Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En nyt ole mitenkään katkera asiasta, mutta epäilen kuitenkin sitä että onko takana muutakin kuin rhp touhua. Tai sitten jää tangon ja rinnan väliin 30cm vielä varaa, tälläisiä suorituksia näkee vain niin usein. Että ensin uhotaan kovaa, ja sitten itse liikkeessä jumalattomat romut, ja 5cm lasku ja YLÖS! En oikeasti tiedä yhtäkään 60kg yläasteikästä poikaa joka saisi 100 penkistä 60 kiloisena, toki sitten 70kg paikkeilla niitä on jo monia. Mutta kai se on sitten siitä noista, geeneistä ja lahjoista kiinni se. Itse olen treenannut kohta 1,5v salia enkä saa kuin sen 95, painan itse 65. Mutta alusta asti koko kroppaa tasaiseen tahtiin.

En nyt ole mitenkään katkera asiasta, mutta epäilen kuitenkin sitä että onko takana muutakin kuin rhp touhua. Tai sitten jää tangon ja rinnan väliin 30cm vielä varaa, tälläisiä suorituksia näkee vain niin usein. Että ensin uhotaan kovaa, ja sitten itse liikkeessä jumalattomat romut, ja 5cm lasku ja YLÖS! En oikeasti tiedä yhtäkään 60kg yläasteikästä poikaa joka saisi 100 penkistä 60 kiloisena, toki sitten 70kg paikkeilla niitä on jo monia. Mutta kai se on sitten siitä noista, geeneistä ja lahjoista kiinni se. Itse olen treenannut kohta 1,5v salia enkä saa kuin sen 95, painan itse 65. Mutta alusta asti koko kroppaa tasaiseen tahtiin.

Ja et ole ollenkaan katkera? Koita jo tajuta, kyllä niitä löytyy. Ja mitä väliä, onko takana rhp-touhua vai sitä "kunnon treenaamista" mitä kaikki pakkislaiset harrastaa, varsinkin junnut?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Itsellä nousi 15-vuotiaana 6kk:n RHP-reenillä 105kg 65-kiloisena (Pituus 178 silloin). Tosin siitä asti se onkin ollut sitten älytöntä purtamista eteenpäin :S

Ja et ole ollenkaan katkera? Koita jo tajuta, kyllä niitä löytyy. Ja mitä väliä, onko takana rhp-touhua vai sitä "kunnon treenaamista" mitä kaikki pakkislaiset harrastaa, varsinkin junnut?
Koita nyt jo tajuta että ihmetteleminen ja katkeruus on vähän eri asioita. Mutta osa pakkisjunnuista osaa myöskin treenata alusta asti järkevästi. Itse ainakin alusta lähtien koko kroppaa olen treenannut, keskittymättä mihinkään tiettyyn liikkeeseen.

Itsellä nousi 15-vuotiaana 6kk:n RHP-reenillä 105kg 65-kiloisena (Pituus 178 silloin). Tosin siitä asti se onkin ollut sitten älytöntä purtamista eteenpäin :S

Kun alotin salilla käymisen 4kk sen jälkeen kun olin täyttänyt 14 sain silloin hikisesti 50kg penkistä, nyt kun on olen treenannut pian 1,5v. niin saan vain 95kg. En väitä etteikö tälläisiä löytyisi, mutta useasti siinä ei ole takana mitään muuta kuin RHP-meininkiä. Ja miksi tälläiset henkilöt ei sitten kisaile, koska jos 15 vuotias jamppa punnertaa 60 kilosissa 100kg penkistä raakana, niin ei pitäisi olla sm-mitalit kovinkaan kaukana?

E. En halua että tästä tulee mitään huutamista ja muuta vammailua, vaan haluan asiallisesti keskustella tästä asiasta, joten toivon asiallisia vastauksiakin.

Nostit sen "rhp-treenin" esille, mitä väliä sillä on, millä treenillä se 100kg on nostettu?

Sitä, että onko sinun mielestäsi rhp-meininki järkevää treenaamista? Vaikka samahan se on minkälaisella treenillä sen 100 pukkaa. Mutta onko kiva jos yläkropassa on vähän lihaa mutta sitten näyttää niinku narut roikkuis perseestä ja lahkeet lepattaa tuulessa?

Jos sää et saa vuoden treenillä 60 kilosena sitä 100kg penast, nii kyl joku muu voi sen sieltä työntää..

Sarjassamme turhia postauksia & elämää suurempia viisauksia.

Kun alotin salilla käymisen 4kk sen jälkeen kun olin täyttänyt 14 sain silloin hikisesti 50kg penkistä, nyt kun on olen treenannut pian 1,5v. niin saan vain 95kg. En väitä etteikö tälläisiä löytyisi, mutta useasti siinä ei ole takana mitään muuta kuin RHP-meininkiä. Ja miksi tälläiset henkilöt ei sitten kisaile, koska jos 15 vuotias jamppa punnertaa 60 kilosissa 100kg penkistä raakana, niin ei pitäisi olla sm-mitalit kovinkaan kaukana?

E. En halua että tästä tulee mitään huutamista ja muuta vammailua, vaan haluan asiallisesti keskustella tästä asiasta, joten toivon asiallisia vastauksiakin.

Kaverini on/oli 60kg painava ja nosti sen 100kg aikalailla sen painoisena penkistä, ja haaveena oli mennä kilpailuihin, mutta ei vn seuraa tässä kaupungissa ja varsinkaan jotain kokenutta nostajaa joka olisi noissa paidan yms. käytössä neuvonut. Ja tavoitteetkin on muuttunut kyseisellä henkilöllä nykyään.

Että eipä se siitä ole kiinni etteikö haluais mennä niihin kisoihin.

Aika monet on haaveillu kisaamisesta, mut just toi seurahommat ja varusteet on se miks ei junnuja hirveesti lavoilla näy. Mulla kävi hyvä tuuri molempien suhteen :) Jos olis raw-kisoja, niin aivan varmasti olis homma toinen.

Aika monet on haaveillu kisaamisesta, mut just toi seurahommat ja varusteet on se miks ei junnuja hirveesti lavoilla näy. Mulla kävi hyvä tuuri molempien suhteen :) Jos olis raw-kisoja, niin aivan varmasti olis homma toinen.

niin varmasti olisikin. niitä kilpailuun potentiaalisia on yllättävän paljon, varsinkin nuorissa jotka ei paljon pidä ääntä itsestään. salilla missä käyn on esim. 15v 180kg kyykkääjä(ja siis ihan syväkyykky, olen itse ollut katsomassa.) ja vetää vissiin yli 200 ja kyseinen tyyppi kans haaveilee kilpailusta. niin ja painoa sillä on 82kg. ja sit yks yli parikymppinen heppu n.90kg vetää 270 ja penkkaa sen 180~. ja nämä tulokset siis ilman minkäännäköisiä varusteita.

En ole edelleenkään katkera, ihmettelen vain kun itse en ole koskaan kuullut tälläisistä nostajista.

Itse olisin myös kiinnostunut kisaamaan, mutta ainoastaan RAW-kisoissa. Mutta nämä haaveet kaatuu näillä näkymin juuri seuran puuttumiseen ja että ei ole ketään kokenutta nostajaa neuvomassa, eli yksin tulee kaikki mietittyä ja treenattua.

Yks voimannostoa harrastava samalla kylällä asuva 17-vuotias jamppa ottaa raakana penkistä 135kg, maasta reilut 230 ja kyykystä 175kg. Kaikki raakana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom