Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaveri joka asuu ruotsissa ja käy armeijan suomessa on nyt lomilla kotimaassaan lentäen. Paljos niitä torneja nyt sit sai tuoda ''omaan käyttöön''? Jos kaveri ostaa 5 tornia niin tuskin tulli nappaa ne ittelleen vai mites?
kaverit kävi just 700 eurolla hakemassa nuuskaa haaparannasta eikä niille tullu mitään sanomista. riippuu varmaan vähän tuurista miten siinä käyOmaan käyttöön saa tuoda käsittääkseni 75€ edestä eli sama hintakatto kuin muillakin nikotiinituotteilla.. korjatkaa jos väärässä! Pienet "ylilyönnit" eli tuo 5 tornia ei viranomaisten mielenkiintoa vielä suuremmin herätä, tuonti on kuitenkin niin yleistä, että vain selkeisiin välitysyrityksiin puututaan.
Mä oon ymmärtäny et nuuska luokitellaan nykyään elintarvikkeeksi, eikä sillä ole mitään tuontirajoituksia.
Näin mulle on myös kerrottu, siinä uskossa elänyt ja sen mukaan toiminut :D
onko kellään tietoa mistä noita kanuuna tykkejä sais? netistä? ainakaan kaanuna.org sivu ei oo enää käytössä... onko yritys lopettanu toiminnan?
Toi on kyllä pelottavan totta.. en voi kuvitellakan että missään vaiheessa tätä elämää tulee nuuskaa totaalisesti lopetettua, aina pitkänkin tauon jälkeen sitä vaan eksyy huuleen vaikka ilman pystyisi olemaan3kk:n taukoa tuli pidettyä. Kyllä nuuska taas voitti meikäläisen. Ei noista tauoista oo mitää vitun hyötyä kun ei sitä lopullisesti voi kuitenkaa lopettaa, ei millään Tuntuu aika ehanalta tykittää taas huulia
Kihihi. Tilasin snusenista tawaraa. Tuli väärät. Sain pitää. Nyt tulee oikeat ilmaiseksi. Aikamoista tuuria. 2 tilausta olen tehnyt ja molemmilla kerroilla väärät tuotteet.
eli varaston jätkät on sekaisin, mutta aspa toimii ja on reilu.
Siis mitä sä meinaat "eioota"?Noi Kallion/Sörkän kiskathan on yhtäkkiä alkanu myytä "eioota". Ilm. liittyy tohon bustaukseen? Noh, snusen.comista kohta tulossa :P
Että tuotetta ei ole? :wtf:Siis mitä sä meinaat "eioota"?