Nuorten painonnosto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mige_1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
moro

etin haulla mutta en löytänyt mitään aiheeseen liittyvää
eli onko jotain sarjaa alle 18 vuotiaille?
minkälaisia tuloksia on tullut esim 75kg nuorille

sori jos turha aihe

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Painonnostossa ikäluokat nuorissa ovat 17-v. ja 20-v. Ensin mainitussa saavat vielä tämän vuoden nostaa kaikki 1989 syntyneet ja sitä nuoremmat. Jälkimmäisessä vastaava ikäluokka on siis 1986.

Suomessa sarjan 77kg parhaimmisto tekee pojissa n. 200-240kg ja nuorissa 230-280kg.

ajattelin kun kaveri salilla sanoi että kannattaa kattella minkälaisia tuloksia on tullut
minä:
paino 75kg ikä 16
penkki 105
mave 100 luokkaa huippuja en oo ikinä kokeillu

Zone-sarja -42%
Niin painonnosto ja voimanosto on eriasia.
Painonnostossa lajeina tempaus ja työntö, vai mites ne meni, kun taas voimanostossa jalkakyykky, penkkipunnerrus ja maastaveto.

75kg, 17v voimanoston sarjassa, taitaa parhaimmat tulokset hipoa 500kg, Suomen mantereella?

ja minähän en painonnostosta tiedä hevonvittua sen tiedän :D
sen takia tämän tänne pistin koska en netistä löytänyt minkäänlaista infoa miten nostetaan mitä nostetaan kuinka monta kertaa yms...

eli siis voimannosto

No 05 vuoden paras alle 17v, 75kilosissa. 200kg kyykky, 205kg maastaveto ja 100kg penkki. yhteensä 505kg. ja kisoissa, joka on eriasia kun salinostot :)

Penkissä hyvät saumat voisi sulla olla silti. Jos tuo salinostosi on suht. puhdas ja ihan t-paidalla. suomen voimanostoliiton kisoissahan käytetään tukevaa penkkipaitaa, joka avittaa nostoa nostajasta riippuen tuolla tasolla 5-40 kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sitä ajattelinkin... ihan puhdas on t-paita ja verkkarit :D miten se menee kisoissa yksi nosto ja se on siinä vai?

Itsekin olen tähtäillyt kisoihin. -90 syntynyt, joten vuosi aikaa kehittyä. Sarjana olisi 67,5kg tai 75, riippuen miten paino lähtee menemään. Heikkona lajina on voimanostotyylillä tehty kyykky, eikä se mave päätä huimaa. Penkistä taittuu kyllä mukavasti mun painoon suhteutettuna.
Wikipediasta löytää ihan hyvin juttua voimanostosta, painonnostosta. Googlestakin löytää yllättävän hyvin tietoa lajista. Tai jopa suomenvoimanostoliiton sivuilta.

Katotaan jos mäkin ensi vuonna viittisin lähtee taas kilpailemaan voimanostossa... :) Joku 500 pitää kyllä olla varma ennenkun lähden.

Eräs herra sanoo, ettei sillä tuloksella väliä, vaan kisakokemus on tärkeämpi. Katsoo nyt menenkö koskaan kisaamaan, jos johonkin lähialueelle tulee niin voisi käydä testaamassa.
Tulostavoitteena 450kg-500kg ja lajikohtasesti jotenkin näin: Kyykky 150kg, Penkki 120kg, ja Mave 180kg.

Eräs herra sanoo, ettei sillä tuloksella väliä, vaan kisakokemus on tärkeämpi. Katsoo nyt menenkö koskaan kisaamaan, jos johonkin lähialueelle tulee niin voisi käydä testaamassa.
Tulostavoitteena 450kg-500kg ja lajikohtasesti jotenkin näin: Kyykky 150kg, Penkki 120kg, ja Mave 180kg.

aika samoja tuloksia kuin minulla, penkki ja kyykky vain toisinpäin :rolleyes: tällähetkellä lähtee penkistä 140kg merkistä RAW. Pikkuhiljaa ylöspäin :)

paljoko omaa painoa löytyy? ;)

vois käydä niin että tuola kisoissa tippuis tulokset kauhean jännittämisen vuoksi :D

110kg omapaino, pituutta 193cm. Puserolla oon ottanu 185, ei ollu mikään uber kaunis nosto, mutta pysähtyipä rinnalla..Itelläkin voipi olla niin että otan nää jeppiksen kisat raw :) Ei tiiä vielä. Tänään taas uusi pusero treeni, katotaas miten kulkee ;) videota tulee luonnollisestikkin jos vain mahdollista..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom