Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noin yleisesti laivoilta ei ainakaan omien kokemuksien pohjalta(1-2krt laivalla/vuosi) niin ikinä sieltä ei oo löytyny mitään muita merkkejä kuin ettan,general,grov,göteborg ja catch.Eli ruotsin puolelle pitää aina mennä jos haluaa jotain erikoisempia merkkejä.

Entiiä mitä merkkiä oli mut duunikaveri toi jenkeistä sitä järeenpää nuuskaa mut pusseissa. Ja ei tosiaa ollu mitää iha pikkutyynyjä vaan reilusti isompi ku mitä ite yleensä pyörittelee löysästä:rock:
ja se maku, niin tervanen ja suolanen et kyyneleet tuli silmistä :D mut tosiaa ei siinä purkissa ollu ku jotai 15 tyynyy ja maksoki jonku 4 euroo kipale mut kyl se vaihteluna meni. Et jos joku on jenkeissä pyörimässä tai lähös sinnepäi ni kannattaa katella niitä jenkkien laatuja;)

Just hain ittelleni kk sitten 13 tornia ja rapiat eipä tossa sillon ollu mitään rajoja.. hmm taisi paatti olla kylläkin silja eikä viikinki
Vikingillä "ne" merkitsevät maihinnousukorttiin, montako tornia henkilö on ostanut, ja viisi on maksimi. En tiedä, onko tulli noista kovinkaan kiinnostunut. Jos samalle laivareissulle osuu kavereita, jotka eivät käytä nuuskaa, kannattanee heitä tai heidän maihinnousukorttejaan hieman hyödyntää.

Moro! Oon kuullu vähä huhuu et Silja Linen terminaalin vieressä Tukholmassa olisi nuuskatukku? Onko kellää mitään tietoa tai kokemuksia nuuskatukusta?
ja sit viel et tietääkö kukaan paljonko maksaa Skruffin löössi torni maissa?

Se riippuu taas ihan paikasta itse tiedän kaupan maissa mistä saa 22e tornin skurffia mutta kyllä se siinä alle 30e tietämissä on sanoisin että noin 27e, SKRUF on kyllä hyvää nuuskaa. En oo kyl itse kuullu mistään nuuskatukusta. Mutta onhan virossakin superalko heti terminaalin vieressä.

Ja kyllä pallo huulessa maistuu taas hyvälle :D

Strongcut-snus400.jpg
toi sininen on Gin:in makusta nuuskaa, varmaan mielenkiintoista. tuota etsitään ensi reissulla ;)

Uuden näkönen purkki ainakin Strong Cutissa, ilmeisesti tota on alettu sitten taas valmistamaan? Yhdessä vaiheessa nimittäin ilmoitettiin, että tuotanto lopetettiin eikä sitä enää saanut mistään. Tosin taitaa olla aika kivikautista tietoa taas mulla. :wanha:

Joku puhui näistä amerikkalaisista pusseista.. voin kertoa ettei ole läheskään yhtä hyvää tavaraa kuin ruotsalaiset toverinsa. Joku aika tuli nuilla kärsittyä ja sitte tilasin ruottalaista ja onha tää nyt ihan erilaista!

Onkos kukaan ikinä asioinu kyseisessä nettikaupassa? http://www.snus.de/ (entinen skoal.de) jos on niin miten on kamat tullu suomeen?:david::worship:

Tuolta kun iskee asetuksista Suomen päälle, niin yhtäkään perusnuuskaa ei näy. Vaihtamalla asetuksista esimerkiksi Saksan niin johan tulee. En tiedä miten hyvin perille tulee, mutta ei ainakaan kauhean vakuuttavalta näytä. On se kyllä saatana miten nuuskaajia vainotaan: enää ei oikein netistä pysty tilaamaan ilman tullin lappuja, tiskin alta myyville isketään verotkin päälle, laivalla saa katsoa oven takana sekuntikelloa ja Ruotsikin nosti jokunen aika sitten veroansa. Pitää vissiin etsiä ohjeet ja ruveta itse valmistamaan omaan käyttöön.

Tuolta kun iskee asetuksista Suomen päälle, niin yhtäkään perusnuuskaa ei näy. Vaihtamalla asetuksista esimerkiksi Saksan niin johan tulee. En tiedä miten hyvin perille tulee, mutta ei ainakaan kauhean vakuuttavalta näytä. On se kyllä saatana miten nuuskaajia vainotaan: enää ei oikein netistä pysty tilaamaan ilman tullin lappuja, tiskin alta myyville isketään verotkin päälle, laivalla saa katsoa oven takana sekuntikelloa ja Ruotsikin nosti jokunen aika sitten veroansa. Pitää vissiin etsiä ohjeet ja ruveta itse valmistamaan omaan käyttöön.

Itse olen melkein samalla kannalla kohta pitää rupee perustamaan oma nuuskatehas :D
Perkele kun kaikki hauskat ja ihanat asiat kielletään Vittu koko suomi on ihan perseestä.
Niin tosiaan tuli vain sellanen mieleen et 80% Hämeenlinnan poliiseistakin käyttää nuuskaa (sisäpiirin tietoa) ja Kaikki ne käy ostaa täältä paikalliselta kioskilta tiskinalta :D

Itse olen melkein samalla kannalla kohta pitää rupee perustamaan oma nuuskatehas :D
Perkele kun kaikki hauskat ja ihanat asiat kielletään Vittu koko suomi on ihan perseestä.
Niin tosiaan tuli vain sellanen mieleen et 80% Hämeenlinnan poliiseistakin käyttää nuuskaa (sisäpiirin tietoa) ja Kaikki ne käy ostaa täältä paikalliselta kioskilta tiskinalta :D

Ne vittupäät ostelee sitä joka kaupungissa tiskin alta ja sitten käräyttelevät niitä kiskoja jossain välissä. On niin naurettavaa että nuuskasta tehty jotain diilauskamaa. :D

Vittu että tekis mieli. Muttakun mistään ei saa:curs: sen takia lopetin käytön ku hinnat on niin pilvissä ja vaikea hankkia. Ja jos investoi sen 7e niin saa tiskin alla vuoden kuivunutta eetua ihan muruina:hyvä:

Välillä on kyl sellasii aikoja ettei kellään oo nuuskaa, eikä sitä saa oikein mistään. Sit taas välillä kaikilla on nuuskaa ja sitä myy joka toinen tuttu. Onneks tuttu kävi juuri laivalla ja toi: 30 purkkia Göteborgs rapea ja 20 purkkia Generalia ( Ja tottakai tietenkin Lös:siä ;)) Joten nyt ei ihan heti lopu kesken :dance: Ja ens viikolla vielä lisää tulossa. Mutta toi vesikikka on kyl hyvä mutta ei siitä yhtä maukasta tuu kun suoraan pakkasesta sulatettu :D:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom