Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tullut venattua nyt 2vkoa snusenista yhtä pakettia. Aiemmin tullut ihan ongelmitta. :curs:
Aika kumma juttu jos Generalia pystyt käyttämään, mutta et Catchin eukalyptuspusseja. Noihan on siis niitä valkosia pusseja? Ehkä miedointa nuuskaa mitä löytyy. Oot varmaan sit allerginen eukalyptukselle.Kertokaaa... Sain tuliaisiksi Catchin Eukalyptus-nuuskaa ja oon kokeillut sitä nyt kaks kertaa. Eilen ekalla kerralla ihan törkeet huimaukset ja paha olo. Tänään iltapäivällä ruokailun päälle ja lievä huimaus, muttei pahaa oloa.
Mikä tässä nyt mättää? Onko se tuo eukalyptus, mitä mä en kestä :D
Taidan heittää ton kiekon menemään ja pitäytyä Generalissa...
Aika kumma juttu jos Generalia pystyt käyttämään, mutta et Catchin eukalyptuspusseja. Noihan on siis niitä valkosia pusseja? Ehkä miedointa nuuskaa mitä löytyy. Oot varmaan sit allerginen eukalyptukselle.
Kertokaaa... Sain tuliaisiksi Catchin Eukalyptus-nuuskaa ja oon kokeillut sitä nyt kaks kertaa. Eilen ekalla kerralla ihan törkeet huimaukset ja paha olo. Tänään iltapäivällä ruokailun päälle ja lievä huimaus, muttei pahaa oloa.
Mikä tässä nyt mättää? Onko se tuo eukalyptus, mitä mä en kestä :D
Taidan heittää ton kiekon menemään ja pitäytyä Generalissa...
Sä käytät nuuskaa?
Ihana nainen, mennään naimisiin
Ei siinä, itsekin ostin catchia kokeksi läpällä purkin.. Ei miltään tuntunu, vaikka meni koko purkki kolmella kerralla alas.. Mutta sai siitä sentään kiekkopelin, mitä voidaa kämppiksen kanssa pelata.. Eilenki kaksi tuntia, ku ei oo mitää tekemistä.
Pussinuuskaa, todella pieniä ja mietoja sellaisia. Vastaa lähinnä jotain kurkkupastillia, eli käytännössä noilla ei ole mitään tekemistä nuuskan kanssa. Siksi tuo hinta. Kaikenlisäksi niitä on purkissa naurettavan vähän.Mitä noi Vertigot on? Ikin kuullukkaa :O ja oliks torni tosiaa noi halpa?!
Kiitos kuitenkin tiedoista, Silja Symphonylla lienee aikalailla samat valikoimat?
Enpä nyt tiedä onko mitenkään erityisessä huudossa, mutta onhan tuo pussinuuskaksi varsin pätevää tavaraa.Onko muut huomanneet että onyx olisi jollain tavalla "huudossa" nykyisin?