Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Generalit ja ettanit roskikseen. Löytyy 4 tornia skruffia lös/portion, nick&johnnya muutama torni, juuri Ruotsiin ilmestynyttä Generalin extra sterkkiä (vahvin nuuska tällä hetkellä) tornin verran sekä röda lacketin upouutta Claq Qui:ta. Herkkua herkkua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai helkkari kuulostaa herkulliselt toi uus general ja röda lacket. Ootsä viel maistanu et millä tavalla eroaa vanhasta perus generalist ja röda lacketist? Itse tulee ainakin useimmiten tilattua frendien kautta ku itellä on harvoin mahdollisuus mennä laivalle. Tosin viikon päästä lähden pitkästä aikaa ite hakemaan laivalta.

Tuo Grav oli kyllä todella maukasta.. meni torni kahessa viikossa.. yleensä kestäis kuukauden vähintään! Tuli vaan niin himo siihen että oli pakko olla kokoajan biitti huules.. mmmmm... hitto kun en ois menny tuhlaan kaikkii rahoi laivan baariin nii ois voinu ostaa useammankin tornin :D Tyhmänä ostin vaan yhen ja aattelin et kyl tää riittää..

Tarkotat varmaa grovii siis :) mites eiks sulla se repiny ikeniä ihan verille? itellä ainakin aiheutti jumalattoman ientulehduksen kun veti sitä pari purkkia. Itse käytän pelkästään ettania koska se ei revi ikeniä verille niinkuin esim general ja göteborg rape ainakin minun mielestäni.

Käyks jengi tääl muute laival aina hakemas nuuskaa vai taktisoittekste jotenki aina frendienkautta jos ne lähtee vai mite?
Useimmiten frendit/tutut tuo laivareissuilta, tai sit ostan 5e tiskin alta tosta läheltä..

Btw. Mua alkaa oudosti kutittaa/turvottaa kurkkua ku käytän normi pusseja valumispisteeseen, esim. generalia. Mitään tällaista ei tapahdu löössiä tai onyx pusseja käytettäessä. Outoa. Kolme vuotta nuuskaamista takana ja huomasin ton kuukaus sit ku käytin jonki aikaa pussigenee.

Mulla kestää n.2 päivää usein purkki,tosin käytän tykkinuuskaa. Tuli sellanen juttu mieleen ku kattelin muutaman ruotsalaisen youtube pätkän missä tyypit opettaa nuuskan käyttöä. Jokasella on ihan jäätävä mälli huulessa ja hampaat on myöskin melkee kokonaa nuuskan peitossa..osaako joku ruotsissa asuva tai muuten vaan paikalliseen nuuskankäyttö kulttuuriin perehtynyt kertoa että pitääkö ne tollasii palloja pitkäänkin huulessa? koska itellä ainakin tuli fiilis että ne saa sit lähes syödä nuuskaa jos aikovat noita palloja kauankin huulessa pitää.

Tarkotat varmaa grovii siis :) mites eiks sulla se repiny ikeniä ihan verille? itellä ainakin aiheutti jumalattoman ientulehduksen kun veti sitä pari purkkia. Itse käytän pelkästään ettania koska se ei revi ikeniä verille niinkuin esim general ja göteborg rape ainakin minun mielestäni.
Juu Grov just se. Ei revi ei.. ain oon käyttäny joko generalii tai göteborgii nii on vissiin sit ikenet tottunut.. :P

Juu Grov just se. Ei revi ei.. ain oon käyttäny joko generalii tai göteborgii nii on vissiin sit ikenet tottunut.. :P

Mä oon huomannu sen ainakin, että Ettan on mun ikenille se kaikista neutraalein nuuska. General ja Rapé joita tällä hetkellä mulla vain on, saavat huulet tosi sellasiks "röpöliäisiks".. Mut mitäs sitte :D

Tuleeko noista nettimestoista muuten tavarat perille Suomen mantereelle jos osoitteen perässä on "Åland islands"? Esim. http://www.buysnus.com olisi saatavissa jotain mielenkiintoisia pelkästään Norjan markkinoilla olevia nuuskia mutta ilmeisesti ei lähetä Suomeen muualle kuin ahvenanmaalle.

Kokeilin ekaa kertaa nuuskaa pari viikkoa sitten, Ettanin portionii. Olihan se mielenkiintonen tunne, kun huulessa kihelmöi, mutta siihen ne hyvät jutut sitten loppukin. Tuskin olen koskaan kokenut samaa tunnetta, jossa tasapaino katoaa niin, että pää vain heiluu puolelta toiselle ja jaloissa ei tunnu juuri mitään. Sitten alkoi vielä oksennuksen tunne, päänsärky sekä ohimoverisuonten kova pumppi. Menin aika nopeasti sänkyyn makuulle. Aamulla kun heräsin niin onneksi oli jo hyvä olo. Toista kertaa ei näillä näkymin tule! Minkä takia nuuskasta tälläinen reaktio? Kaverit vaan oli että lopeta pelleily.

Jotkut ovat vaan herkempiä nikotiinille. Älä huoli, sinnikkäästi kun käytät, toleranssit kasvaa opiaattimaisissa sfääreissä ja voit käyttää nuuskaa kuin mies!

Kokeilin ekaa kertaa nuuskaa pari viikkoa sitten, Ettanin portionii. Olihan se mielenkiintonen tunne, kun huulessa kihelmöi, mutta siihen ne hyvät jutut sitten loppukin. Tuskin olen koskaan kokenut samaa tunnetta, jossa tasapaino katoaa niin, että pää vain heiluu puolelta toiselle ja jaloissa ei tunnu juuri mitään. Sitten alkoi vielä oksennuksen tunne, päänsärky sekä ohimoverisuonten kova pumppi. Menin aika nopeasti sänkyyn makuulle. Aamulla kun heräsin niin onneksi oli jo hyvä olo. Toista kertaa ei näillä näkymin tule! Minkä takia nuuskasta tälläinen reaktio? Kaverit vaan oli että lopeta pelleily.

Älä käytä enää. Ihan idioottien touhuja.

Itse olen käyttänyt kohta kymmenen vuotta. Lopettaisin, mutta en uskalla.

Mulle kävi aivan samanlailla. Ekan pussin jälkee alko oksettaa ja heikottaa. Olin heittämässä kiekkoa roskiin myöhemmin mutta otin toisen pussin jolloin tuli aivan mahtava fiilis. Nyt 3v käyttäny ja vain ekalla kerralla tuli ''nikotiiniyliannostus''. Joku päivä täytyy lopettaa..mutta ei vielä :P

Joo, kyllä munkin täytyy vielä kokeilla tota toista merkkiä, Generalia, se kun tuoksui aivan uskomattoman hyvältä verrattuna tohon 'myrkkynuuska' Ettaniin.

Eikö tota pelkoa aleta vasta siinä vaiheessa ajattelemaan, kun joku sairaus on diagnosoitu? Ihan sama onko kyse sitten tupakoinnista, nuuskaamisesta, alkoholista jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom