Nuudelit

Massakaudella syön kyl usein (melkein päivittäin) setin nuudelimättöö. Ainut haittapuoli on närästys, jos liian usein kiskoo.. :hyper:

Sisältää:
Mama - iso kermainen rapunuudelipussi (keitetään kaikkien mausteiden kera). Lisätään neljä kovaa kananmunaa ja iso kourallinen minitomaatteja. Juomaksi puol litraa laktoositonta ja rasvatonta maitoa.

Voin sanoa että toimii!!! :rock:

Pitäiskö tuolla nuudelilla olla jotain tekemistä sen sun "massakautesi" kanssa? Paljos annoksessa nuudelia on kaloreita, 50 vai 100kcal?:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäiskö tuolla nuudelilla olla jotain tekemistä sen sun "massakautesi" kanssa? Paljos annoksessa nuudelia on kaloreita, 50 vai 100kcal?:rolleyes:

Ei kalorien takia vaan hyvänä, nopeana ja erilaisena välipalana. Toi on minusta sopiva siihen. :worship:
Dietillä ollut erilaiset ruokatottumukset, joten siksi ei ollut omalla ruokalistalla silloin.

Kerroin vaan milloin sitä itse syön, ja se on massakaudella, eikä se sua tartte miellyttää millon mä sitä vedän..

Miten olisi täysjyvänuudelit? Paremman makuisia kuin täysjyväpasta, vaikka mukana ei tulekaan maustepussia, ja terveellisempiä(?) kuin tavalliset nuudelit. Ainakin kahta eri merkkiä olen löytänyt marketeista.(Olisko ollut Santa Maria toinen..) Yhdessä pussissa on aina kome nuudelimöykkyä.

Joskus jos on jäänyt norminuudeleista niitä maustepusseja käyttämättä olen heittänyt ne näiden täysjyväversioiden sekaan.

Mulla tulee iha heikko olo ku oon syöny nuudeleita hyvä ku pysyy edes pystyssä :D. Mutta helvetin hyviä noi nuudelit kyllä on.

Meillä syödään nuudeleita silloin tällöin, ne kun on muksujen suurta herkkua. Yleensä sekoitan keitetyt nuudelit johonkin kanafilesuikaleiden ja kasvisten joukkoon ja itselleni laitan sekaan vielä jotain tulista chilitahnaa, nam :kuola:

Kuitenkin yritän enimmäkseen tehdä sapuskaa jostain missä on enemmän ravintoarvoja, mutta eipä tuo nyt kenenkään terveyttä kaada jos joskus noita popsii..

Olen syönyt pari päivää jotain random lihanuudelia, johon olen lisännyt purkkitonnikalaa, fetaa ja tabascoa. Aika jees.

Nuudeleita on 2 merkkiä Ma-ma Ja Yo-yo kaikki muut ovat surkeita,mauttomia feikkejä.

Yeo`s currynuudellit on todella hyviä maustettuna purkillisella tonnikalaa vedessä ja tomaattisipulisalaattia. Noi nuudelit kun tekee vielä siten, että keittää ne ensin kattilassa, kaataa vedet poies ja sit sekaan koko pussi mausteita. :kuola:

Olen hämmentynyt nuudelien rasvapitoisuuksista. Yritän etsiä uutta nuudelimerkkiä, koska ennen ostamaani merkkiä ei muuton jälkeen löydy lähikaupoista. Järkytys oli suuri kun huomasin Eldorado-nuudeleissa olevan rasvaa 15g/100g. Siirryin Authentic 98% fat free- merkkisiin nuudeleihin, jossa esim. kanaversiossa on pakkauksen mukaan rasvaa 0.39g/100g. Halusin kuitenkin kokeilla marketin edullisia monipakkauksia, jotka oli pakattu niin, ettei ravintosisältöä päässyt näkemään pakkausta avaamatta. Kotona odotti pettymys, kun molemmissa ilmoitettiin olevan rasvaa yli 20g/100g (Euroshopper ja Samar).

En ole tarkemmin tutustunut niihin paketteihin, kun en nuudeleita syö, mutta veikkaisin paketeissa lukevan, että kyse on "valmiista". Sitä vaan ei tule luettua hirveän tarkkaan, koska huomio kohdistuu heti siihen energiamäärään.. Asianhan voi paketista tarkastaa. Ei nuudelit ole ainutlaatuinen tapaus tämän asian tiimoilta.

Missään omistamistani pakkauksista ei ole mainintaa onko kyse painosta kuivana vai valmiissa tuotteessa. Muissa kaapista löytyvissä kuivaeineksissä ravintosisällöt on ilmoitettu kuiva-aineesta, joskus lisäksi valmiista ruoasta. Jos oletus on että ravintosisällöt koskevat kuiva-ainetta, valmiin tuotteen rasvaprosentin määrittäminen edellyttää ruoan punnitsemista ja laskutoimitusta. Jos valmiissa nuudeleissa olisi rasvaa yli 20g/100g, niin tuskin söisin...

Nuudelit on kyllä ravintoarvoiltaan aika scheissea. Valkoisesta vehnästähän ne tehdään? (Paitsi riisinuudelit.)

Eikö joku sanonut pari sivua sitten olevansa koukussa nuudeleihin..? Sehän johtuu vaan siitä, että niissä pikku maustepusseissa on natriumglutamaattia eli arominvahvennetta. Olen antanut kertoa itselleni, että ko. aine toimii aivoissa samaan tapaan kuin amfetamiini ja siihen todellakin jää koukkuun. Tiedoksi vaan niille, jotka vetävät aromisuolaa kaikkeen. Liekö miten vakavaa. Jos nyt vähän kattois ettei ihan joka safkassa ole tätä E621... lähinnä einesten ja puolivalmisteiden ongelma se onkin.

Nuudeleita ei tule kovinkaan paljon syötyä, ainoastaan jos ei riisiä tai perunoita jaksa keittää niin voi nuudeleita vetäistä. Kuitenkin siis vain totaalilaiskuuden yllättäessä. Eivät nuudelit mielestäni kovinkaa hyviä, saati täyttäviä ole.

Ehkä kerran viikossa menee pussi euroshopperin kananuudeleita. Sekaan sopii erinomaisesti pirkka wok-vihanneksia ja hyvin maustettua jauhelihaa. :rock:

Itsellä tulee välipalana vedettyä setti nuudeleita + sekaan Blå bandin juusto-parsakeittoa yksi pikkupussukka, tarpeeksi vettä että on keittomallista. Hyvää, mutta ei taida kauhean terveellistä olla, lähinnä hiilareita ja rasvaa.

Mie syön useimmiten venäläisiä Ekspress-nuudeleita...Ei varmasti sen terveellisempiä/vaarattomampia, ku jotku kiinalaisetkaan. ;) Suomessa nuudelit on iha hemmetin kalliita, enkä oikeen raaski ostaa niitä.

Sekaan laitan yleensä soijasuikaleita/paloja tai syön sellasenaa..

Mie syön useimmiten venäläisiä Ekspress-nuudeleita...Ei varmasti sen terveellisempiä/vaarattomampia, ku jotku kiinalaisetkaan. ;) Suomessa nuudelit on iha hemmetin kalliita, enkä oikeen raaski ostaa niitä.

Kalliita? Tuollainen 20c per paketti on aika yleinen tarjous ainakin täälläpäin. Vaikea kuvitella miten mikään ruoka voisi olla enää tuosta edullisempaa...

Kyllä nuo monet maksaa n. 40 senttiä pussi....Kyllä siinä tulee aika kova kilohinta, kun vertaa esim. perunaan tai makarooniin.

Tänään oli Tokmannilla tarjous 5 pussia eurolla! :dance:
Heti piti mennä ostamaan....Eipä nuo kummosia ollu ja pari pussia pitäs vetästä, et tulis kylläseks...

Tää on ruoka, jota mä en ymmärrä millään. Jotain saatanan vetistä pastasilppua vedetään ihan innoissaan ja hehkutetaan, että se on halpaa. Vitut se mitään halpaa ole kun katsoo kilohintaa ja yhdellä pussilla lähtee nälkä ehkä riisitautiselta pikkulapselta mutta ei todellakaan aikuiselta. Ja ne maustepussit on kyl sellaista myrkkyä, ettei ei saatana.
Mieluummin sitä nyt syö kunnon pastaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom