Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täältä saa kyllä ohjeita Maustamiseen pussi nuuskallekkin ;)
Noh? Antaa kuulua!
Ja nyt kokeiluun ensimmäinen "joulunuuska". Ai tätä jännitystä.

=> Aika lailla mieto on tuo glögistä saatava aromi, joskin jokseenkin tunnetta voisi kuvailla aavistuksen kaneliseksi ja ehkä jopa hieman jouluiseksi. Tästä se tuotekehitys urkenee.

ohjeita

Noh? Antaa kuulua!
Ja nyt kokeiluun ensimmäinen "joulunuuska". Ai tätä jännitystä.

Jaa siis hyviä vinkkejä haluat pussi nuuskien maustamiseen?
Oma suosikki ehdottomasti on Ettanin ``whiteportion`` pussi nuuska mansikkana, on muuten hyvää ;) mansikka likööriä, täys mansikka mehua tai manskka maku siirappia. tee tällä ohjeella

1 Purkki pussinuuskaa (itse maustettujen pusseihn parhaiten sopii ettanin white portion pussi)
2dl likööriä tai täysmehua (mansikka)
2 Rkl Sitruunamehua ( tuo maun paremmin esille ja peittää tupakkaisen maun)

Kaada Pussit kulhoon/astiaan
Kaada muun setit päälle
Painele niitä vähän mutta ei niin kovaa että pussista tirsuaisi nikotiini mehut ulos sillein kevyesti
kaada kaikki suodatin pussiin ja anna niiden valua hetki
kun ylimääränen neste on valunu laita se suodatin pussi johonkn kuppiin ja joksikin ajaksi jääkaappiin
Ja kohta sulla on mansikka biittiä

Ja niin vielä Whiteportioneista saa aina paremman makusia ei sillä kyllä loppujen lopuks oo väliä mistä sen tekee ja tätä ohjetta kannattaa soveltaa oikeestaan ihan kaikkiin makuhin ;)

=> Aika lailla mieto on tuo glögistä saatava aromi, joskin jokseenkin tunnetta voisi kuvailla aavistuksen kaneliseksi ja ehkä jopa hieman jouluiseksi. Tästä se tuotekehitys urkenee.

Voit kyllä lähettää tuote kehitystäs tännekkin päin :D uskon että on maukasta ;)

Kellään kokemuksia LD-nuuskasta?

Itse en kauheasti LD:stä perusta, mutta paremman puutteessa menee. Tuntuu jotenkin vain niin saamattomalta nuuskalta, ei oikein herätä fiiliksiä mihinkään suuntaan. Jos muuta ei ole tarjolla, niin mielellään tuota ottaa. Jos on valinnanvaraa, niin toinen vaihtoehto saa olla sitten Gustavuksen tasoa.

Kellään kokemuksia LD-nuuskasta? Huomenna tulossa 5 kiekkoo, saas nähä millasta laatutavaraa se on:dance:

Musta toi LD on hyvää. Siinä on aika aito tupakan maku ja ehkä vähän enemmän suolaa kuin esim. Generalissa. Mee like. Mutta nähämän on tunnetusti makuasioita.

Musta toi LD on hyvää. Siinä on aika aito tupakan maku ja ehkä vähän enemmän suolaa kuin esim. Generalissa. Mee like. Mutta nähämän on tunnetusti makuasioita.

Itse en pidä LD.stä, mutta makuasioitahan nämä on. Voisin verrata LD.tä esim LD= Bonuksen tupakit
General ja jne.= Marlboro että laadussa eroa itse en tykkää LD.stä mutta jos muutakaan ei saa niin kyllä se käy. Toivottavasti joku edes ymmärsi mitä tarkotin :D

Hitto, täytynee siirtyä nuuskaan, ei maistu tupakki enää miltään kun sai Onyxia maistaa. :) Eikä keuhkotkaan joudu pahaan jamaan.

Mites, pystyykö miltään nettisivulta tilata nuuskaa Suomeen, ja jos voi niin paljon on rajoitus? Katsoin ite ainakin snusen.com, ja siel oli hinnat ihan kohdillaan; 16e 4 kiekkoo Onyxiä, toimituskulut laskettuna.

Hitto, täytynee siirtyä nuuskaan, ei maistu tupakki enää miltään kun sai Onyxia maistaa. :) Eikä keuhkotkaan joudu pahaan jamaan.

Mites, pystyykö miltään nettisivulta tilata nuuskaa Suomeen, ja jos voi niin paljon on rajoitus? Katsoin ite ainakin snusen.com, ja siel oli hinnat ihan kohdillaan; 16e 4 kiekkoo Onyxiä, toimituskulut laskettuna.

Pystyy itseasiassa tilaamaan, mutta joskus saattaneé jäädä tulliin, Muutamalta sivulta mistä itse tilaan ne laittaa tarran ``gift`` siihen paketin päälle aina, eikä hintakaan siellä ole paha ;) snusen.com:ista saa ainoastaan generalia, mutta sieltä ihan hyvää kamaa sitä sivustoa kyllä suosittelen jollei salapaikkoja tiedä :dance::rock::4:

Itse olen tilaillut erikoisempia pussinuuskia snustobacon sivuilta (lähinnä General Strong White Portionia ja Extra Strong Portionia), joita ei muuten saa. 10 purkin tilaus tulee maksamaan valmisteveroineen tuollaiset 56 egeä (vrt. snusworldwidelta tilattuna nuuskatukki suomen valmisteveroineen maksaa noin 67 egeä). Löössien tilaaminen onkin kalliimpaa, joten ne kannattanee hakea laivalta.

itselleni saapua tänään amerikan mantereelta Skoal:ia ja Monster:in energia juomaa.
Voi pojat kyllä skoal:in straight:ti potkii hyvin (tälläkin hetkellä). potkii meinaan paremmin kuin yksikään ruotsalainen :rock:

itselleni saapua tänään amerikan mantereelta Skoal:ia ja Monster:in energia juomaa.
Voi pojat kyllä skoal:in straight:ti potkii hyvin (tälläkin hetkellä). potkii meinaan paremmin kuin yksikään ruotsalainen :rock:

Potkii myös syöpää kivasti, paremmin kuin yksikään ruotsalainen;)

Voit kyllä lähettää tuote kehitystäs tännekkin päin :D uskon että on maukasta ;)
Lopputulema tämän päivän paremmilla tutkimuksilla oli hienoinen pettymys, Onyxin perusmaun alta ei pahemmin tuo glögin maku erottunut. Kyllä mä sen perkele vielä selätän, joulunuuskaa on saatava! Olishan tuolla ihan tuota alkosta tuotua glögiä, jos sillä kokeilisi. Tai sitten glögitiivisteellä. Ai tätä tuotekehityksen rattoisuutta.

Lopputulema tämän päivän paremmilla tutkimuksilla oli hienoinen pettymys, Onyxin perusmaun alta ei pahemmin tuo glögin maku erottunut. Kyllä mä sen perkele vielä selätän, joulunuuskaa on saatava! Olishan tuolla ihan tuota alkosta tuotua glögiä, jos sillä kokeilisi. Tai sitten glögitiivisteellä. Ai tätä tuotekehityksen rattoisuutta.
Tuli muuten tosta joulunuuskasta mieleen, että tää saattais olla kokeilemisen arvosta:

http://www.buysnus.com/snusbrand/Nordstroemmen_Christmas_Snus_Portion.aspx

Toi skoal o kyl nannaa. Kaveri oli saanu jostai jenkeist sitä nii kyl oli aika jännän makust ku vertaa ruotsalaiseen biittiin. Vielku sitä laitetaa alahuuleen. :kuola:

Onks kukaa muute seurannu nyt tätä nuuskajuttuu et onks ne jo ottanu asian puheekks tuol eu parlamentis vai mis siitny jubataa?

Vittu helou :D :D 7.5 egee purkki näytti snusworldwide.. Taitaa jäädä tilaamatta.. Nyt joutuu yrittää jostai pari purkkii ja tilaa torni jostai netist, ei pääse hetkee laivalle :D

Itse olen tilaillut erikoisempia pussinuuskia snustobacon sivuilta (lähinnä General Strong White Portionia ja Extra Strong Portionia), joita ei muuten saa. 10 purkin tilaus tulee maksamaan valmisteveroineen tuollaiset 56 egeä (vrt. snusworldwidelta tilattuna nuuskatukki suomen valmisteveroineen maksaa noin 67 egeä). Löössien tilaaminen onkin kalliimpaa, joten ne kannattanee hakea laivalta.

Ei taida toimittaa suomeen noi?? :hyper:

siis joulunuuska on monena jouluna ollut netissä myynnissä, alan etsiä linkkiä
tässä oli ainakin
ite sanoisin et lähe lähestymään sitä jauhemaisen glögin osalta, eli joko haihdutat enimmät nesteet pois tiivisteestä, tai haet käsiisi jotain über_glögi_konsentraattia. Varmasti löytyy jostain luontaistuotekaupasta ihan jauheenakin

Katso Vaikka Google;

christmas snus
jul snus
julsnus
julesnus

jopa kuvaillaan glögiseksi :haart:

siis joulunuuska on monena jouluna ollut netissä myynnissä, alan etsiä linkkiä
Sama kuin ostaisi valmiin kinkun, puuttuu se tekemisen meininki! Mutta torppaa toki linkkiä, jos sellainen löytyy. Kulostaa ihan mielenkiintoiselta tuotteelta. (Joku perkele ehti ensin!)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom