Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Uutta tulosta pitkästä aikaa:

Ikää: juuri täytin 15
Paino: tuloksen teko hetkellä 56kg
Pituutta: 163cm

Penkki: 1x75kg (pari viikkoo sitte harjotuksis tuli 7x60kg)

Treeniä takana noin 10kk ja kun alotin oli penkki noin 1x50kg

Tuossa vähän päivitystä, tänään pukkasin koulussa 80kg :)

ikä 14 paino 70kg ja penkiltä nousee 70kg:down:
Ei koskaan mitään säännöllistä treeniä mutta lähiviikkoina olen alkanut enemmän kiinnostua
lajista ja olen vähän enemmän harjoitellut...

Vstaote ilmotteles sitten että miten tuo projekti edistyy :).
Tällä hetkellä penkki siellä 115kg-120kg tienoilla, ja ikää tuli vasta pari viikkoa sitten 15 täyteen. Eli lähes tulkoon vuosi aikaa tuohon tavoitteeseeni, eli kyllä se 150kg penkki sieltä vielä tulee! ;)

Tällä hetkellä penkki siellä 115kg-120kg tienoilla, ja ikää tuli vasta pari viikkoa sitten 15 täyteen. Eli lähes tulkoon vuosi aikaa tuohon tavoitteeseeni, eli kyllä se 150kg penkki sieltä vielä tulee! ;)

Ei vittu ihan käsittämätön vauhti sulla tossa kehityksessä. Aikasemmin olen vittuuntunut ja samalla ihaillut, mutta kohta vittuuntuminen vie totaalisen voiton :( Tota kehitysvauhtia nousee 400 raakana ennen ku täytät 20. Ois btw aika kova temppu :O

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
16v, Nyt taas saanut kunnolla treenit aloiteltua.. monta vuotta ollut sellaista on/off säätämistä huonoilla tiedoilla ja lisäksi jatkuvasti kamppailulajeja harrastanut, niinkuin nytkin. 3x viikossa puntti ihan perusliikkeitä ja 2x viikossa potkunyrkkeily. Esim penkkimaksimi noussut nyt 2kk aikana 65-70kg -> about 80kg.. sarjapainot taasen 3x6x50kg -> 3x6x62,5kg

181/72 on tämän narun mitat ja penkistä on 6kk treenitaustalla saatu 87,5kg ylös. Tavoite olisi saada se satanen ilmaan 3kk sisään! Kunhan säilyisi terveenä vaan ettei tulisi reeniin pahoja katkoja.

130kg meni vähän aikaa sitten, 6x107.5kg menee nyt. Eikä selkä kaarella hirveästi tuon 130kg nostaessa, ja ilman paitaa tietenkin. Omapaino tais noston aikana olla 84kg. Sarjapainoja oon kyllä jonkun verran tuon jälkeen nostanut, mutta en oo kehdannut kokeilla enkkoja vaikka melko varmasti 135 menisi, kokeillaan sitten kun 140kg menee kun se on kivempi luku.

EDIT: Tosin voin myöntää pienen pompautuksen olleen käytössä tuota nostaessa, mutta en sanoisi sen olleen millään tavalla ratkaisevaa.

Vastaote: Millaisella treeni ohjelmalla treenaat? Siis penkkiä.

Oltiin täsmälleen samoissa sarja maksimeissa pari kuukautta sitten, mutta jätkä on vetänyt tommosen 15kg kaulan yhtäkkiä :wtf:

Ei kai vaan olla sorruttu tiedät-kyllä-mihin :D

Dietti menossa ja samalla voimatasot on laskeneet selväti. torstaina otin kapean penkin 130kg. pituus 179cm ja paino 96kg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom