- Ikä
- 35
tänään 2x2 115kg ,ens viikonloppuna tarkotus koittaa 120kg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on kyllä ihan pakko tulla hehkuttamaan:D
140 kiloa nousi äsken, painoa 88. Ei mikään kisapenkki, mutta kuitenkin omin voimin ilman penkkipaitaa.
Nyt on kyllä ihan pakko tulla hehkuttamaan:D
140 kiloa nousi äsken, painoa 88. Ei mikään kisapenkki, mutta kuitenkin omin voimin ilman penkkipaitaa.
Jätkälle tullu vähä massaaki! Mites kyykky kulkee? itsellä voisi nyt salipenkki lähennellä 150 rautoja koska 135 oon ottanut kisassa nätillä stopilla jo, No kokeillaan kesäkuun alussa mitä sanotaan.
Ite oon aina luullu että oon ollu ihan hieman normaalia ikäistäni "vahvempi"
:down: ni ite oon nyt 15v ja 60kg nii nostan 70x2 ainaki ku siitä maxsimi kerrasta on aikaa. paljonko ite?? :down:
Itekki tulee ihmeteltyä et miten helvetissä näin isoja painoja nostellaan :/ Ite oon aina luullu että oon ollu ihan hieman normaalia ikäistäni "vahvempi"... Ja penkistä olen juuri ja juuri saanut 60 kg, saattaa olla että en kunnolla tuotakaan saanut, en muista. Hyvä ettei kädet räjähtänyt jo siinä ylhäällä pitäämisessä -.-
Mutta joo, mitä enemmän kateutta, sen enemmän paskapuhetta, ehkä olen vain kateellinen, mutta videoclippi kelpaa herrat
E: Wow, 500. viesti!
Tänää helppo 135 ja sitte 10x110 :O Ihmettilin et mikä ku noin paljo tuli. Vanha sarjaenkka parani kolmella ja sit toi maksimi on mun mielestä ainaki tohon sarjaan nähden huono. Noo pitää ottaa ny vähä kolmosia ja kakkosia ni nousee seki.