Nuorten salilla käynti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Henkk@
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin, elikäs ite täytän tänä vuonna 14 pituutta on 164 ja painoa 50. Elikkäs onko salilla käynti haitaksi tämän ikäiselle? ja minkälaista ohjelmaa voisin käyttää? tavoitteena on lihaksikas kroppa (ei kuitenkaan mtn kehonrakentajan kroppaa).

Mieluiten asiallisia kommentteja, kiitos.

No ei todellakaan ole haitaksi.
2 jakoista tai 4 jakoista.

Tuolta stickysta kun luet, niin siellä on valmiina 2 ja 4 jakoiset ohjelmat.
2 jakoisella varmaan alussa tulisi parempia tuloksia, mene ja tiedä, itse aloitin 4 jakoisella..

Nuorena alotettu punttien kolistelu vahvistaa kehoa tukee tärkeitä luita kuin esim. selkää sekä muita tärkeitä kropan osia. itse tehty näin ja hyväksi koettu. lisäksi koulussa jaksaa paremmin ja kun menee puntille saa vituttaa ja sitten on hyvä antaa painoille kyytiä ja kun on reeni takana on hyvä fiilis. Paljon parempi vaihtoehto on nostaa punttia kuin notkua kylällä polttelemassa ja ryyppäämässä. se saattaa nyt tuntua paska puheelta mutta vanhempana tulet sen huomaamaan. Nooh eihän tässä nyt itselläkään ole ikää kuin kohta sen 15 :)

Ite kävin ekan kerran salilla 13 vuotiaana ja tein mikä tuntu mukavalle, sellasta yks jakonen räpläystä...

Nyt ikää 16v ja ruokavalio ja reeni kunnossa.. joskus miettii et mitä jos ois aikasemmin kiinnostunu enemmän mut toisaalta kait se oli hyvä mun alottaa hiljalleen

Niin, ei sentään kovin nuorena. Kun näillä on nykyysin semmonen tapa että kun sinne tulee ensikertalaisia "treenaamaan" niin joka laitteessa koitetaan maximia :D että ei sekään nyt niin hyvästä ole. Hissunkissun hyvä tulee :)

Niin, elikäs ite täytän tänä vuonna 14 pituutta on 164 ja painoa 50. Elikkäs onko salilla käynti haitaksi tämän ikäiselle? ja minkälaista ohjelmaa voisin käyttää? tavoitteena on lihaksikas kroppa (ei kuitenkaan mtn kehonrakentajan kroppaa).

Mieluiten asiallisia kommentteja, kiitos.
Tuskinpa sellaista edes saat, joten turha siitä ainakaan stressata :D

1-jakosella liikkeelle ja ruuat kuntoon. Lue vaikka noi kaikki sticky threadit täältä aloittelijoiden osiosta.

Kiitoksia kommeteista. :worship:

Joo, elikäs nyt aijon sillä 1-jakosella ohjelmalla lähtee liikkeelle, peruskunto on jo ihan hyvä kun on kotona tullu jo semmonen vuos treenattuu, uni hommakin on ihan hallussa, tulee joku 9 tuntii nukuttuu yleensä. Pitää viellä lueskella noita threadeja ja kattoo tosta syömis hommasta, että minkälaista safkaa kannattas vetää naamaan ja sitten että minkälaisii toistoja lähtee tekee painoilla jotta sais parhaat tulokset. :puntti:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Massankasvatustarkoituksessa 6-15 toistoa per sarja, vaihtelu on tärkeää.. Safkaa sillee että enemmän kaloreita tulee mitä kulutat ja väh. 2g proteiinia per rasvaton painokilo. Ei se niin justiisa oo kuhan vähä katot mitä syöt ja syöt paljon.

Mene ihan huoletta sinne salille :) Itse aloitin myös sinun ikäisenä. Pituutta oli jotain 160-164 ja olin 14 vuotias.
Nykyään on ikää 16 ja pituutta 180 ja ei ole minkäänlaista haittaa ollut :)

Muistakaa se että liiasta proteiinista ei ole haittaa muuten kuin kalorien merkeissä.

Niin paitsi että kaikki ylimääränen proteiini rasittaa munuaisia...

Juu en nyt sano että munuaiset feilaa samantien jos vetää vähä ylimäärästä mut oli pakko mainita

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom