Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu että tekis mieli. Muttakun mistään ei saa:curs: sen takia lopetin käytön ku hinnat on niin pilvissä ja vaikea hankkia. Ja jos investoi sen 7e niin saa tiskin alla vuoden kuivunutta eetua ihan muruina:hyvä:

Enpä ole koskaan vanhaa nuuskaa saanut kun olen tiskin alta ostanut. Aina ollut tuoretta tavaraa ja just haettua laivalta. Eiootakin myyty usein kun biitti on mennyt sen verran hyvin kaupaksi. Tuo hintakehitys biitissä on ihan naurettavaa. Pari vuotta sitten kun viimeksi ostin niin taisin maksaa 4-5e/purkki, se oli vielä siedettävää kun oli samoissa hinnoissa röökin kanssa.

Halpaahan Nuuska on jos joku tuo tai itsehaet, en ainakaan ite pidä viel hintoja pahoina. Paitsi tietenkin tiskinalta hinnat on kovat. Mutta joo itse vedä niin paljon kun huulisietää ja henki kulkee :D:rock:

Ja kyllä taas tänkin postauksen jälkeen general maistuu :dance:

Siis onks kenelläkää nyt mitää varmaa kauppaa mist iha varmasti saa tilattua suomeen eikä 1 torni maksa jotai 100€?

Tuolta snusworldwide.comista saa tilattua ja tulee kyllä todella kätevästi perille(3-4 päivää yleensä). Hintaahan tulee se ~60€ torni mutta ei toi imo niin paha ole jos miettii että tiskin alta jossain stadissa saat maksaa sen 6,5 kiekko.

Toi kuullostaa jo vähä paremmalt.. Oon joltai sivult kattonu nii 1 torni maksais about 100€. Tietenki ite hakemal sais halval mut emmä jaksais risteilyl istuu pelkän nuuskan takii.

ei laivalle tarvi aina mennä dokaan, jos on vaimoke/vaimo niin viet naises ``romanttiselle laivareissulle`` vaikka oikeesti se olis nuuska reissu :D = iloo molemmille vaimoke on haltioissaan ja itse saat nuuskaa :D helppoa laatu aikaa molemmille :D

ei laivalle tarvi aina mennä dokaan, jos on vaimoke/vaimo niin viet naises ``romanttiselle laivareissulle`` vaikka oikeesti se olis nuuska reissu :D = iloo molemmille vaimoke on haltioissaan ja itse saat nuuskaa :D helppoa laatu aikaa molemmille :D

Mitä romanttista laivareissussa on? Porukka dokaa koko matkan, vetää röökiä ja laattailee käytävillä, koko saatanan paatti heiluu kuin mulkku tuulessa. Unohtamatta tietenkään niitä keskikaljaa trokaavia juntteja, jotka naama punaisena vetävät bissekärryjä perässään.

Laivalle mennään just kaveriporukalla dokaamaan ja ostetaan sitä nuuskaa sitten siinä samalla, turha sitä on romantisoida:D

No kyllä siitä romanttista saa kun ottaa kunnon luokan hytin eikä mitään autokannen alapuolella olevaa pommi hyttiä :D kyllä kuule siljan laivojen sviitit on kyllä hienoja!...!!!!! :) niin kyllä naisen kanssa saa hienonkinreissun tehtyä ;)!

[larry];2273512 sanoi:
onko kukaan nyt lähiaikoina tilannut snusworldwidestä nuuskaa? joku sano että jotain 60e tulis tornille hintaa..

"HUOM! Suomessa saatiin ensimmäinen elokuuta uuden lain koskien nuuska. Nyt peritään valmistevero etukäteen jälleenmyyjältä eikä asiakkailta kun toimitus tapahtuu Suomeen. Valmistevero on 75,76 SEK/100 gramma nuuska joka lisätään hintaan kun tilat Suomeen. Et tarvitse enää maksaa tullimaksua tuotteista Suomessa vaan kaikki verot on nyt maksettu."

pitänee olla rahamiehiä jos tuolta tilaa.. 117e tulis mun paketille hintaa jos painan tilausnappia.. taitaa olla 13prk :D

[larry];2273533 sanoi:
"HUOM! Suomessa saatiin ensimmäinen elokuuta uuden lain koskien nuuska. Nyt peritään valmistevero etukäteen jälleenmyyjältä eikä asiakkailta kun toimitus tapahtuu Suomeen. Valmistevero on 75,76 SEK/100 gramma nuuska joka lisätään hintaan kun tilat Suomeen. Et tarvitse enää maksaa tullimaksua tuotteista Suomessa vaan kaikki verot on nyt maksettu."

pitänee olla rahamiehiä jos tuolta tilaa.. 117e tulis mun paketille hintaa jos painan tilausnappia.. taitaa olla 13prk :D

onkohan tuo pankkisiirto nyt miten turvallinen vaihtoehto? korttimaksu ei käy koska eivät kelpuuta visa electronia..

[larry];2273512 sanoi:
onko kukaan nyt lähiaikoina tilannut snusworldwidestä nuuskaa? joku sano että jotain 60e tulis tornille hintaa..
Jep itse olen tilannut nyt joku 3 kertaa parin kuukauden sisällä ja aina tullut nopeasti perille. Tornille tulee tosiaan se about 60€ hintaa.

Jep itse olen tilannut nyt joku 3 kertaa parin kuukauden sisällä ja aina tullut nopeasti perille. Tornille tulee tosiaan se about 60€ hintaa.

millä maksutavalla sä oot tilannu?

mulle tuo snusworldwide laskee 13purkin tilauksen hinnaksi 1 202,64 SKR eli jotain 117e..aavistuksen enemmän kuin 60e mun mielestä..

mulla on vain visa electron joten pitäis tehdä pankkisiirto..
itse asiassa, miten tuo pankkisiirto tehdään? pitäs käyttää jotain swift ja iban koodeja, mitä ne on ja miten niitä käytetään?
ja ilmeisesti muutan tuon hinnan vaan kruunuista euroiksi ja siirrän sen euromäärän sille tilille?

"Tuoreessa tutkimuksessa on myös havaittu, että itsensä eniten humalaan juovat nuoret käyttävät tyypillisesti myös nuuskaa."

Ilmankos olen aina niin kauheassa muusissa. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom