Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
vsatotteen
Vastaote: Millaisella treeni ohjelmalla treenaat? Siis penkkiä.

Oltiin täsmälleen samoissa sarja maksimeissa pari kuukautta sitten, mutta jätkä on vetänyt tommosen 15kg kaulan yhtäkkiä :wtf:

Ei kai vaan olla sorruttu tiedät-kyllä-mihin :D
Kirjottakaa edes nimi oikein! :D

DC:llä olen viimeajat tahkonnut, suosittelen sitä muillekin joilla on vähintään kaksi vuotta treeniä takana ja intoa riittää...

Tiedät-kyllä-mihin sortuminen sotisi kaikkia periaatteitani vastaan, tavoitteenikaan eivät ole niin kovia että niihin roinia tarvittaisiin.

Tuossa pariviikkoa sitten nous 80kg penkistä koulussa kun koitin. Mität 60/163 ja reeniä takana n. 10kk ...Sillon kun alotin puntin nii tais just ja just 50 nousta. Mutta aika räkänen oli seki :D

Kun alotin niin 40kg 3*10 sarjoilla ja sain nostettua 50kg sarjat 1kk salikäynnin jälkeen
Sitte putos 45kg.. maximia en tiä mutta 15v meni 65 kg pompauttamalla :D

Kyllä toi lehtiseN video ainaki mulla näkyy, se vaa lataa aika kauan

Nii ja Vstaote, miltä sivulta se ohjelma tuossa linkissä löytyy, vai onko se tossa ekassa viestissä??

Kyllä toi lehtiseN video ainaki mulla näkyy, se vaa lataa aika kauan

Nii ja Vstaote, miltä sivulta se ohjelma tuossa linkissä löytyy, vai onko se tossa ekassa viestissä??
Aluksi luet koko ketjun huolellisesti läpi, sitten rekkaat intensemusclelle ja luet tuommosia ketjuja vielä muutaman läpi. Doggcrapp ei ole ohjelma jota vain "kokeillaan", vaan se vaatii täydellisestä omistautumista sekä syventymistä Danten teksteihin. Ja sitä ei suositella alle 3-vuotta treenanneille...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aluksi luet koko ketjun huolellisesti läpi, sitten rekkaat intensemusclelle ja luet tuommosia ketjuja vielä muutaman läpi. Doggcrapp ei ole ohjelma jota vain "kokeillaan", vaan se vaatii täydellisestä omistautumista sekä syventymistä Danten teksteihin. Ja sitä ei suositella alle 3-vuotta treenanneille...

Pakko venaa vielä päälle vuosi!!! Ohmgfgfgh. Alkoholiakaan ei voi suositella, mut silti aika monet juo sitä, vaikka lakikin sanoo vastaan. Sanot aina ton ettei jotain suositella alle x vuotta treenanneille. Se on ärsyttävää, turhaa ja paljon muuta. Mun mielipide. En tiedä miks postaan tän, mut pisti silmään ja vitutti :hyvä:

Pakko venaa vielä päälle vuosi!!! Ohmgfgfgh. Alkoholiakaan ei voi suositella, mut silti aika monet juo sitä, vaikka lakikin sanoo vastaan. Sanot aina ton ettei jotain suositella alle x vuotta treenanneille. Se on ärsyttävää, turhaa ja paljon muuta. Mun mielipide. En tiedä miks postaan tän, mut pisti silmään ja vitutti :hyvä:
En ole itsekään treennannut vielä kolmea vuotta... Kyllähän se toimii aloittelijallakin mikäli treeniin ja syömisiin jaksaa panosta, mutta koska näin ei ole, niin DC ei todellakaan ole mikään aloittelijoiden ohjelma...

Anteeksi, taisi olla toinen kerta, mutta niin se vaan nyt on.

Sit se 12x90kg kapea smithpena vielä videolle!! Mäki teen satasella sarjaa normaali otteella, mut kapeella menee 2*90kg ja kolmonen on jo rinnuksilla :D. Ei niin että toi ois paska sarja, mut arvioit yli kuukaus sitte penkkikunnokses 115kg-120kg. Tolla nelosella jo 115kg ois aika tiukka.

e. ja kyllä, olen kateellinen

Meikäläisen penkki max oli 110kg 18vuotiaana. Muistan,siitä,kun otin ekat ipf kisat tuolloin:)
nostin alle75kg sarjassa muistaakseni.. muistelisin,että salilla ennen kisaa olisi tullut 120-30 ylös,mutta meikäläinen alisuoritti aika vahvasti joka ipf kisassa:puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom