Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ihan tämmönen pikakysely: Paljonko herroilla menee biittiä?
Ite saatan vetää purkin 3-5 tuntiin jos teen palloja Joskus tuntuu et lähteny näpeistä koko homma :D
Ja taas Fuhrer asialla. (onkohan jätkä 14wee?) :D Sitä nuuskaa kuuluu pitää pidempään kuin noi sun kaksiminuuttiset pallot. Itse pidän nykyään vähintään sen tunnin, usein kaksi. Ei sitä nuuskaa nykyään enää niin paljoa mene kuin ennen kun on myös tuo tupakka alkanut maistua.
Ja taas Fuhrer asialla. (onkohan jätkä 14wee?) :D Sitä nuuskaa kuuluu pitää pidempään kuin noi sun kaksiminuuttiset pallot. Itse pidän nykyään vähintään sen tunnin, usein kaksi. Ei sitä nuuskaa nykyään enää niin paljoa mene kuin ennen kun on myös tuo tupakka alkanut maistua.
Paljo tämmöne Prima Fint puntti maksaa? (ettei kaveri pyydä ylihinaa ;)) Ja mitä eroa on Prima Fint:llä ja Rape:lla?Göteborgs Prima Fint on meikän mielestä ehdottomaati nuuskan aatelia. Itselläkin tällä hetkellä primaa viellä pari tolppaa pakastimessa ja onhan tuo mun ainainen lemppari. Ensi sunnuntaina on euroopalle varattu matka ja nuuskaa pitäis aika huolella jälleen tarttua mukaan, jotta ei tarvi vähään aikaan sitten laivalle taas eksyä.
Uskaltaisin lyödä vetoa että oon sua vanhempi. Ja mä pidän nuuskaa huulessa just tasan niin kauan ku haluan, oli se sit 2 tai 20 minuuttia. Yleensä lähempänä jälkimmäistä.
Jostain olisi kiva saada faktaa siihen kuinka kauan nuuskapallosta sitä nikotiinia irtoaa. Omakohtaset kokemukset (7v ajalta) on sellaset että nuuskaa on aivan turha pitää yli 20min huulessa.. eihän se enää sen jälkeen jyllää lainkaan.
Tuli tuossa vaa mieleen, että onko tuo paskan poissa ottaminenkin taitolaji? Mikähän siinä on kun en ite koskaan saaa sitä yhtenä kappaleena pois :D Tosin saattaa johtua siitä että itellä vasta toinen purkki paskaa menossa, aiemmin käytin pussia.