Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ite tilasin 10 päivä viime kuuta eikä oo viekään kuulunu... oli eka kerta kun tilasin paskaa tuolta snusenista ennen sieltä vaan pussei tilannu ja hyvin on tullu perille parissa päivässä. paitsi nyt tämän kerran.

Kertokaaa... Sain tuliaisiksi Catchin Eukalyptus-nuuskaa ja oon kokeillut sitä nyt kaks kertaa. Eilen ekalla kerralla ihan törkeet huimaukset ja paha olo. Tänään iltapäivällä ruokailun päälle ja lievä huimaus, muttei pahaa oloa.
Mikä tässä nyt mättää? Onko se tuo eukalyptus, mitä mä en kestä :D
Taidan heittää ton kiekon menemään ja pitäytyä Generalissa...

Huimausta tulee jos ei ole nikotiiniin tottunut. Esim. pikaisesti vedetty aamukessu aiheuttaa huippaamista. Jos tästä ei ole kyse niin en tiedä :D Nielitkö nestettä? Se voi aiheuttaa huonoa oloa.

Edit. Oliko pitkä tauko enne edellistä pussukkaa? Se voisi ton huimauksen selittää.

Kertokaaa... Sain tuliaisiksi Catchin Eukalyptus-nuuskaa ja oon kokeillut sitä nyt kaks kertaa. Eilen ekalla kerralla ihan törkeet huimaukset ja paha olo. Tänään iltapäivällä ruokailun päälle ja lievä huimaus, muttei pahaa oloa.
Aika kumma juttu jos Generalia pystyt käyttämään, mutta et Catchin eukalyptuspusseja. Noihan on siis niitä valkosia pusseja? Ehkä miedointa nuuskaa mitä löytyy. Oot varmaan sit allerginen eukalyptukselle.

Aika kumma juttu jos Generalia pystyt käyttämään, mutta et Catchin eukalyptuspusseja. Noihan on siis niitä valkosia pusseja? Ehkä miedointa nuuskaa mitä löytyy. Oot varmaan sit allerginen eukalyptukselle.

Mietin samaa... General Whitella menty, Ettania välillä...

Mutta ei kai allergia voi tulla huimauksena?? :D

Juuri Silja Europalta kotiutuneena voin laittaa tähän nyt nykyhinnat ja kyseisen laivan valikoiman niin ei tarvitse kenenkään sitten koko ajan kysellä samoista asioista:

General portion 27e
General white portion 27e
General onyx 31e
General lös 27e

Ettan lös 27e
Ettan portion 27e

Catch licorice 27e
Catch dry eucalyptus 25e

Grov lös 27e
Grov portion 27e

Göteborg rape portion 27e
göteborg rape lös 27e

Vertigo Bahaman velvet portion 13,5e
Vertigo cuba gold portion 13,5e

Mitään tarjouksia ei ollut.

Mitä noi Vertigot on? Ikin kuullukkaa :O ja oliks torni tosiaa noi halpa?!
Kiitos kuitenkin tiedoista, Silja Symphonylla lienee aikalailla samat valikoimat?

Sä käytät nuuskaa?

Ihana nainen, mennään naimisiin:hyper::hyper:

Ei siinä, itsekin ostin catchia kokeksi läpällä purkin.. Ei miltään tuntunu, vaikka meni koko purkki kolmella kerralla alas.. Mutta sai siitä sentään kiekkopelin, mitä voidaa kämppiksen kanssa pelata.. Eilenki kaksi tuntia, ku ei oo mitää tekemistä.

Sä käytät nuuskaa?

Ihana nainen, mennään naimisiin:hyper::hyper:

Ei siinä, itsekin ostin catchia kokeksi läpällä purkin.. Ei miltään tuntunu, vaikka meni koko purkki kolmella kerralla alas.. Mutta sai siitä sentään kiekkopelin, mitä voidaa kämppiksen kanssa pelata.. Eilenki kaksi tuntia, ku ei oo mitää tekemistä.

Hahah, en mä silleen "käytä", edes päivittäin. Kunhan joskus nautiskelen... ;)

Oliko sulla kans tuota Eukalyptusta?
Kämppiksellä meni maha sekaisin siitä :D

Kiitos kuitenkin tiedoista, Silja Symphonylla lienee aikalailla samat valikoimat?

En oikeen itekkään tiedä,niitä vertigoita oli kyl tosi vähän,yhden jääkaapin alimmaisella hyllyllä ainoastaan. Joo 27e oli melkee kaikki tornit siis. Itsekkin pidän aika halpana verrattuna niihin hintoihin mitkä Ruotsissa nykyisin pyörii. Joo luulisi ainakin että symphonylla olisi sama valikoima. En tiedä onko joku yleinenkin trendi mutta ainakin mun kautta tosi moni kaveri halusi tilata general onyxia joten sitä tuli aika monta tornia tuotua. Onko muut huomanneet että onyx olisi jollain tavalla "huudossa" nykyisin?

Pussinuuskaa, todella pieniä ja mietoja sellaisia. Vastaa lähinnä jotain kurkkupastillia, eli käytännössä noilla ei ole mitään tekemistä nuuskan kanssa. Siksi tuo hinta. Kaikenlisäksi niitä on purkissa naurettavan vähän.

Onko muut huomanneet että onyx olisi jollain tavalla "huudossa" nykyisin?
Enpä nyt tiedä onko mitenkään erityisessä huudossa, mutta onhan tuo pussinuuskaksi varsin pätevää tavaraa.

PS. 3 purkkia enää armonaikaa, sitten alkaa vaihe 2 (pussinuuskatkin pudotetaan pois ja siirrytään nikotiinipurkkaan). :(

Suositut

Back
Ylös Bottom