tuo pankkisiirto tehdään? pitäs käyttää jotain swift ja iban koodeja, mitä ne on ja miten niitä käytetään?
ja ilmeisesti muutan tuon hinnan vaan kruunuista euroiksi ja siirrän sen euromäärän sille tilille?
Mastercardilla oon maksanu. Toi 117€ kuullostaa kyllä aika oudolta, itse nimittäin saan yhdelle pussinuuska tornille hintaa 66€(659kruunua).

Aika vaisu mun mielestä, maistu jotenkin pahville ja sai heittää kolme pussia että paukku pääs. Tai sit johtu siitä et kiekko oli avattu jo kesällä, siitä asti lojunu kaapissa :D

Äh, eikös nuuskakin parane vaan vanhetessaan? :D ehkä asialla saattoi olla jotain vaikutusta..

Etköhän voi syyttää potkusta ihan ittees jos pussina vedät. Löössinä loistavaa kamaa.

Onneksi toinen kaveri laivalla töissä ja toinen käy melkein viikottain työmatkalla Tukholmassa joten oma nuusakan saanti on taattu. Kuitenkin VITUTTAA et ei voi vaan käydä tosta lähikiskalta hakee!! :curs:

Hommaat viisumin, 100-160€ (vuosiviisumi, kertaviisumi jotain 40-70e)
joko autovakuutus 110-240e, tai kyyti esim joensuusta 20e / suunta. Sit meet rajan yli, käyt ostamassa 7-22 suomenaikaa olevasta kaupasta ostamassa. Toki jotkin kaupat/huoltsikat myy yölläkin, mut harvemmin. Jos lähdet esim Joensuusta omalla autolla (ees-taas matka 140km), voit reissusta selvitä jopa 4h, jos ruuhkat myötäilevät

OK.Thanks.
Tulee näköjää halvemmaksi hakea nuuskat ruotsista...aikaa tosin menee enempi.

Kuitenkin VITUTTAA et ei voi vaan käydä tosta lähikiskalta hakee!! :curs:
Niinp, ois kyl hauskempaa hakee vaan tosta viereiseltä kiskalta nuuskaa, se ois vaan niin hauskaa ja jännää, eikä tarvis stressata siitä ettei ois nuuskaa :D:D ( vaikka tossa 40purkkia nyt taas nuuskaa onkin :dance:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom