Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

No eihän se ole hyvä olla mistään riippuvainen :)

e. En osannu kirjottaa yhtä vastausta :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pussi Purkki menee päivässä.:evil: Sekä tykki noin 2-3päivää. . . Purutupakka noin 50g vikkossa uppoo sillon siis jos kyseisiä tököttejä käyttää pelkästään. Ja kukapa itseään kunnioittava herkkusuu ei noin persoille herkuille antautuisi:kuola:

Vaik en pussia yleensä käytäkkää nii vastaan kummiski. Pussikiekko menee siin päiväs ja sit toi perus löössikiekko 1-2päivää riippuu iha jos o kova vitutus tai koulupäivä tai jotai muut.

Itse käytän pelkästään löysää ja yleensä purkki kestää 2-3 päivää. Jos ei oo mitään tekemistä niin nuuskaa kuluu paljon,mut heti kun on jotai menoa ja tekemist enemmän niin pärjää sen 3päivää samalla purkilla.

Lopetatko Nigster nuuskaamisen sen vaarojen vuoksi vai minkä vuoksi?
Ei oikeastaan mitään tiettyä syytä, ihan periaatteesta vaan. Kun sitä on jonkun 8-9 vuotta jo päivittäin käyttänyt, alkaa miettimään onko tässä mitään järkeä. Katsotaan nyt kuinka käy, yrittää aion ainakin. Siksi myös tuo lopettamissuunnitelma on laadittu. :D

En ymmärrä mitä hyötyä vetää jotain 5 millin nuuska-annoksia. Ite laita korkeintaan n. 2 milliä, yleensä millin ja joskus jopa alle. Ihan hirveät nikotiinimäärät tuollaisissa määrissä. Saman verran suunnileen ko yli viiessä tupakassa. :eek:

Oon osittain samaa mieltä. Ite en oo huomannu ainakaan mitään eroa et onko huulessa 4ml vai 1,5ml. Sitten kun on jo tottunut nikotiiniin niin väitän ettei sillä biitin koolla ole kovinkaan suurta merkitystä. Tosin sanomattakin on selvää että yks catchin pussi esim ei mitään auta mutta siis noin yleisesti ottaen. Tosin ehkä niitä isompia biittejä pitäisi sit pitää kauemmin kun ite oon pitäny noin 20min ja heittäny sit pois. Normaalisti laitan noin 1,5-2ml biittejä icetoolilla ja hyvin ne ainakin minulle riittää.

Kun minun tekee nuuskaa mieli(eli koko ajan), niin laitan täyden ruutan huuleen. Näin nikotiinin himo lähtee hetkeksi.
JOS laitan 2 milliä nuuskaa huuleen, niin minun tekee yhtä paljon mieli nuuskaa, kuin huulessa ei olisi mitään.

Siksi sinne laitetaan sitä nuuskaa niin paljon. Jollekkin riittää vähempi ja joku polttaa norttia, joku kevyt femmaa.
Jos sinä laitat 2 milliä ja nikat lähtee ole iloinen. Kaikilla ei ole niin.

Minä en ymmärrä, mitä ymmärretävää tässä oikein on.

Voisin huvinvuoksi pistää tänne kysymykseen johon voisivat vastata kaikki jotka jaksavat. Eli satuin lukemaan yhtä testiä jossa mitattiin ihmisen riippuvuutta tupakkaan. Niin voisin tässä kysyä saman mikä siinä testissä oli eli kuinka pian heräämisen jälkeen ensimmäinen biitti sujahtaa huuleen teillä heräämisen jälkeen? Heti kun silmät aukeaa/hampaiden pesun ja aamupalan jälkeen/ vai koska? :)

Suositut

Back
Ylös Bottom