Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niinno, ei kai kukaan nuuskaaja väitäkään nuuskaa vaarattomaksi? Kyllähän se nikotiini supistaa verisuonia, nostaa pulssia ja saattaa piitkällä aikavälillä kalkkeuttaa verisuonia.

Kyllähän siitä oli ihan virallinen tutkimus, jossa oli seurattu pitkällä aikavälillä ruotsalaisten työmiesten terveyttä ja nuuskaamista useamman vuosikymmenen ajan. Muistan siitä, että nielusyövän riski oli ainakin kasvanut. Tosin nielusyöpä nyt ei kuullosta miltään hirveän yleiseltä syövältä terveillä elämäntavoille elävällä ihmisellä, joten helposti voidaan kirjoittaa riskin moninkertaistuneen.

Mutta yhtä vaarallista kuin tupakka? mmmmmmm, not. :arvi:

Yhtä vittumainen muille kuin tupakka? mmmmm, not. :david:

Vittu mitä paskaa :D ei voi kyllä muuta sanoo :D Toikin teksti on kirjoitettu ihan selvästi mutu-tuntumalla. ei voi kun nauraa taas noille ihmisille :D Vois kerrankin joku asiasta oikeasti tietävä valaista taas kaikille suomalaisille asian oikeen laidan :david::zzzz::arvi:

Miten niin kerrankin? Eihän tää ole mun mielestä ensimmäinen kerta.
Joo ei todellakaan, onhan tuota jo vatvottu ees-taas niin kauan kuin minä jaksan muistaa. Eikä se siitä muuksi muutu, se on saletti.

PS. Lakko pitää.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Purkalla on tosin pakko paikata, mutta se toimii.

Lax!

Niinno onhan tuostakin asiasta kauan painittu, mutta uskon että Lax saa tästä ison hulinan jos haluaa.

Oilisipa kerrankin jotkut päättäjät kunnolla mukana näissä jutuissa Laxin lisäksi :)

Mä en tiennytkään, että aiemminkin on joku poliitikko puhunut nuuskan puolesta! Mutta hyvä jos näin on. Epäilen itsekin, että mitään muutosta koskaan tulee tapahtumaan laissa.

Tässä vielä vähän laajempi sepustus ja hyvää keskustelua aiheesta Huvudstadbladetin sivuilla.
http://hbl.fi/text/inrikes/2008/12/2/w20817.php

Miten niin kerrankin? Eihän tää ole mun mielestä ensimmäinen kerta.

Jep. Olen jo noin vuosi sitten käynyt Laxin kanssa keskustelua asiasta sähköpostin välityksellä. Näköjän jaksaa vieläkin vääntää asiasta tai sitten uutinen on auttamattoman vanha. Iltäpäivälehti on vaan taas uutisoinut sen uutena.

Suosittelen muitakin asiasta kiinnostuneita ottamaan Laxiin yhteyttä. Jos ei muuten niin kannustavin/asiallisin terveisin. Saapahan Lax lisää aihetta ajaa tärkeää asiaa. Poliitikon työ kun on hyvinkin epäkiitollista.
Jos itse saisin kannustavaa palautetta, niin jaksain yrittää kovemmin. Asiassa, kuin asiassa.

Edit. Tässäkin ketjussa ollaan jo puitu Laxin edesottamuksista.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=1578248#post1578248

Parempi vaan jos ei saa. Menisi aivan roti hommasta jos nuuskaa saisi joka kiskalta.

Jep!:david: Homma on nyt miltei karkaamasta käsistä!Jos nuuskan myynti sallittaisiin tapahtuisi lisää kuolemia,murhia,maailmansotia,suomi vallataan ja alistetaan kommunismiin!!!:wtf:

Ps::david::david::david::david::david::0:

Jep!:david: Homma on nyt miltei karkaamasta käsistä!Jos nuuskan myynti sallittaisiin tapahtuisi lisää kuolemia,murhia,maailmansotia,suomi vallataan ja alistetaan kommunismiin!!!:wtf:

Ps::david::david::david::david::david::0:
Umh, kaveri varmaankin tarkoitti, että roti menisi henkilökohtaisella tasolla. :jahas:

Umh, kaveri varmaankin tarkoitti, että roti menisi henkilökohtaisella tasolla. :jahas:

Siinä tapauksessa olen erittäin pahoillani kommentistani...:nolo:
Ehkä olis parempi jättää kokonaan kommentoimatta työaikana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom