Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

ihan tämmönen pikakysely: Paljonko herroilla menee biittiä?
Ite saatan vetää purkin 3-5 tuntiin jos teen palloja :eek: Joskus tuntuu et lähteny näpeistä koko homma :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ihan tämmönen pikakysely: Paljonko herroilla menee biittiä?
Ite saatan vetää purkin 3-5 tuntiin jos teen palloja :eek: Joskus tuntuu et lähteny näpeistä koko homma :D

kivoja palloja sitten pyorittelet, eihan tossa ajassa ees kerkee viitta kollia enempaa laittaa huuleen, vaikka kokoajan pallo oiskin huulessa. Itella kestaa purkki 1-1.5 paivaa.

ei ne ookkaan mitään varpusen munia :D Eilen esim tos illalla seiskan aikaan avasin uuden purkin ja ennen yhtätoista oli kaput! Mut tein muuttoa samaan aikaan et se vähän selittää..
Tänään ei oo menny ku yks purkki taasen.

Ja taas Fuhrer asialla. (onkohan jätkä 14wee?) :D Sitä nuuskaa kuuluu pitää pidempään kuin noi sun kaksiminuuttiset pallot. Itse pidän nykyään vähintään sen tunnin, usein kaksi. Ei sitä nuuskaa nykyään enää niin paljoa mene kuin ennen kun on myös tuo tupakka alkanut maistua.

Noniin nyt tuli 200g kunnon hyvän vanhanajan liiton mälliä luukusta sisään. Eli purutupakkaa!!!! nuuskaakin on kyllä pakkasessa vielä n.3,5 tornia mutta piti kokeilla tätäkin!!!! Tässä on asennetta enemmän kuin Pirtussa !!! kyllä tämä menee tykki nuuskasta ja tätä voi helposti pitää suussa väh 30min eikä valuta pahasti kuin alkuun kun pistää satsin sisään. Arvioisin että tämä satsi kestää noin 1-2kk . . . ajatellen että itellä menee tykki nuuskaa vain 1purkki 2 päivässä! satsit makso n.40e lähetyksineen ja tuli ilman ongelmia perille. Paitsi paketti törrötti luukun ulkopuolella käytävällä koska postelioonoi ei ollut uskaltanut olla tarpeeksi väkivaltanen. . . täytyy seuravaksi kokeilla tilata tuolta nenänuuskaa. . . .

Ja taas Fuhrer asialla. (onkohan jätkä 14wee?) :D Sitä nuuskaa kuuluu pitää pidempään kuin noi sun kaksiminuuttiset pallot. Itse pidän nykyään vähintään sen tunnin, usein kaksi. Ei sitä nuuskaa nykyään enää niin paljoa mene kuin ennen kun on myös tuo tupakka alkanut maistua.

4:ssä tunnissa jos purkin käyttää ja pitää sitä sellaisen "normiajan" eli noin tunteroisen niin aikamoisia palloja jaa pyörittää et purkin vääntää neljäksi satsiksi :D

Purkki kestää vähän alle viikon, ehkä 4-5päivää keskimäärin. Ryöpäivänä aamusta piitti, lounaan jälkeen, ja iltapäivällä. Illalla 2-3.

En itse ainakaan huomaa eroa pyörittelenkö tommosen tommosen 1,5ml vai 3ml niin aika pientä käytän. Ei oo sit ihan dorkan näköinenkään.

Tosin nyt on käytössä skruf starkkia, röödalla pitää vähän lisätä tavaraa.

Uskaltaisin lyödä vetoa että oon sua vanhempi. Ja mä pidän nuuskaa huulessa just tasan niin kauan ku haluan, oli se sit 2 tai 20 minuuttia. Yleensä lähempänä jälkimmäistä.

Kihihi. Tilasin snusenista tawaraa. Tuli väärät. Sain pitää. Nyt tulee oikeat ilmaiseksi. Aikamoista tuuria. 2 tilausta olen tehnyt ja molemmilla kerroilla väärät tuotteet.

eli varaston jätkät on sekaisin, mutta aspa toimii ja on reilu.

