Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no eipä sillä oo paljoo enää väliä siin vaihees ku se on jo käsin rullattu :D
ei oo mulla ainakaan huonommaksi ruokahalu muuttunu :evil:Tuleehan tuota käytettyä, lopetin tupakanpolton ja aloitin nuuskan käytön. Onko nuuskan käytöllä vaikutusta nälkään niinkuin tupakalla on? Itse ainakin huomasin että ruokahalu parani.
Olen käyttänyt vain ja ainoastaan Ettan Originalia (tai mikälie tuon malli nyt sitten onkaan). Tulipahan mieleeni että voisihan sitä kokeilla jotain muutakin, mutta mitä noilla erimerkkien "perusversioilla" on käytännössä eroa?
Tuleehan tuota käytettyä, lopetin tupakanpolton ja aloitin nuuskan käytön. Onko nuuskan käytöllä vaikutusta nälkään niinkuin tupakalla on? Itse ainakin huomasin että ruokahalu parani.
Nimenomaan noin päin se yleensä onkin.Itse ainakin huomasin ku alotin nuuskaamisen että ruokaa saa väkisin lappaa suuhun ku ei meinaa olla nälkä ollenkaan :wtf:
Helvetti että rupeskin tekemään mieli nuuskaa vaikka en dieetillä olekaan. Kohta kuukausi oltu ilman ja en kyllä anna periksi.Joo nuuska pitää kyllä nälkää hyvin poissa. Dieetillä ihan jees.
Helvetti että rupeskin tekemään mieli nuuskaa vaikka en dieetillä olekaan. Kohta kuukausi oltu ilman ja en kyllä anna periksi.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2131156&postcount=2583
Pitäähän tätäkin moderoida. ;) Ja aihe on tietenkin aina lähellä sydäntä vaikka tyhjin huulin joutuisikin kirjottelemaan. :(Kiusaat kuitenkin itseäsi tässä threadissa?
Onko muuten monet täällä investoinut icetooliin?