Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuleehan tuota käytettyä, lopetin tupakanpolton ja aloitin nuuskan käytön. Onko nuuskan käytöllä vaikutusta nälkään niinkuin tupakalla on? Itse ainakin huomasin että ruokahalu parani.

Tuleehan tuota käytettyä, lopetin tupakanpolton ja aloitin nuuskan käytön. Onko nuuskan käytöllä vaikutusta nälkään niinkuin tupakalla on? Itse ainakin huomasin että ruokahalu parani.
ei oo mulla ainakaan huonommaksi ruokahalu muuttunu :evil:

Olen käyttänyt vain ja ainoastaan Ettan Originalia (tai mikälie tuon malli nyt sitten onkaan). Tulipahan mieleeni että voisihan sitä kokeilla jotain muutakin, mutta mitä noilla erimerkkien "perusversioilla" on käytännössä eroa?

Olen käyttänyt vain ja ainoastaan Ettan Originalia (tai mikälie tuon malli nyt sitten onkaan). Tulipahan mieleeni että voisihan sitä kokeilla jotain muutakin, mutta mitä noilla erimerkkien "perusversioilla" on käytännössä eroa?

Koostumuksessa on eroja hiukan. Jotkut on hienompaa ja jotkut hiukan karkeampaa. Esimerkiks Röda Lacket on muovailuvahamaista, mun mielestä ruotsalaisista nuuskista parasta käsin pyöriteltävää.
Göteborg's Rapé ja General maistuu ja _tuoksuu_ melko teelle. Tuohon Rapé:n oon tykästynyt, voin suositella.
Skruffin Stark on kans hyvää ja tuhtia, plussaa vielä muovisesta purkista, säilyy kosteena pidempään kuin pahviset. Tosin jos on vaikka icetoolin rosterirasia, niin pahvisetkaan ei haihdu.
Haihtumisella ei kyl enää ole omalla kohdalla väliä kun purkki kestää 1,5 päivää.
On se vaan niin hyvää. :)

Olisko kellään haluan vaihtaa icetoolin rosterista pussinuuskarasiaa samanlaiseen, mutta irtonuuskalle tarkoitettuun?

Minulla on siis pussinuuskalle tarkoitettu ja on uudenveroisessa kunnossa.

Itse ainakin huomasin ku alotin nuuskaamisen että ruokaa saa väkisin lappaa suuhun ku ei meinaa olla nälkä ollenkaan :wtf:

Muuten. Onko totta, että löysää nuuskaa ei saisi tiivistää? (siis jos pillillä tykittää) Meikäläiselle joku sano, että se ei vaikuta niin hyvin jos sen tiivistää.

Höpö höpö. Ei siitä niitä mehuja tarvi puristaa sormet sinisinä, mutta onhan se hyvä olla kiinteä köntti. Sama kun käsillä pyörittelee, sellanen, että läjässä pysyy. Itsellä toimii ainakin vaikka tiivisteleekin :D

Kyllä on, kolme icetoolia on tullut omistettua. Tällä hetkellä 3ml alumiinen titaanin värinen. Aah sunnuntaina laivalle, voi sitä nuuskan määrää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom