Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Ja monessa paikassa voivat antaa pärstäkertoimen mukaan ilmatteeks :D en sit tiiä onko miten hyvä asia jos näyttää niin nistiltä
Haha, onneks eivät mulle oo antanu ilmaseksi :D

e.
Nehän kuumottelee kassalla, että mihin käyttöön ruisku on tulossa?
Ei oo minulta ainakaan koskaan tivanneet.

Ja voihan sitä sanoa vaikka että teet luumusoppaa ja siihen pitää mitata 2 milliä rypsäriä :P

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli muutama kiekko irto ettania ja ei ole tykkiä.
Saako apteekista ostettua?
Pitääkö niitä jotenkin muovata?
Ohjeita kiitos.
Apteekista käyt ostamassa lääkeruiskun. Leikkaat siitä kärjestä sen kokosen palasen esim. irti mitä sähköteippi on leveä. Sitten teippaat sinne männän yläosaan sähköteippiä sen verran, että se stoppaa siihen putkeen. Jos onnistuit leikkaamaan oikean kokoisen palan niin nyt sen männän ei pitäisi tulla sieltä putkesta ulos kun painat tykin pohjaan. Tai sitten sijoitat kerralla kunnon tykkiin jos ei ole tapana hävittää tavaroita. Mulla olisi täällä myynnissä tollanen Icetool: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=78404

Nehän kuumottelee kassalla, että mihin käyttöön ruisku on tulossa?
Jännä juttu, jos jossain on joku tuote myytävänä niin ei se mun mielestä myyjälle kuulu mihin sä sitä käytät..

Kellään kokemuksia LD-nuuskasta? Huomenna tulossa 5 kiekkoo, saas nähä millasta laatutavaraa se on:dance:

Jännä juttu, jos jossain on joku tuote myytävänä niin ei se mun mielestä myyjälle kuulu mihin sä sitä käytät..
Joskus nuorena poikana kun noita ostin, niin kyllä ne vähän arveli mihin käyttöön se on menossa ja sitä yritti kysellä. Yleensä sen sai kuitenkin ostettua sanomalla "vittuako se sulle kuuluu" tai "annan kissalle peräruiskeen".

Loppuko elastolla tykittely..?

Markus: mie oon maistanu ainoastaan sitä LD:n pussinuuskaa ja ihan ok tavaraa se oli.. tosin pusseista en oikein välitä

Mikä ajoi sinut näin epätoivoiseen ratkaisuun?
epäilen vahvasti kauniimman sukupuolen painostusta ;)
Jokos se on Mikin uusi mamma alkanut asiasta huutelemaan vai? ;)

Itsellä kävi tuuri, että oma tyttö on pohjanmaalla koulutettu oikeille tavoille ja tähän paheeseen ei kiinnitetä mitään huomiota suuntaan tai toiseen.

Kyllähän se Onyx on tällain tenttiviikolla löytänyt paikkansa tuolta huulen alta tavallistakin useammin, mukavasti lievittää tätä vitutusta. Nytkin siellä yksi pussi tekee tehtäväänsä stressivitutusta vastaan, ja kyllä se vaan näin eritoten ruuan päälle niin herkkua on!

E: Voiko nuuskaa muuten näin omatoimisesti maustaa mitenkään? Kaikkea hyödyllistä tekemistä vältellessäni sain jouluisen kuningasidean, että jos vähän glöginmakua saisi mukaan pistämällä purkkiin tipan tätä punaista jouluherkkua. :D

Joskus nuorena poikana kun noita ostin, niin kyllä ne vähän arveli mihin käyttöön se on menossa ja sitä yritti kysellä. Yleensä sen sai kuitenkin ostettua sanomalla "vittuako se sulle kuuluu" tai "annan kissalle peräruiskeen".

Kerran kun kävin ostamassa nuuskatykkiä apteekista mulle tarjottiin säälivällä katseella sellasta huumepakkausta mis on ruisku, pari puhdasta neulaa ja joku irti huumeista lappunen. Hetken aikaa olin et: Siis mitä, häh??!! Hieman tuli loukkaantunut olo mut tein kyllä tyypille erittäin selväksi mihin käyttöön se ruisku tulee.

Jokos se on Mikin uusi mamma alkanut asiasta huutelemaan vai? ;)
Ainahan ne huutelee ;)

E: Voiko nuuskaa muuten näin omatoimisesti maustaa mitenkään? Kaikkea hyödyllistä tekemistä vältellessäni sain jouluisen kuningasidean, että jos vähän glöginmakua saisi mukaan pistämällä purkkiin tipan tätä punaista jouluherkkua. :D
Näin hienoja ideoita/ajatuksia tulee vain silloin kun olisi jotain oikein tärkeää tekemistä :D

..sinulla mahottomasti tenttejä tulossa niin laitat asiat tärkeysjärjestykseen ja mietit miten saisit hieman glögin makua köntteihin :hyvä:

Voi maustaa. http://www.youtube.com/watch?v=0ybp7gm80kQ
Kerran kun kävin ostamassa nuuskatykkiä apteekista mulle tarjottiin säälivällä katseella sellasta huumepakkausta mis on ruisku, pari puhdasta neulaa ja joku irti huumeista lappunen. Hetken aikaa olin et: Siis mitä, häh??!! Hieman tuli loukkaantunut olo mut tein kyllä tyypille erittäin selväksi mihin käyttöön se ruisku tulee.
Ihmeellistä touhua. Aika ammattitaidotonta porukkaa siellä sitten jos kerta sanoit selkeesti mitä haluat. Injektioruiksu on kuitenkin vähän eri asia kuin lääkeruisku.

Tästä kiitos! :hyvä:

Itse voisi kyllä jotain hieman simppelimpää metodia kokeilla, jos vaikka noihin pusseihin saisi hiukan sitä makua tarttumaan. Toi suodatinpaperi antoi kyllä hyviä ideoita. Kyllä on loppuvuosi pelastettu, jos saan jotain suurta menestystä näillä kokeiluilla vielä aikaan, tenteistä viis!

Maustamisesta.

Kaverin kanssa ollaan kaiken maailman makuja sekoteltu nuuskiin, (käytän vain tykkiä joten puhun tykkinuuska asiaa) ja hyväksi keinoksi totesimme, ostaa maku siirappia oman maun mukaan ja laittaa 1dl vettä ja 1dl makusiirappia niin kylläpä tuli namin makusta tykki nuuskaa, myös toinen hyvä ohje sisu horna nuuskaa, murskaat vaan sisu hornia 2 tai 3 pussia, keität kattilassa vettä ja liotat ne sinne ja lataat vaan kaikki ( nuuskan ja sopan ) suodatin pussin läpi niin tulee kyllä jumalaista nuuskaa!!!
Oli meinaan Muilla pojilla hymy huulessa salilla kun tarjosin kierroksen sisu nuuskaa ;)

Täältä saa kyllä ohjeita Maustamiseen pussi nuuskallekkin ;)

Niin ja sit vielä! Tota tehosekoitin vaihetta ei kannata käyttää jauhaa vaan hyvät nuuskat pilalle. laittaa kaikki kamat vaan kulhoon ja painelee sitä nuuskaa vähän et se imee sitä ja sit suodatin pussia kehiin ;)

Duunikaveri selitti et enne ne pisti pikkase kossuu nuuskaan et se imeyty jotenki paremmi. Mut tääki oli joskus 20v sitte kuulema.

Kokeiltu on ei se paremmin imeydy siis itse nuuska mut tulee jännä fiilis kun se viina imeytyy sen nikotiinin mukana vereen ;) suosittelen pussinuuskan käyttäjille baari iltoina käyttää tätä metodia ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom