Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
2kk ennen kuin olin 15v, niin nousi 120kg. Massaa oli 95kg, joten ei mitenkään kummallinen tulos.

jotenkin tuntuu,että ton stuntmanin tulokset ei pidä ihan paikkaansa..eihän se toki mahdotonta ole kun painoakin tuntuu löytyvän :jahas: 13 vuotias jannu... mutta jos paikanpäällä näkisin sun noi raudat puhtaasti nostavan niin kyllä hattua nostaisin.. :kippis1:

tupacalle sen verran, että nousee helpostikin. Kun olin 13,5 vuotta niin meni 79 kiloisena 85kg penkistä. Ja täytyy sanoa, että treenit oli mitä oli, kuhan jotain nosteli. Tosin isoveli oli kannustamassa, joka oli vain suurta plussaa!

tupacalle sanoi:
jotenkin tuntuu,että ton stuntmanin tulokset ei pidä ihan paikkaansa..eihän se toki mahdotonta ole kun painoakin tuntuu löytyvän :jahas: 13 vuotias jannu... mutta jos paikanpäällä näkisin sun noi raudat puhtaasti nostavan niin kyllä hattua nostaisin.. :kippis1:

mitä ihmeelistä noissa on?? teillä on elopainoa enemmän kuin mulla nyt! ei mikään kumma juttu ole jos oman painon nostaa varsinkin jos treenaa... vaikka ikää ei paljoa olisikaan!

:rolleyes: Tässähän alemmuuskompleksi iskee ku kaikenmaailman 13 vuotiaatkin penkkaa enemmän :nolo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei sillä iällä kovin paljon merkitystä ole, jos elopaino on saman verran kuin penkkimaximi. Sitten aletaan paukutella henkseleitä kun penkkimaximi on 70 kiloa yli oman painon. Kyllähän niitä läskipenkkaajia oli jo yläasteella = oma paino 90/ penkistä 90.

o_O sanoi:
2kk ennen kuin olin 15v, niin nousi 120kg. Massaa oli 95kg, joten ei mitenkään kummallinen tulos.
o_O sanoi:
Kun olin 13,5 vuotta niin meni 79 kiloisena 85kg penkistä. Ja täytyy sanoa, että treenit oli mitä oli, kuhan jotain nosteli. Tosin isoveli oli kannustamassa, joka oli vain suurta plussaa!

no perkele, laskin jotenkin ihmeen tavalla väärin noi iät. Kumpaankin, kun lisää vuoden niin tulokset ja iät ovat kohillaan. :jahas: Arvelin vaan, että enhän nyt noin painava ollu seiska luokalla.

VoimaSuomi sanoi:
Ikä 16 ja tänään tuli otettua 235kg penkist :)

Ei paha... millonkas on seuraavat kisat? Paljonko pystyt nostamaan merkistä; tuo 235 kg lienee vähän reippaammalla tyylillä otettu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom