Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
snussenista tuli tänään 8pack postilaatikkoon, että tekee Gene nannaa huulessa 3kk tauon jälkeen!!

En jaksa koko threadia selata läpi, mutta kertokaapa vähän tuosta ulkomailta tilaamisesta. Onnistuuko EU-alueella moinen? Nimim. Väsynyt aina etsimään tuotetta ja maksaa siitä ryöstähinta.

Empä olisi uskonut, että semmoinenkin päivä tulee että menen nuuska purkin ostamaan, mutta näin kävi kun haaparannalla kävin viime sunnuntaina. Maxista tuli purkki ostettua pussinuuskaa.

Kantsii ennemmin ottaa se halpislaivareissu ja käydä hakeen nuuskat laivalta itse. Tai jos ei itse pääse, niin "palkkaa" sen deekujeeku kaverin roudaan kassillisen nuuskaa.

Just täytin pakkasen pari alalokeroa nuskulla!! :dance:

Noi Kallion/Sörkän kiskathan on yhtäkkiä alkanu myytä "eioota". Ilm. liittyy tohon bustaukseen? Noh, snusen.comista kohta tulossa :P

Toi uutinen johon viittasit ei nyt tohon kyl liity, mut noi kioskit on bustattu viime viikon torstaina. Snusworldwideen vaan tilaus.

Taisin äske vahingos nielasta nuuskaa :D Kauankohan kestää että oksentelu alkaa? Tässä on jo 15min menny eikä yhtään tunnu mahassa, joten ehkä en niellaisutkaan sitä sitten?

Taisin äske vahingos nielasta nuuskaa :D Kauankohan kestää että oksentelu alkaa? Tässä on jo 15min menny eikä yhtään tunnu mahassa, joten ehkä en niellaisutkaan sitä sitten?

Tosimies nielee nuuskansa.

Vakavasti ottaen, ei tosta mitään oksennusta tule. Ellet nyt ole koko purkkia niellyt. Olen monesti niellyt nuuskaa... siis vahingossa. Ikinä en ole mitään huomannut.

Harvoin lentää laatta ellet paljoa nielly, joskus kännissä tykitin 5ml tykillä täpin ja nielin sen sit vähän ajan päästä läpällä, sitten tuli kyllä ylöski ja vauhdil :david:

Mulla olis yks aika hölmö juttu mut se vaa on vituttanu jo kauan ni siks kerronki siitä,olis kiva jos joku osais antaa jotai vinkkii..eli siis olen käyttäny n.3v säännöllisesti tykkinuuskaa ja siitä huolimatta nuuska alkaa valumaan jo n.15min-20min päästä..olen kokeillut tiivistää oikein paljon ja eri kokoisia tykkejä,tällä hetkellä käytössä 5ml apteekintykki,ajattelin et jos se olis tarpeeks iso et nuuska pysyis tiukasti huulessa mut ei oo oikein auttanu. Ärsyttää suoraan sanoen kun monet paljon vähemmän aikaa käyttäneet pystyy pitämään biittii huules paljon kauemmin. Ja nuuskaa kuluu sen takia tosi paljon koska se himo ei lähde pois sen 15min aikana,vaan joutuu koko ajan pistämään uutta tilalle jotta nikkikset lähtis. Eli osaisiko joku antaa jotain vinkkejä et miten se nuuska siel huules pysyis paremmin?:) ettanin tykkiä käytän useimmiten. Kiitos jo etukäteen :)

Mulla olis yks aika hölmö juttu mut se vaa on vituttanu jo kauan ni siks kerronki siitä,olis kiva jos joku osais antaa jotai vinkkii..eli siis olen käyttäny n.3v säännöllisesti tykkinuuskaa ja siitä huolimatta nuuska alkaa valumaan jo n.15min-20min päästä..olen kokeillut tiivistää oikein paljon ja eri kokoisia tykkejä,tällä hetkellä käytössä 5ml apteekintykki,ajattelin et jos se olis tarpeeks iso et nuuska pysyis tiukasti huulessa mut ei oo oikein auttanu. Ärsyttää suoraan sanoen kun monet paljon vähemmän aikaa käyttäneet pystyy pitämään biittii huules paljon kauemmin. Ja nuuskaa kuluu sen takia tosi paljon koska se himo ei lähde pois sen 15min aikana,vaan joutuu koko ajan pistämään uutta tilalle jotta nikkikset lähtis. Eli osaisiko joku antaa jotain vinkkejä et miten se nuuska siel huules pysyis paremmin?:) ettanin tykkiä käytän useimmiten. Kiitos jo etukäteen :)
Ite työntelen kielen kärjellä laidoilta takaisin ylös kun alkaa valumaan(n.30min-tunnin sisällä väistämättä), eikä tuota tule juurikaan ajateltua. Jos olen pihalla tai käyn vessassa, "imaisen" laidalta löysän/pois pyrkivän osan ja sylkäisen vain pois, ja taas kielen kärjellä tasoittelua laidoilta :)

Itse huomasin aikoinaan kun tykitin, niin ei kannata liian tiiviiksi puristaa (=nesteet irtoaa), hajoaa helpommin, nykyään en tiedä olisiko enään niin justiin.

Biitti pysyy huulessa mulla 1h-3h(pihi :D), eikä mene kuin n.3 purkkia viikossa, ja käyttänyt olen 9v.

Siinä mun paketti, toivottavasti jtn apua :kippis1:

Kiitos Rucu :) ainoo vaan et mä en osaa tota kielijuttuu vaiks oon joskus koittanu,täytyy varmaa treenat enemmän ku en osaa varmaa sillee tarpeeks "hellävaraisesti" työntää sitä biittii huules vaa sit se viimeistää on kokonaa hampais jos oon ruvennu kielellä sörkkimään :D jotenki tuntuu et sylkee rupee erittymään niin hemmetisti heti ku pistää biitin,joutuu muutaman sekunin välein nieleskelämään ja uskon tämän johtavan nuuskan nopeaan valumiseen. tosin siihen syljen eritykseen tuskin ite pystyy vaikuttamaan mitenkään. mut lähes heti kun on biitin pistäny ni alkaa valtava syljen eritys ja tuntuu et se biitti on heti ihan mössönä huulessa ja on vain ajan kysymys et koska se on valahtanu hampaisiin :S

Kielellä tökkiminen vain pahentaa asiaa imo. Nappaa kiinni ylähuulesta ennenkuin tykität ja ''imase'' yläikenet/huulet kuivaksi. Vaikea selittää mutta ymmärrät kun kokeilet. Toinen keino on tiivistää paperiin mutta osa nikotiinista kait häviää nesteiden mukana..en mene takuuseen.

Vaikka vastenmieliseltä kuulostaakin niin itse taidan niellä suurimman osa nuuskanesteistä huomaamattomasti. 3v käyttäny

Juu tota kyseistä ikenien kuivatusta tollasella imasulla usein teenki mut se tuntuu auttavan tasan minuutin ja sen jälkeen koko suu täynnä nuuskan ja syljen sekoitusta. Ja muutenkin tuntuu et kun se biitti on huulessa niin jotenki koko ajan huomio on siinä et miten se siel huules pysyy..et vaikee olla ajattelematta sitä lähes koko ajan. Monet kerrat olen koittanu vaa tykittää huuleen ja antaa olla mut väkisin huomio kääntyy heti siihen biittii ku alkaa maistamaan tutun maun syljen tuomana kielen päällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom