Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikä ei kuulu joukkoon:

a) harteikas
b) vahva selkä
c) 130kg mave

?

:lol2:

Tulostriidit on kyllä kaikkein ensiks parhaita :dance:

Mikä ei kuulu joukkoon:

a) harteikas
b) vahva selkä
c) 130kg mave

?

Vittuiletko kenties? Vai mikä on? Selitä vähän tarkemmin. Kitooos!

veikkaa et jos omistaa nuo kaksi ensimmäistä niin 130kg veto ei kuulu joukkoon. :hyvä:

Jonkun vähän reilu puoltoista vuotta oon reenannu ja 177cm/92kg on mitat.

Pituuskasvusi taisi loppua aika varhain? Vai? Silti kyllä kova tulos. Mutta ei siinä mitään. Hyvin sinun ikäiseltäs!

veikkaa et jos omistaa nuo kaksi ensimmäistä niin 130kg veto ei kuulu joukkoon. :hyvä:

Miten niin ei? En oo treenannu kun vasta puolitoista kk Mavea. Koska ennen sitä treenasin kevyillä painoilla tekniikkaa puolitoista kk. Vasta nyt olen kokeillut maksimin ja ruvennut kehittämään voimaa! Koko saliurani mahtuu 3 ja puoleen kuukauteen ja puoleentoista viikkoon on max noussut 15kg ja sarjapainoja voi koko ajan isontaa, että luulis tuon vielä aika nopeeta nousevan. Niin riittikö perustelut, koska en jaksa tämmöstä haistapaska vittuilua:curs:

Minä tässä mitään vittuillut, sen kummemmin ketjua lukematta vastasin tohon tietovisakysymykseen. Mä en ole omasta mielestäni harteikas, enkä IMO omista vahvaa selkää, ni ei mul oo mitään vittuiltavaa.

Minä tässä mitään vittuillut, sen kummemmin ketjua lukematta vastasin tohon tietovisakysymykseen. Mä en ole omasta mielestäni harteikas, enkä IMO omista vahvaa selkää, ni ei mul oo mitään vittuiltavaa.

No pahoittelen sekaannusta. En älynnyt.. My bad:david:

Miten niin ei? En oo treenannu kun vasta puolitoista kk Mavea. Koska ennen sitä treenasin kevyillä painoilla tekniikkaa puolitoista kk. Vasta nyt olen kokeillut maksimin ja ruvennut kehittämään voimaa! Koko saliurani mahtuu 3 ja puoleen kuukauteen ja puoleentoista viikkoon on max noussut 15kg ja sarjapainoja voi koko ajan isontaa, että luulis tuon vielä aika nopeeta nousevan. Niin riittikö perustelut, koska en jaksa tämmöstä haistapaska vittuilua:curs:

Tämä muuttaa vaan sen, että tuossa bustedin tietovisassa kaksi ensimmäistä ei kuulu joukkoon. :D Ei millään pahalla, mutta jos olet käynyt 3,5kk salilla, et todennäköisesti ole niiin vahva selkäinen ja harteikas. ei mitään vittuilua. :piis:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taitaa sanoje "harteikkas" ja "vahva selkä" merkitys riippua vähä tyypistä :D. Imo kokkosen ari on harteikas ja 300+ mave vaatii vahvan selän :whip:

Itsehän vedin 170 ja jos tän kuun loppuun tulis 180 nii ois kivaa. :itku:

Tämä muuttaa vaan sen, että tuossa bustedin tietovisassa kaksi ensimmäistä ei kuulu joukkoon. :D Ei millään pahalla, mutta jos olet käynyt 3,5kk salilla, et todennäköisesti ole niiin vahva selkäinen ja harteikas. ei mitään vittuilua. :piis:

Siis tarkoitin muihin ikäisiini verrattuna. Ekan kerran kun kokeilin Mavea niin meni 115kg. Ei meidän kylällä kyllä yksikään ikäiseni ole vätänyt edes sataa ekalla. Tarkoitan, että olen luontaisesti vahva ja harteikas tyyppi. Esim. ennekuin rupesin edes treenaamaan niin kun on otettu käenväänto skaboja ja muita voima mittelöitä niin ei ole moni ikäiseni treenaamaton voittanut minua. Siis tosi vaikee selittää. Jos et tajua niin ei voi mitään...

Nousukas - turha puhua, pakkotoistolla tulostreadeissa yleensäkkään koskaan mikään ei riitä, mikään ei oo tarpeeksi ja aina näppäimistön takana on tietoa eniten - röntgen katseesta kristallipalloon. Varmasti Jokelilla ja kumppaneilla on joku hyvä syy vinoilla, kun ne on niin hirveän vahvoja ja harteikkaita ;)

Suom. huom. älä välitä, kukaan muukaan ei oikeesti välitä.. jos joku itkee ja saivartelee, anna itkee - se ei koskaan tule olemaan mitään niin pitkään kun se vaan itkee.. Kannattaa ite keskittyä treenaamiseen ja antaa maaaaailman vahvimpien ja parhaiden spekuloida näissä treadeissa.

Nousukas - turha puhua, pakkotoistolla tulostreadeissa yleensäkkään koskaan mikään ei riitä, mikään ei oo tarpeeksi ja aina näppäimistön takana on tietoa eniten - röntgen katseesta kristallipalloon. Varmasti Jokelilla ja kumppaneilla on joku hyvä syy vinoilla, kun ne on niin hirveän vahvoja ja harteikkaita ;)

Suom. huom. älä välitä, kukaan muukaan ei oikeesti välitä.. jos joku itkee ja saivartelee, anna itkee - se ei koskaan tule olemaan mitään niin pitkään kun se vaan itkee.. Kannattaa ite keskittyä treenaamiseen ja antaa maaaaailman vahvimpien ja parhaiden spekuloida näissä treadeissa.

Kiitän ja kumarran:worship: Niin se vaan tuntuu olevan, että täältä pakkiksesta ne löytyy maailman vahvimmat...:rolleyes:

Veto on kyllä siitä mukava, että joku ruumiillista työtä tekevä (metsuri, maanviljelijä) saattaa kiskoa ensi yrittämällä ihan helvetinmoisia rautoja tietämättä tekniikasta mitään, mutta joku yläkroppapumppailija ei välttämättä saa sitten mitään aikaan, kun tanko laitetaan lattialle

Eka kerta vetoa: 135kg, 14v paino 75(?)
15v: 200kg, paino 82
17v: 220kg, paino 95
Selkä paskana, olkapää paskana, vitutusta ja toipumista. Inttiä. Nyt alkaa taas näyttää treenaaminen lupaavalta (ei paikkoja paskana + aikaa ja motivaatiota riittää)
Hei, katos saatanaa! Näinkö hiljattain mä tän kirjotin (2.6.2007)? Meni nimittäin saman kuun lopulla selkä siihen kuntoon ettei seisomaan päässyt ilman mitään kipua. Vähän ajan päästä näytti taas lupaavammalta, mutta samalla tiellä ollaan vieläkin. Rikki mikä rikki...

Voi voi. :)

Riippuu toki mihin vertaa noita "harteikas" ja "vahva selkä" -juttuja, mutta jos nyt yleisesti mietitään esim. tämän foorumin kavereihin. Nousukas tuossa jo itse sanoikin mihin hän vertasi. Ja se pitää varmasti paikkaansa, että juuri tässä mielessä olet vahva ja harteikas.

En ole täällä millään tavalla mainostanut olevani vahva tai harteikas, enkä mainosta vaikka olisin. Minulla on kuitenkin mielipiteeni esim. siitä mikä on vahva.
:offtopic:Onko Hzerolla jotain henkilö kohtaisia kaunoja tällaista "vinoilua" kohtaan?

Hei, katos saatanaa! Näinkö hiljattain mä tän kirjotin (2.6.2007)? Meni nimittäin saman kuun lopulla selkä siihen kuntoon ettei seisomaan päässyt ilman mitään kipua. Vähän ajan päästä näytti taas lupaavammalta, mutta samalla tiellä ollaan vieläkin. Rikki mikä rikki...

Mavessako on selkä hajonnut?

En tiedä onko Hzerolla henkilökohtaisia kaunoja minkäänmoista vinoilua kohtaan, tuskin, mutta eikös tuollainen vinoilu nyt vain ole niin typerää, että sen voi huoletta jättää tekemättäkin?

"Onko Hzerolla jotain henkilö kohtaisia kaunoja tällaista "vinoilua" kohtaan?"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom