Nuorten painonnosto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mige_1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jep määki pistän tähän nyt vertailuks omat tulokset jotka on tehty raakana salilla.. viimeksi kun koitin tarkoituksella penkkimaksimia tuli 105 ilman merkkiä ja 100 tuli pari viikkoa sitten kevyesti merkistä ja puhtaalla tyylillä, kyykystä 140 ilman mitään siteitä ja "potkuhousuja" ja sitten maven otin viime viikolla 180kg verkkarit jalassa :rock:
siihen voi sitten päässä miettiä trikoiden ja paidan hyödyn jotka ovat nostajakohtaisia :rolleyes: penkistä pari viikkoa sitten koitin paidalla ja 120 tuli 2" lankusta stopilla hyvin joten ootellaan nyt vielä uuteenvuoteen ja katsellaan sitten paljonko tulee rinnasta ;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Miks jengi puhuu voimanostosta kun otsikossa seisoo painonnosto :D

oisit varmaan voinu ottaa selvää ennenkuin postasit. Ekalta sivulta selviääpi, mutta voin myös kertoa. Threadin perustaja tarkoitti painonnostolla voimanostoa (=joka on muuten valitettavan yleinen ilmiö..) .

:D aivan, tiodostin tuon jo ennen ku postasin, mutta silti ihmetyttää

Häiritsee hieman kun jengi ei viiti/osaa ottaa asioista selvää :( Kyllä musta pitää oman harrastuksensa nimi tietää

jos harrastus onkin kehonrakennus??? on vain kiinnostunut voimannostotsta pitäiskö siitä heti tietää kaikki :D (nojoo toi painonnosto voimannosto olis pitäny tietää)

Minä vaan kysyn et mitä helvettiä mun pitäs treenata kun tulee "ahaa" elämys tos salil tänää.

No normisti alottelin sotilaspenkillä... tanko, 60kg x 5, 80kg x 3 ja 90kg x 2, sit normipenkkiä 80kg useempia sarjoja ja oli siin välis jotai 60kg kans. Sitte kävin välil kyykkää 110kilol mut seki loppu siihe ku vasen reisi ny kramppas, sit tein selän taakse vetoja ja soutuja useampia sarjoja, sit tuli semmone et kokelenpas perkele paljonko nousee kapeel otteel sotilaksesta. Noh 80kg heleppoon. 90kg heleppoon. 95kg jo jäi siihe puoleevälii. Oon nostanu 100kg normipenkistä&sotilaspenkistä, eli tekniikkaa en hallitse. Mutta mitä helvettiä tuo kapee ote sotilaspenkistä, mite se voi olla noi kova?

Pitäskö mun reenata rintalihaksia, heittäkääs jotai hyviä treenivinkkejä...

Minä vaan kysyn et mitä helvettiä mun pitäs treenata kun tulee "ahaa" elämys tos salil tänää.

No normisti alottelin sotilaspenkillä... tanko, 60kg x 5, 80kg x 3 ja 90kg x 2, sit normipenkkiä 80kg useempia sarjoja ja oli siin välis jotai 60kg kans. Sitte kävin välil kyykkää 110kilol mut seki loppu siihe ku vasen reisi ny kramppas, sit tein selän taakse vetoja ja soutuja useampia sarjoja, sit tuli semmone et kokelenpas perkele paljonko nousee kapeel otteel sotilaksesta. Noh 80kg heleppoon. 90kg heleppoon. 95kg jo jäi siihe puoleevälii. Oon nostanu 100kg normipenkistä&sotilaspenkistä, eli tekniikkaa en hallitse. Mutta mitä helvettiä tuo kapee ote sotilaspenkistä, mite se voi olla noi kova?

Pitäskö mun reenata rintalihaksia, heittäkääs jotai hyviä treenivinkkejä...

Teetkö sä vinopenkkiä käsipainoilla ku mulla ainaki tuli parissa viikossa 2,5 kg lisää penkki maximiin ku rupesin sitä tekeen.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom