Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Surullinen, suorastaan yllättävä kurkistus pakastimeen: kaksi purkkia Göteborgs Rápea ja yksi Onyx jäljellä. En kyllä tohtinut herkku-Onyxia ulos ottaa, säästetään se juhlapäivälle!

Perkele kun ärsyttää edelleen toi nuuskan valuminen..joutuu aina miettimään et missä tilanteessa voi heittää biitin huuleen että pääsee sit heittämään sen myöskin pois n.15-20min päästä..
Oon miettiny et pitäskö ruveta käyttämään 5ml tykkiä,jos sillä sais sellasen tarpeeks paksun biitin jolloin ei valuis niin nopeest koska huuli on tarpeeksi kireä. Muutaman kerran olen tosin koittanut ja joka kerta on saanut aika huolella huuhdella suuta vedellä kun jokanen hampaanväli on mustana..

Perkele kun ärsyttää edelleen toi nuuskan valuminen..joutuu aina miettimään et missä tilanteessa voi heittää biitin huuleen että pääsee sit heittämään sen myöskin pois n.15-20min päästä..
Oon miettiny et pitäskö ruveta käyttämään 5ml tykkiä,jos sillä sais sellasen tarpeeks paksun biitin jolloin ei valuis niin nopeest koska huuli on tarpeeksi kireä. Muutaman kerran olen tosin koittanut ja joka kerta on saanut aika huolella huuhdella suuta vedellä kun jokanen hampaanväli on mustana..
Jos se valuminen on tuota luokkaa, niin ei pusseihin vaihtaminen mitään olis? Aika paljon helpommin hallittavissa olevaa tavaraa.
Tämä Göteborgin White portion ei kyllä tuo samalla tapaa hymyä huuleen kuin Onyx. huulen alta se kuitenkin lunasti paikkansa mukavasti.

e: jaa siis kun pois otat. Kannattaa pitää aina paperia taskussa, rohkeasti sormella rohmaiset klöntin ja suurimmat paskat pois. Sitten on helppo paperilla vetästä ylähuuli ja leegot puhtaaksi, jos sinne häiritsevästi tavaraa jää.

Ei oikein noi pussit kuitenkaan kiinnosta koska ne on jotenki tosi kuivii aina mun mielest. Tarvis vaan jotenki oppii pitämään sitä nuuskaa siel huules paremmin..

Ei oikein noi pussit kuitenkaan kiinnosta koska ne on jotenki tosi kuivii aina mun mielest. Tarvis vaan jotenki oppii pitämään sitä nuuskaa siel huules paremmin..
Biitti tiiviiksi paketiksi, imaset ylähuulen kuivaksi ennen sinne ampumista ja kun on tavara paikallaan niin voit aina välillä hiukan imasta ilmaa sinne huuleen taas. Sitten jos vielä lähtee valumaan niin kielellä paikkailet poikaa paikalleen. Itse en ole kyllä huomannut, että pussit mitenkään häiritsevän kuivia olisivat.

Mä väittäisin että tossa kannattais panostaa huulen rentouteen niin että itse ylähuuli kyllä voi hiukan olla puristettuna hampaita vasten mutta ylempää rentona. Saattaa unohtua biitti joskus 2-3 tunniksikin huuleen. ;)

Surullinen, suorastaan yllättävä kurkistus pakastimeen: kaksi purkkia Göteborgs Rápea ja yksi Onyx jäljellä. En kyllä tohtinut herkku-Onyxia ulos ottaa, säästetään se juhlapäivälle!
Täältä löytyy torni Göte Rapé löössii, torni onyxii, torni gene pusseja ja 2 tornia Gene löössii. Noilla pärjää jonki aikaa.:)

Kiitti vinkeistä. Olen pahoillani tälläsist tyhmist kysymyksist mut olis vaa nii hienoo ku se biitti pysyis huulessa huolettomasti vähän pidemmänkin aikaa..

Täältä löytyy torni Göte Rapé löössii, torni onyxii, torni gene pusseja ja 2 tornia Gene löössii. Noilla pärjää jonki aikaa.:)
Nokitan, 4 tornia generalia, 4 rapéa ja 3 ettania. :)
löössiä siis..
Olette ihan perseestä! :D
Tällä "nautiskelen" nytten toista noista Rapèn White portioneista. Ei kyllä lähelläkään Onyxin veroinen nautinto. Mukavasti silti rentouttaa tässä iltaan rauhoittuessa.

Ja kuten MP-lite aiemmin mainitsi, tuo huulen rentona pitäminen auttaa kummasti. Jos siihen knööliin siellä huulessa keskittyy kovasti, niin samallahan sitä sitten puristaa huulella ja homma on valmis. Sitten kun sen sinne mukavasti saan, niin kyllä se siellä ihan ilman pohtimista viihtyy.

Onko joku muu muuten huomannu sellasta että aamun ekat biitit(ainakin mulla) pysyy huulessa parhaiten. Jotenki itellä ainaki tuntuu että huuli on jotenki yön aikana "supistunu" jotenki. Mitä pidemmälle päivä menee niin sitä nopeemmin alkaa valumaan koska huuli ja limakalvot tuntuvat jollain ihmeellisellä tavalla "liukkaammilta".

Onko joku muu muuten huomannu sellasta että aamun ekat biitit(ainakin mulla) pysyy huulessa parhaiten. Jotenki itellä ainaki tuntuu että huuli on jotenki yön aikana "supistunu" jotenki. Mitä pidemmälle päivä menee niin sitä nopeemmin alkaa valumaan koska huuli ja limakalvot tuntuvat jollain ihmeellisellä tavalla "liukkaammilta".

Ehkä sä nautit silloin olostasi enemmän kuin konkreettisesti siitä biitistä huulessa ja näin et purista sitä liikaa. Tai sitten puhut vähemmän siihen aikaan päivästä. Syitä voi olla monia kyl. :)

Nyt ei tarvitse stressata ennen joulua.

20081030-e59atx87ngtfr7u1s9ifj3ms9r.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom