Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

pelottaako teitä koskaan noi nuuskan haitat?

Joskus tulee morkkiksia. Tuon takia vaihdoinkin purusta pusseihin. 15 vuotta kun on nuuskannut, niin alkaa silloin tällöin miettimään, että onko siinä mitään järkeä.

Nyt ollaan taas ilman, vituttaa se hankkiminen eikä jaksa juosta ympäri kyliä. Parempi pitää taukoa.

Olen sen sijaan yrittänyt kessutella. Siitä se morkkis vasta tuleekin, kaiken lisäksi maistuu ihan paskalle. Ei musta ole kessuttelijaksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö tota pelkoa aleta vasta siinä vaiheessa ajattelemaan, kun joku sairaus on diagnosoitu? Ihan sama onko kyse sitten tupakoinnista, nuuskaamisesta, alkoholista jne.

Jos noin ajattelee, mä pidän ihan idioottina. Joka asiassa kannattaa miettiä etukäteen. Koska jälkikäteen ei ole mitään väliä sillä itkun desibelimäärällä.

Tiedosta riskit, ota ottamisen arvoiset niistä. Mulla ainakin elimistö kertoo että millon se ei tykkää jostain ja takuulla kertoo jos tykkää.

Kokeile, eri ihmisillä on erilainen pinta ja ärsyyntymisherkkyys ikenissä. Ollaan yksilöitä. En usko että kovin tarkkaa arviota saat keltään tuohon kysymykseen.

Mä oon nyt käyttäny norminuuskaa pari vuotta samalla puolella, riippuu merkistä että mikä ärsyttää ientä. General on mulla pahimmasta päästä siinä suhteessa, Rapé ja ettan ei kiusaa siinä suhteessa lähellekään niin paljon.

kuinka paljon "terveellisempää" noi pussit on?

Onhan yhdessä pussissa vähemmän tavaraa kuin tykillisessä purua. Mun mielestä pussit säästää selkeästi ikeniä, eron kyllä huomaa. Samalla vieroittaa itsensä pienempiin nuuska-annoksiin mikä tarkoittaa myös vähempää nikotiinia kerralla. Eli kait se vähemmän on aina "terveellisempää".

Mut on se kidutustakin. :(

En muista kuinka vaikeaa se oli. Musta tuntuu, että se onnistui ihan hyvin kunhan vain asennoitui siihen. Tähän voisi tietysti heittää, että miksi en sitten asennoitunut lopettamaan kokonaan, jos kerta pystyin tuohonkin:D. No joo, onhan toi upea laji, ehkä paras kaikista.

Jäi nuuskat kotiin, kun lähdin "radalle"! Helvetti sitä tuskaa, ei tupakka paljoa mieltä lämmittänyt. Vihdoin saa istahtaa ystävä huulen alla, hengähtää ja nauttia tunteesta...

Vieroittautuminen nuuskasta siis alkanut. Hyvin menee vielä kun on ylipäätään nuuskaa, katsotaan miten jatkossa. Jokunen 8-9 vuotta kun on tottunut, että se purkki on taskussa ja nuuskaa aina saatavilla tekee kyllä temppunsa, eli toivottavasti onnistutaan projektissa.

Vaihe 1: Lösit pois ja pussinuuska käyttöön.
Vaihe 2: Pussinuuskat pois ja nikotiinipurkat käyttöön.
Vaihe 3: Purkat pois.

Vaiheessa yksi siis mennään tällä hetkellä, noin kuukauden päästä pitäisi siirtyä vaiheeseen kaksi.

Jäi nuuskat kotiin, kun lähdin "radalle"! Helvetti sitä tuskaa, ei tupakka paljoa mieltä lämmittänyt. Vihdoin saa istahtaa ystävä huulen alla, hengähtää ja nauttia tunteesta...

Toi onkyl nuuskaajan painajainen. Pari kertaa huomannu koulus tunnil et nuuskat jääny himaa. Kiva sit istuu siel tunnil kauhee vitutus päällä.

Viimeksi muokattu:

Näitä tilanteita varten pitäis perustaa joku vertaistukiryhmä.
Itsellä meinaa psyyke pettää jos menee paskalle ilman purkkia.

Pahempaa kuin purkin kotiin unohtaminen tuossa tapauksessa on se, että joutuu lakki kourassa kiertämään baarissa ja pyytämään puolitutuilta nuuskaa. Tähän nuuskakulttuuriin liittyy hyvin vahvasti "lokkeilu" mitä itse en voi sietää, etenkin jos se on samoilla henkilöillä jatkuvaa. Vituttaa kuulua edes hetken verran tähän ryhmään. Yleensähän sitä ei ylpeys sitten anna periksi ja ilta syödään kynsiä baarin nurkassa.

Upeeta tavaraa.

Muaki vituttaa just tää ku kokoaja samat ihmiset pummaa biittii. Eksne vittu tajuu et sitä o tarpeeks vaikeet saada aina eikä tee mieli heittää niille just sentakii. Vielku suurin osa jotka mult pummaa polttaa röökii nii miksei ne polta sit sitä röökii eikä pummaa biittii saatana!

E: Nii paras juttu oli viel tää et frendi toi jopa oman tykin kouluun vaa sentakii et vois mult pummaa..

Vähiin käy ennenkuin loppuu! Göteborgs Rapè vetää viimeisiään ja yksi purkki Onyxia jäljellä. Saa nähdä miten pää kestää, kun pitäisi vielä mennä radalle sekä huomenna että perjantaina, ja silloinhan se nuuska tunnetusti maittaa kahta kauheammin. Ja kuten yllä Mällönenkin sano, tuo nuuskan jatkuva lokittaminen on aivan perseestä eikä oikein sovi luonnolle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom