Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vikingillä "ne" merkitsevät maihinnousukorttiin, montako tornia henkilö on ostanut, ja viisi on maksimi. En tiedä, onko tulli noista kovinkaan kiinnostunut. Jos samalle laivareissulle osuu kavereita, jotka eivät käytä nuuskaa, kannattanee heitä tai heidän maihinnousukorttejaan hieman hyödyntää.Just hain ittelleni kk sitten 13 tornia ja rapiat eipä tossa sillon ollu mitään rajoja.. hmm taisi paatti olla kylläkin silja eikä viikinki
Strong cutin valmistus on kyllä lopetettu jo aikoja sitten. Olisiko ainakin vuosi. Vastaava nuuska on tällä hetkellä Nick & Johnnys.^
Saa sitä netistä, laivalla en itse muista koskaan nähneeni.
PS. Hyvin etenee nuuskalakko.
Onkos kukaan ikinä asioinu kyseisessä nettikaupassa? http://www.snus.de/ (entinen skoal.de) jos on niin miten on kamat tullu suomeen?
Tuolta kun iskee asetuksista Suomen päälle, niin yhtäkään perusnuuskaa ei näy. Vaihtamalla asetuksista esimerkiksi Saksan niin johan tulee. En tiedä miten hyvin perille tulee, mutta ei ainakaan kauhean vakuuttavalta näytä. On se kyllä saatana miten nuuskaajia vainotaan: enää ei oikein netistä pysty tilaamaan ilman tullin lappuja, tiskin alta myyville isketään verotkin päälle, laivalla saa katsoa oven takana sekuntikelloa ja Ruotsikin nosti jokunen aika sitten veroansa. Pitää vissiin etsiä ohjeet ja ruveta itse valmistamaan omaan käyttöön.
Itse olen melkein samalla kannalla kohta pitää rupee perustamaan oma nuuskatehas :D
Perkele kun kaikki hauskat ja ihanat asiat kielletään Vittu koko suomi on ihan perseestä.
Niin tosiaan tuli vain sellanen mieleen et 80% Hämeenlinnan poliiseistakin käyttää nuuskaa (sisäpiirin tietoa) ja Kaikki ne käy ostaa täältä paikalliselta kioskilta tiskinalta :D