Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli palaan aiheeseen. Oma raw Mave paras sarja 12x100x4 ja Max 130kg.

:anssi::anssi:

"Joka(alle 18-v, treenamaton)nuori jamppa ei vedä tod. 130PISTE THATS IT!

Viimeinen :offtopic: tähän ketjuun:

Ei tietenkään vedä. Esimerkiksi sinä tunnut vertaavan voimiasi ns. normi jamppaan, joka ei käy salilla. Tottakai sellaiselle yli 100kg on jo "kova tulos". Itse taas vertaan tuloksiani suurinpiirtein itseni kokoisiin ja ikäisiin, jotka ovat lajissa oikeasti suhteellisen hyviä. Ymmärrät varmaan eron?

Varmaan vetää treenaamattomat alle 18v jampat yli 130kg. Ei tietenkään lähellekkään kaikki, mutta pieni osa silti. Toinen kaveri veti alle 18v ekaa kertaa kokeillessa ja salilla käydessä 130kg ja toinen 160kg ja 5 kertaa meni ja mave oli 200kg. Et onhan nuita.

Viimeinen :offtopic: tähän ketjuun:

Ei tietenkään vedä. Esimerkiksi sinä tunnut vertaavan voimiasi ns. normi jamppaan, joka ei käy salilla. Tottakai sellaiselle yli 100kg on jo "kova tulos". Itse taas vertaan tuloksiani suurinpiirtein itseni kokoisiin ja ikäisiin, jotka ovat lajissa oikeasti suhteellisen hyviä. Ymmärrät varmaan eron?

Vika :offtopic: osaltani!

Vertasin alun pitäen itseäni saman verran kanssani treenanneisiin, että olisko, edes keskivertoo parempi tuo Maveni. Ymmärrätkö itse eron? Sitten keskustelu meni siihen mikä on luonnostaan vahva selkä yms.

Vertasin alun pitäen itseäni saman verran kanssani treenanneisiin, että olisko, edes keskivertoo parempi tuo Maveni. Ymmärrätkö itse eron? Sitten keskustelu meni siihen mikä on luonnostaan vahva selkä yms.

Ja minä vain sanoin, että jos on treenannut edes vähän niin 130kg mavella ei ole lähelläkään vahvaa selkää. Ei pahalla.

No niin. Joku puhuu täällä voimasta suhteessa kokoon, joku suhteessa treeniaikaan ja joku ihan vaan yleisesti siitä, kuinka paljon täytyy nostaa (ilman suhteutuksia), että henkilöä voi sanoa vahvaksi. Yrittäkää tajuta se.

No niin. Joku puhuu täällä voimasta suhteessa kokoon, joku suhteessa treeniaikaan ja joku ihan vaan yleisesti siitä, kuinka paljon täytyy nostaa (ilman suhteutuksia), että henkilöä voi sanoa vahvaksi. Yrittäkää tajuta se.

No:

-Ilman reeniä ihan hyvä tulos on 1,5x omapaino
-Jos nyt oot vähän käyny salilla niin 2x omapaino
-Kolmisen vuotta salia ja 2,5x omapaino
-Jossain vaiheessa uraa reilu 3x omapaino

Tommosia karkeita heittoja mitkä tulokset on IMO jo hyviä :)

No:

Hahaa, sitten mulla on hyvä veto! :dance:

No:

"Nuorten maastavetotulokset" taisi olla threadin otsikko. Kyllä tuo 3 kertaa omapaino (vaikka kuinka täsmentäisit että jossain vaiheessa uraa) on jo parempi kuin vain hyvä, vähintään erittäin hyvä. Siitä on ihan turha lähteä edes vänkäämään.

Ettei mene ihan kokonaan off-topiciksi, oma salikisatulos vuosien takaa:

17v. (juuri täyttänyt); 178cm; 72kg ja 18 toistoa 127,5kg:lla (siis 1,75 * omapaino ylöspäin pyöristettynä) ilman remmejä tai pomppuja. Tuomarina kisassa oli Jorma Ojanaho.

Muina lajeina taisi olla vinopenkki (omap.), hack-kyykky (1,5*omap.), strict-curl (0,5*omap.) ja viimeisenä 500m soutu 10-vastuksella. Hauskaa oli ja kevyenä kloppina pärjäsin aika hyvin vahvoille isoille möykyille, sijoitus oli ryhmän keskikastia, osallistujia vajaa 10. Strict-curlin taisin jopa voittaa :). Hauskaa oli ja olenkin noita karjuja kiitellyt siitä, että ottivat meitä pieniä ja nuoriakin mukaan karkeloihin. Se jos joku antoi hyvän alkupotkun tälle harrastukselle!

Pystyisinkö suhteessa samaan nykyään, 20kg painavampana, liki 10 vuotta salia takana? Kyllä, helposti. :piis:

EDIT. Profiilin syntymäpäivä on tarkoituksella väärä, ikää on nyt 26v. Vuoden olin siis suunnilleen tuohon mennessä treenannut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom