Perhana ku houkuttelit.. oli itekki vielä lyötävä yks pallero huuleen parempaan talteenOnyxia on. Huulessa on. Kivaa on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perhana ku houkuttelit.. oli itekki vielä lyötävä yks pallero huuleen parempaan talteenOnyxia on. Huulessa on. Kivaa on.
Noi Kallion/Sörkän kiskathan on yhtäkkiä alkanu myytä "eioota". Ilm. liittyy tohon bustaukseen? Noh, snusen.comista kohta tulossa :P
Taisin äske vahingos nielasta nuuskaa :D Kauankohan kestää että oksentelu alkaa? Tässä on jo 15min menny eikä yhtään tunnu mahassa, joten ehkä en niellaisutkaan sitä sitten?
Ite jouduin maksaa 35 veroa 8 kiekosta.Tulli nappas mun tilauksen tuolta Snussenilta. Paljonkohan tulee sanktiota kun tilasin ne 8 purkkia sillä 25 egellä?
Taisin äske vahingos nielasta nuuskaa :D Kauankohan kestää että oksentelu alkaa? Tässä on jo 15min menny eikä yhtään tunnu mahassa, joten ehkä en niellaisutkaan sitä sitten?
Ite työntelen kielen kärjellä laidoilta takaisin ylös kun alkaa valumaan(n.30min-tunnin sisällä väistämättä), eikä tuota tule juurikaan ajateltua. Jos olen pihalla tai käyn vessassa, "imaisen" laidalta löysän/pois pyrkivän osan ja sylkäisen vain pois, ja taas kielen kärjellä tasoittelua laidoiltaMulla olis yks aika hölmö juttu mut se vaa on vituttanu jo kauan ni siks kerronki siitä,olis kiva jos joku osais antaa jotai vinkkii..eli siis olen käyttäny n.3v säännöllisesti tykkinuuskaa ja siitä huolimatta nuuska alkaa valumaan jo n.15min-20min päästä..olen kokeillut tiivistää oikein paljon ja eri kokoisia tykkejä,tällä hetkellä käytössä 5ml apteekintykki,ajattelin et jos se olis tarpeeks iso et nuuska pysyis tiukasti huulessa mut ei oo oikein auttanu. Ärsyttää suoraan sanoen kun monet paljon vähemmän aikaa käyttäneet pystyy pitämään biittii huules paljon kauemmin. Ja nuuskaa kuluu sen takia tosi paljon koska se himo ei lähde pois sen 15min aikana,vaan joutuu koko ajan pistämään uutta tilalle jotta nikkikset lähtis. Eli osaisiko joku antaa jotain vinkkejä et miten se nuuska siel huules pysyis paremmin? ettanin tykkiä käytän useimmiten. Kiitos jo etukäteen