kyllä ainakin mun mielestä tuo on hyvä tulos. täällä päin 60 kiloset ei saa ku sen 40 kg :DNo paha sanoa, mutta mun mielestä tuo on ihan kohtuullinen tulos tuon kokoiselle. Kauanko olet treenannut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kyllä ainakin mun mielestä tuo on hyvä tulos. täällä päin 60 kiloset ei saa ku sen 40 kg :DNo paha sanoa, mutta mun mielestä tuo on ihan kohtuullinen tulos tuon kokoiselle. Kauanko olet treenannut?
kyllä ainakin mun mielestä tuo on hyvä tulos. täällä päin 60 kiloset ei saa ku sen 40 kg :D
Missäspäin noin kyniksiä reenareita on ? :P Täälläpäin järjestäen nousee 100kg tangosta noilla kukkakepeillä.
No nyt meni jo vähä yli, tai sitten ei puhuta enää mistään koulupojista :dance:
Ihan yläasteikäisistä.
älä nann3 ole katkera. kyllä täältäki pari 60kg teiniä löytyy jotka nostelee satasia. reeniä reeniä.
En nyt ole mitenkään katkera asiasta, mutta epäilen kuitenkin sitä että onko takana muutakin kuin rhp touhua. Tai sitten jää tangon ja rinnan väliin 30cm vielä varaa, tälläisiä suorituksia näkee vain niin usein. Että ensin uhotaan kovaa, ja sitten itse liikkeessä jumalattomat romut, ja 5cm lasku ja YLÖS! En oikeasti tiedä yhtäkään 60kg yläasteikästä poikaa joka saisi 100 penkistä 60 kiloisena, toki sitten 70kg paikkeilla niitä on jo monia. Mutta kai se on sitten siitä noista, geeneistä ja lahjoista kiinni se. Itse olen treenannut kohta 1,5v salia enkä saa kuin sen 95, painan itse 65. Mutta alusta asti koko kroppaa tasaiseen tahtiin.
En nyt ole mitenkään katkera asiasta, mutta epäilen kuitenkin sitä että onko takana muutakin kuin rhp touhua. Tai sitten jää tangon ja rinnan väliin 30cm vielä varaa, tälläisiä suorituksia näkee vain niin usein. Että ensin uhotaan kovaa, ja sitten itse liikkeessä jumalattomat romut, ja 5cm lasku ja YLÖS! En oikeasti tiedä yhtäkään 60kg yläasteikästä poikaa joka saisi 100 penkistä 60 kiloisena, toki sitten 70kg paikkeilla niitä on jo monia. Mutta kai se on sitten siitä noista, geeneistä ja lahjoista kiinni se. Itse olen treenannut kohta 1,5v salia enkä saa kuin sen 95, painan itse 65. Mutta alusta asti koko kroppaa tasaiseen tahtiin.
Koita nyt jo tajuta että ihmetteleminen ja katkeruus on vähän eri asioita. Mutta osa pakkisjunnuista osaa myöskin treenata alusta asti järkevästi. Itse ainakin alusta lähtien koko kroppaa olen treenannut, keskittymättä mihinkään tiettyyn liikkeeseen.Ja et ole ollenkaan katkera? Koita jo tajuta, kyllä niitä löytyy. Ja mitä väliä, onko takana rhp-touhua vai sitä "kunnon treenaamista" mitä kaikki pakkislaiset harrastaa, varsinkin junnut?
Itsellä nousi 15-vuotiaana 6kk:n RHP-reenillä 105kg 65-kiloisena (Pituus 178 silloin). Tosin siitä asti se onkin ollut sitten älytöntä purtamista eteenpäin :S
Nostit sen "rhp-treenin" esille, mitä väliä sillä on, millä treenillä se 100kg on nostettu?
Jos sää et saa vuoden treenillä 60 kilosena sitä 100kg penast, nii kyl joku muu voi sen sieltä työntää..
Kun alotin salilla käymisen 4kk sen jälkeen kun olin täyttänyt 14 sain silloin hikisesti 50kg penkistä, nyt kun on olen treenannut pian 1,5v. niin saan vain 95kg. En väitä etteikö tälläisiä löytyisi, mutta useasti siinä ei ole takana mitään muuta kuin RHP-meininkiä. Ja miksi tälläiset henkilöt ei sitten kisaile, koska jos 15 vuotias jamppa punnertaa 60 kilosissa 100kg penkistä raakana, niin ei pitäisi olla sm-mitalit kovinkaan kaukana?
E. En halua että tästä tulee mitään huutamista ja muuta vammailua, vaan haluan asiallisesti keskustella tästä asiasta, joten toivon asiallisia vastauksiakin.
Aika monet on haaveillu kisaamisesta, mut just toi seurahommat ja varusteet on se miks ei junnuja hirveesti lavoilla näy. Mulla kävi hyvä tuuri molempien suhteen Jos olis raw-kisoja, niin aivan varmasti olis homma toinen.