Mitäs mieltä porukka on täällä göteborgs prima fintistä? Nyt ois tulossa torni tuota, saas nähdä onko mistään kotoisin

Göteborgs Prima Fint on meikän mielestä ehdottomaati nuuskan aatelia. Itselläkin tällä hetkellä primaa viellä pari tolppaa pakastimessa ja onhan tuo mun ainainen lemppari. Ensi sunnuntaina on euroopalle varattu matka ja nuuskaa pitäis aika huolella jälleen tarttua mukaan, jotta ei tarvi vähään aikaan sitten laivalle taas eksyä.

Göteborgs Prima Fint on meikän mielestä ehdottomaati nuuskan aatelia. Itselläkin tällä hetkellä primaa viellä pari tolppaa pakastimessa ja onhan tuo mun ainainen lemppari. Ensi sunnuntaina on euroopalle varattu matka ja nuuskaa pitäis aika huolella jälleen tarttua mukaan, jotta ei tarvi vähään aikaan sitten laivalle taas eksyä.
Paljo tämmöne Prima Fint puntti maksaa? (ettei kaveri pyydä ylihinaa ;)) Ja mitä eroa on Prima Fint:llä ja Rape:lla?

Uskaltaisin lyödä vetoa että oon sua vanhempi. Ja mä pidän nuuskaa huulessa just tasan niin kauan ku haluan, oli se sit 2 tai 20 minuuttia. Yleensä lähempänä jälkimmäistä.

Kakskymmentäminuuttia/pallo on kyllä aikas melkosta tuhlausta.. 45m. alkaa olee imo aika optimiaika.

Mut kyl nyt oon aatellu lopettaa tän tornin jälkeen.. Tai näin mä oon suunnitellut. Vaikka kivaa tää onkin, niin rahaa menee turhan paljon tähän.

Jostain olisi kiva saada faktaa siihen kuinka kauan nuuskapallosta sitä nikotiinia irtoaa. Omakohtaset kokemukset (7v ajalta) on sellaset että nuuskaa on aivan turha pitää yli 20min huulessa.. eihän se enää sen jälkeen jyllää lainkaan.

Oon kans huomannu mun suppeahkon (4v) käytön jälkeen et semmonen 20-30 on paras. En oo ikinä oikeestaa jaksanu sen yli pitää. Alkaa enemmänki vituttaa ni sit käärin uuden pallon poskeen mieluummin. Voispa tästä käärästä pallon ku puheeks tuli :kuola:

Jostain olisi kiva saada faktaa siihen kuinka kauan nuuskapallosta sitä nikotiinia irtoaa. Omakohtaset kokemukset (7v ajalta) on sellaset että nuuskaa on aivan turha pitää yli 20min huulessa.. eihän se enää sen jälkeen jyllää lainkaan.

Nojoo, ei se 20min jälkee kyl sillee tunnu miltää, mut itte tykkään kans pitää jonku 1h ettei tarvi heti uutta nööliä heittää huulee.

Tuli tuossa vaa mieleen, että onko tuo paskan poissa ottaminenkin taitolaji? Mikähän siinä on kun en ite koskaan saaa sitä yhtenä kappaleena pois :D Tosin saattaa johtua siitä että itellä vasta toinen purkki paskaa menossa, aiemmin käytin pussia.

Tuli tuossa vaa mieleen, että onko tuo paskan poissa ottaminenkin taitolaji? Mikähän siinä on kun en ite koskaan saaa sitä yhtenä kappaleena pois :D Tosin saattaa johtua siitä että itellä vasta toinen purkki paskaa menossa, aiemmin käytin pussia.

Mä puhallan ilmaa sinne huuleen ensin niin että se vähän pullistuu ja sit nostaa vaan huulta ulos ja biitti tippuu yhtenä palana ellei satu olemaan pidemmän puoleinen ja kulmahampaan kohdalta katkennut.

Tohon käyttöaikaan: eihän se yli puolta tuntia potki tuntuvasti, mutta kyllä sieltä nikotiinia vielä imeytyy varmasti tuntiin asti. Tunnin yleensä huulessa biitti kun jos ottaa puolen tunnin päästä pois niin tekee vaan mieli kohta lisää.

Itse vaan heitän etusormen "takakautta" ja "löysään" huulta niin jää nätsti käteen. Selkeää eikö!

Huomenna 2tuuttia genua ja pari ylläri purnukkaa :kuola: Vika kiekko on menossa joten hyvää aikaan vielä osu! :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom