Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Kuinka moni herroista(/naisista?) käyttää nuuskaa?

Jostain kuulin että nuuskalla olisi lihasmassaa pienentävä vaikutus, jos tämä pitää paikkansa, saisiko sinut harkitsemaan käytön lopettamista?

Itselläni nuuskalla on lähinnä psykologinen vaikutus, se vain jotenkin on pakko laittaa hyvän reenin jälkeen...

Tänään sain juuri pitkän tauon jälkeen purkin generalia, ah mikä helpotus

[mod]
Nuuskan ostamiseen/myymiseen Suomessa liittyvät viestit johtaa automaattisesti banniin.
[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käytin mutten enää,meinaat varmaan et sait puntin koska eihän toi purkki riitä kyllä kauauksikaan..

juu..

Tleehan sitä käytettyä, tuskin lopettaisin tosta syystä mut oon harkinnu lopettamista muutenkin...mut ei siitä vaan tuu mitään:hmmm:

PS. Generalia?:urjo:
ettania sen olla pitää!!

Fakinhel. Purkki päivässä menee eetua. Nuuskaaminen on vaan niin kertakaikkisen kivaa, että on vaikee lopettaa. Tosin oon tehny kunnon valan ja vannonut, että joulun aikoihin loppuu tän sällin nuuskittelu. Oon aiemminkin jo lopettanu puoleks vuodeks. Jospa tällä kertaa sitten for good. Ja nythän on tullu lakritsin makusta nicotinelliä :) sitä sitten. Kyllä muuten helpottaa lopettamista noi niksapurkat huomattavasti. ostaa ensin vahvempaa, siirtyy miedompaan ja lopulta syö vaan tavallista purkkaa.

Re: juu..

Originally posted by mammoth

PS. Generalia?:urjo:
ettania sen olla pitää!!
Tuo urjo hymiö on kyllä mun mielestä varattu sille Ahvenanmaalaiselle nuuskalle. Hesus Laine että on kauheata tavaraa.

Hieman nuorempana tuli käytettyä. Sotkin kauan aikaa purujen kanssa ja loppuajasta heittelin pusseja tuulensuojaan. Piti lopettaa, kun kyllästyin paskan makuun suussa ja olin (oikeasti) allerginen sille.

Täällä päin muuten melko lailla yleistä (nuuskan käyttö). Ei nimittäin ole tuo länsiraja kovinkaan kaukana.

joo se ahvenanmaamömmö on hirveetä, irtoilee palasia huulesta jo vajaasta puntista.

ps. kyl totta et ettan o parasta :hmmm:

Re: juu..

Originally posted by mammoth
ettania sen olla pitää!!

eiku GENERAALIA! :evil:

ps. ;)

Tulipa lopetettua tuo käyttö vuosi sitte ja satunnainen tupakointi kohta 4 viikkoa sitte. Tässä ei tiiä että millä sitä nyt rentoutuis ku oli niin makia aina viikonloppusin vetää muutamat röökit... :eek:

Re: Re: juu..

Originally posted by luca
Tuo urjo hymiö on kyllä mun mielestä varattu sille Ahvenanmaalaiselle nuuskalle. Hesus Laine että on kauheata tavaraa.

Pitää kyllä paikkansa, myös Grov on aivan v*tun pahaa, kaikista whiskeyllä maustetuista myrkyistä puhumattakaan:urjo:

Nuuskaa tuli tökittyä huuleen useampi vuosi, nyt ei ole vapun jälkeen maistunut.

Mutta mitä, mitä?! Kuka täällä kinastelee Generaleista ja Ettaneista? Vissiin ne, jotka eivät ole saaneet käsiinsä Röda Lacketia... namskis :p

Originally posted by fish

Mutta mitä, mitä?! Kuka täällä kinastelee Generaleista ja Ettaneista? Vissiin ne, jotka eivät ole saaneet käsiinsä Röda Lacketia... namskis :p

Eihän sitä kumia syö kukaan

parhaat on:
1. General
2. Grov
3. Göteborgilaiset
4. viskinuuskat
5. Rööta
6. ämpärinuuska 2kg ämpäreissä
viimisenä kaikkien kätsien ym jälkeen ettani

;)

Meillä oli muuten yläasteella tapeltiin melkein tosissaan yhen jäbän kans kumpi on parempi, eetu vai kenraali :lol1:

7-8 vuotta(muistaakseni) on tullu käytettyä eikä ole mitään mielenkiintoa lopettaa, se on totta et limakalvojahan se syövyttää mut sekin seikka palautuu sit parissa viikossa ennalleen ku lopettaa, sitte joskus! :) Tässä syksyn aikana oon pitäny sellasia viikon mittasia breikkejä ku hammashoitosydeemit on just menossa, ja lääkäri kielsi väliaikasesti käytön. No nyt tulee sit muutama tupakka vedettyä päivässä, mut se kyllä jää pian! Kivasti se Ettan rentouttaa!

Originally posted by fish

Joo onhan se ihan hyvää mutta sitä kun ei laivalta saa minkäs teet... :mad: Mutta ei se Ettani paljon röda lacketista, itse asiassa melkeinpä vain koostumukseltaan...

Generaali maistuu ja haisee ihan pesuaineelta, :urjo: mä en tajua miten joku voi väittää että se on parempaa kuin Ettan!

Itte tuli tota jälkimmäistä tykitettyä noin 2 vuotta, mutta sitte alko veri valumaan ikenistä sen verran useesti että päätin lopettaa, ja siirtyä röökiin. Nyt on sitte sekin katkolla ja pian varmaan sinko ettania jääkaapissa! :D

Miten jätkät vetää nuuskaa? Siis onko nuuska koko ajan huulessa. Sillon kun mä käytin se oli oikeastaan aina suussa silloin kun olin hereillä enkä syönyt. Ja kyllähän se monta kertaa jäi vahingossa yöksikin huuleen. Oli se vaan niin helmee että rupes nytkin tekee mieli vaikken ookkaan moneen vuoteen nuuskannut:hmmm:

Sitten kun on mällänny tarpeeks voi miehekkäästi räkästä sen komean paskan jonnekkin lattialle :D Kerää muuten kunnioittavia katseita..

Clint Eastwood veti nuuskaa jossain länkkärissä. Cool!

Originally posted by Krusifiksi
Nuuska on sairaan hyvää, mutta se perkeleen ientulehdus, joka tulee kylkiäisenä. :mad:

Hmm.. mulla ei oo mitään ientulehdusta oikeastaan koskaan tullut.. ainoastaan jotain rakkuloita silloin tällöin suuhun.

Joo ei ole mullekaan vielä ientulehdusta tullut.

Necro itselläni ei ihan samanlaista tuo käyttö, tykitän ehkä n. 6-8 kertaa päivässä. En siis huitele ympäriinsä nuuska huulessa koko aikaa.

Eikai se tupakka mitä ne länkkäreissä jauhaa ole nuuskaa? Eikös se ole jonkinlaista purutupakkaa, itse en kyseistä ainetta oo mistään löytänyt. Nenänuuskaa joskus kokeillu, eikä tosiaan ollut kovin suositeltavaa :rolleyes:

Originally posted by lentsikka

Eikai se tupakka mitä ne länkkäreissä jauhaa ole nuuskaa? Eikös se ole jonkinlaista purutupakkaa, itse en kyseistä ainetta oo mistään löytänyt.

Joo purutupakkaahan se! Kaveri toi joku vuos takaperin pari pussia "redman"merkkistä tavaraa, se se vasta myrkkyä olikin, räkiä piti koko ajan ja maistu ihan laholta puulta:urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom