Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt on kyllä ihan pakko tulla hehkuttamaan:D
140 kiloa nousi äsken, painoa 88. Ei mikään kisapenkki, mutta kuitenkin omin voimin ilman penkkipaitaa.

15v ja 140 penkistä, hurjaa menoa! Miksi aina sanotaan ei mikään kisapenkki koska eikös nyt kaikki normaalistikkin tee perse kiinni penkissä, kantapäät lattiassa, selkä kaarella, tanko rintaa ja sen jälkeen kädet suoraksi ja jos ne kädet ei mene suoraksi niin sillon se ole nosto! Kertokaa nyt mikä on kisapenkin ja "treenipenkin" ero?

140 kiloa nousi äsken, painoa 88. Ei mikään kisapenkki, mutta kuitenkin omin voimin ilman penkkipaitaa.

Jätkälle tullu vähä massaaki! :rock: Mites kyykky kulkee? itsellä voisi nyt salipenkki lähennellä 150 rautoja koska 135 oon ottanut kisassa nätillä stopilla jo, No kokeillaan kesäkuun alussa mitä sanotaan.

:offtopic: Oon ihmetelly, kuinka porukka on 15v jo kauheita kaappeja, ainakin painon puolesta :D

Harmittaa vaan, kuinka itse on niin :david: verrattuna noihinkin. :whip:

Jätkälle tullu vähä massaaki! :rock: Mites kyykky kulkee? itsellä voisi nyt salipenkki lähennellä 150 rautoja koska 135 oon ottanut kisassa nätillä stopilla jo, No kokeillaan kesäkuun alussa mitä sanotaan.

Huonosti, 170 on enkka pohjista. Ei kyykkytulos oikein oo päässyt parantumaan, koska selkä on ollu enemmän tai vähemmän paskana jo vaikka kuinka kauan. On se ollut välillä kunnossakin mutta sitten oon taas onnistunut hajottamaan sen uudestaan.

Itekki tulee ihmeteltyä et miten helvetissä näin isoja painoja nostellaan :/ Ite oon aina luullu että oon ollu ihan hieman normaalia ikäistäni "vahvempi"... Ja penkistä olen juuri ja juuri saanut 60 kg, saattaa olla että en kunnolla tuotakaan saanut, en muista. Hyvä ettei kädet räjähtänyt jo siinä ylhäällä pitäämisessä -.-

Mutta joo, mitä enemmän kateutta, sen enemmän paskapuhetta, ehkä olen vain kateellinen, mutta videoclippi kelpaa herrat :)

E: Wow, 500. viesti! :)

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:down: ni ite oon nyt 15v ja 60kg nii nostan 70x2 ainaki ku siitä maxsimi kerrasta on aikaa. paljonko ite?? :down:

vittu oonko mää ollu jo 15 vuotiaana täällä foorumilla!!!??:eek:
aika masentavaa jos 15 vuotiaana oon penkannu 2x70 ku en tällä hetkelläkään saa ku 125kg.

Itekki tulee ihmeteltyä et miten helvetissä näin isoja painoja nostellaan :/ Ite oon aina luullu että oon ollu ihan hieman normaalia ikäistäni "vahvempi"... Ja penkistä olen juuri ja juuri saanut 60 kg, saattaa olla että en kunnolla tuotakaan saanut, en muista. Hyvä ettei kädet räjähtänyt jo siinä ylhäällä pitäämisessä -.-

Mutta joo, mitä enemmän kateutta, sen enemmän paskapuhetta, ehkä olen vain kateellinen, mutta videoclippi kelpaa herrat :)

E: Wow, 500. viesti! :)

No mun salipenkistä ei videoo ole ( kun tiettävästihn ne salitulokset ei ole niin vertailukelposia )
http://www.youtube.com/watch?v=THcnrcCL2LA tossa olis mun 135kg raw penkki kisasta joka on siis start press rack tehty eli ei salinosto. Ens viikolla salilla kokeillaan 150kilua.

Tuo video on reilu kuukaus vanha.

Don-Hessu, mä veikkaan että tänne ei ne ihan heikoimmat jätkät viitsi tuloksiaan kertoa ollenkaan. Mäkin kuitenkin väännän penkistä enemmän kuin suurin osa mun kavereista mutta silti oon ihan eri luokassa kuin suuri osa tänne tuloksia postaavista (siis kehnompi).

Esim. toi 150kg penkki mitä Ottopotto hätyyttelee on semmonen että tuskin ikinä pääsen tällä ruumiinrakenteella siihen jos en väännä 10 vuotta hemmetin kovaa treeniä ja syömistä.

Mutta joo, isoja romuja nuoret jätkät nostelee näköjään! Itellä nousi penkistä aikoinaan 16-17-vuotiaana muutaman kuukauden treenillä 72,5kg (olin n. 180cm ja 65kg) ja olin ihan tyytyväinen. Onneksi ei ollut pakkotoistoa silloin olemassa kun olisin tullut siihen lopputulokseen muiden tuloksia lukiessa että oon täysin kädetön jätkä treenaamaan. ^_^

Hm.. No niin mä kyllä olinkin kun miettii mitä kaikkea tein väärin. Sori meni vähän offtopicciin taas.

no semmoset 3x8 75kg :dance2: 80 tulee 7, mutta maksemeita ei oo kokeiltu :dance2:

Hieman eri sarjassa painin mieki kun Ottopotto ja toi toinen goljatti joka hehkutti tuota 140 viime sivulla. Ja mäki luulin olevani vahvakin :itku: ei muuta kun isot rispektit näille alle 18v kavereille jotka penkkaa jo sataakolmeakymppiä:rock:

Tänää helppo 135 ja sitte 10x110 :O Ihmettilin et mikä ku noin paljo tuli. Vanha sarjaenkka parani kolmella ja sit toi maksimi on mun mielestä ainaki tohon sarjaan nähden huono. Noo pitää ottaa ny vähä kolmosia ja kakkosia ni nousee seki.

Ihan perus sarja tohon ykköseen nähden, ehkä vähä parempikin.

Tänää helppo 135 ja sitte 10x110 :O Ihmettilin et mikä ku noin paljo tuli. Vanha sarjaenkka parani kolmella ja sit toi maksimi on mun mielestä ainaki tohon sarjaan nähden huono. Noo pitää ottaa ny vähä kolmosia ja kakkosia ni nousee seki.

Kun mulla oli 135 maksimi sain 10*100, että yksilöitähän tässä ollaaan, jokanen erilaisia :D

Suositut

Back
Ylös Bottom