Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tykki ja boxi löytyy täältäkin. Irtonuuska rasia ja 5ml titanium tykki. Hyviä pelejä.

3mm musta icetool oli, myin pois liian pienenä. Vitosta itseasiassa silloin menin ostamaan, mutta monen monen kilometrin kävely krapulaisena toolia ettiessä sai sitten ostamaan ton pienemmän kun isot oli loppu.

tilasin tuossa viikko sitten snusenista 8-packin... hienosti tuli perille ja ei mitään ongelmia snusenilta mutta tullinperkele kyllä muisti minua 36,76€ lisämaksulla... mutta on tää kyllä perhana hyvää ja ton rahan arvostakin :rolleyes:

Silja Europalla tuli poikettua ja ruotsin kultaa tarttui ihan kiitettävästi mukaan.
Tarjouksessa oli Grov (4 tolppaa 5 hinnalla), itse en tällä kertaa tarjoukseen tarttunut, sillä en Groville laisinkaan lämpeä. Mukaan tarttui sitten kolme tolppaa ettania ja kolme tolppaa generalia, hintaa tolpalla oli 27e. Kyllä taas kelpaa. Yks juttu vituttaa ja ihmetyttää, mihin Siljalta on kadonnut tai oikeammin sanottuna lopetettu Gustavuksen ja LD:n myynti. Viking Linen tarjonnasta en tiedä mitään kun ei ole moneen vuoteen tullut käytyä. Ärsyttäähän se kun Gustavus ollut meikän mielestä aina hinta/laatusuhteeltaan parhautta, LD hyvänä kakkosena.

jarkkouta myyjä nyt kusettanu ihan urakalla :D

Pakko ihan kehua jöötteporin reippiä. Ylläri purnukkana viimelastissa tuli tota ja oikeen jees aromit.

Haha, oompas hyvin sekottanu ton taas. Sekotan ton aina puhuessanikin tosta, "neljä tolppaa viiden hinnalla". Onneks en itse mennyt tohon kusetukseen! :david:

Yks juttu vituttaa ja ihmetyttää, mihin Siljalta on kadonnut tai oikeammin sanottuna lopetettu Gustavuksen ja LD:n myynti. Viking Linen tarjonnasta en tiedä mitään kun ei ole moneen vuoteen tullut käytyä. Ärsyttäähän se kun Gustavus ollut meikän mielestä aina hinta/laatusuhteeltaan parhautta, LD hyvänä kakkosena.

Nuuskakairan myyjä sanoi, että LD on myyty toiselle omistajalle sekä entisten välittäjien kanssa on rahaerimielisyyksiä.

Grovia tuli ostettua pari tornia toissapäivänä. Ihan hyvää kun Rapea on tullut vedettyä viimeiset 3 kk. Gene olis kyllä toiminut ehkä paremmin kuin hurrien rakas grov.

Voi prkl kaveri toi laivalta Grovia, palaa vati jumiin tähän.. Tekisin mitä vaa jos saisin nyt ettan purkin nenän eteen :dance2: mutta kai se täytyy tyytyy että on nyt ees jotai mitä tonne huuleen tunkee :D

Voi prkl kaveri toi laivalta Grovia, palaa vati jumiin tähän.. Tekisin mitä vaa jos saisin nyt ettan purkin nenän eteen :dance2: mutta kai se täytyy tyytyy että on nyt ees jotai mitä tonne huuleen tunkee :D

Sait sentään jotain tavaraa: mulle kaveri toi kerran epähuomiossa Oniko pusseja:rolleyes:

Ps. 10 päivän tauko taas ohi ja tuntuu hyvälle ettankin

Viddu! kymmenen päivän kynsien nakertelun ja purkan jauhamisen jälkeen odotus palkitaan! Tänää kolme tornia paskaa rantautuu meitsin haltuun.:hyvä::D

Kaveri joka asuu ruotsissa ja käy armeijan suomessa on nyt lomilla kotimaassaan lentäen. Paljos niitä torneja nyt sit sai tuoda ''omaan käyttöön''? Jos kaveri ostaa 5 tornia niin tuskin tulli nappaa ne ittelleen vai mites?

Suositut

Back
Ylös Bottom