Tällä threadilla on addiktoiva vaikutus. En ole tainnut kertaakaan lukea tätä threadia niin etten olisi laittanut samalla nulbea huuleen.
Siitä puheenollen :evil:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tällä threadilla on addiktoiva vaikutus. En ole tainnut kertaakaan lukea tätä threadia niin etten olisi laittanut samalla nulbea huuleen.
Ei ne haavat ainaskaan nuuskasta tule :D
Tuli vaa mieleen, että kuinka kauan pitäisi käyttää nuuskaa kunnes ylähuuli alkaa näyttää epämuodostuneelta..jos vaikka käyttää pussinuuskaa
Jos se valuminen on tuota luokkaa, niin ei pusseihin vaihtaminen mitään olis? Aika paljon helpommin hallittavissa olevaa tavaraa.Perkele kun ärsyttää edelleen toi nuuskan valuminen..joutuu aina miettimään et missä tilanteessa voi heittää biitin huuleen että pääsee sit heittämään sen myöskin pois n.15-20min päästä..
Oon miettiny et pitäskö ruveta käyttämään 5ml tykkiä,jos sillä sais sellasen tarpeeks paksun biitin jolloin ei valuis niin nopeest koska huuli on tarpeeksi kireä. Muutaman kerran olen tosin koittanut ja joka kerta on saanut aika huolella huuhdella suuta vedellä kun jokanen hampaanväli on mustana..
Biitti tiiviiksi paketiksi, imaset ylähuulen kuivaksi ennen sinne ampumista ja kun on tavara paikallaan niin voit aina välillä hiukan imasta ilmaa sinne huuleen taas. Sitten jos vielä lähtee valumaan niin kielellä paikkailet poikaa paikalleen. Itse en ole kyllä huomannut, että pussit mitenkään häiritsevän kuivia olisivat.Ei oikein noi pussit kuitenkaan kiinnosta koska ne on jotenki tosi kuivii aina mun mielest. Tarvis vaan jotenki oppii pitämään sitä nuuskaa siel huules paremmin..
Täältä löytyy torni Göte Rapé löössii, torni onyxii, torni gene pusseja ja 2 tornia Gene löössii. Noilla pärjää jonki aikaa.Surullinen, suorastaan yllättävä kurkistus pakastimeen: kaksi purkkia Göteborgs Rápea ja yksi Onyx jäljellä. En kyllä tohtinut herkku-Onyxia ulos ottaa, säästetään se juhlapäivälle!
Täältä löytyy torni Göte Rapé löössii, torni onyxii, torni gene pusseja ja 2 tornia Gene löössii. Noilla pärjää jonki aikaa.
Olette ihan perseestä! :DNokitan, 4 tornia generalia, 4 rapéa ja 3 ettania.
löössiä siis..
Onko joku muu muuten huomannu sellasta että aamun ekat biitit(ainakin mulla) pysyy huulessa parhaiten. Jotenki itellä ainaki tuntuu että huuli on jotenki yön aikana "supistunu" jotenki. Mitä pidemmälle päivä menee niin sitä nopeemmin alkaa valumaan koska huuli ja limakalvot tuntuvat jollain ihmeellisellä tavalla "liukkaammilta".
Myydäänkö laivalla Lucky Strikea? Vai mistä ostit?