- Ikä
- 37
pari vuotta treenannu ja ikä on 14(kohta 15:D) paino joku ~82kg ja veto 265
Uskotaan jo:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pari vuotta treenannu ja ikä on 14(kohta 15:D) paino joku ~82kg ja veto 265
heh tiedoksi vain etten laittanut sitä tänne kehuaakseni, vaan muutenvain ku kerran tämmösen keskustelun näin ;)teemuzz NÖYRYYTTÄÄ ikätovereitaan ja miksei muitakin
heh tiedoksi vain etten laittanut sitä tänne kehuaakseni, vaan muutenvain ku kerran tämmösen keskustelun näin ;)
kato perhan :D en muistanutkaa muistin et se oli eräs toinen sivu:DTiedoksi vaan, että laitoit sen pari sivua sitten ja siitä on puhuttu viimiset pari sivua. ;)
puvusta saan varmaankin ~10kg:n hyödt.Kohta tulee parivuotta täteen kun ensimmäisen kerran koskin tankoon:D ensi yrittämälle nostin 60kiloa:D mutta siitä se sitten lähti ;)Paljon saat puvusta hyötyä, kauan oot treenannu ja paljon nostit ensi yrittämällä?
puvusta saan varmaankin ~10kg:n hyödt.Kohta tulee parivuotta täteen kun ensimmäisen kerran koskin tankoon:D ensi yrittämälle nostin 60kiloa:D mutta siitä se sitten lähti ;)
Kerro lisää?Ja kun luulin että ite olen lahjakas...
Kerro lisää?
Mimmosissa kiloissa liikutaan ?En viitsi kerskua mutta itelläkin on suht kova veto
No 260kg kisoissa, nyt ehkä 270kg, tosin sarjaan 100kgMimmosissa kiloissa liikutaan ?
okei, minkäs ikänen olet?No 260kg kisoissa, nyt ehkä 270kg, tosin sarjaan 100kg
17okei, minkäs ikänen olet?
Nyt sylettää, jos oikein ymmärsin että nää jantterit tulee junnujen VN:n SMiin, niin kyllä saan turpaani niin että helisee :( .
Ite nostan ainakin sarjassa M20Nyt sylettää, jos oikein ymmärsin että nää jantterit tulee junnujen VN:n SMiin, niin kyllä saan turpaani niin että helisee :( .
Eli minkälaisia tuloksia olette ottaneet kyseisissä jutuissa? itse pystyn työntämään rinnalta enemmän ylös hyvänä päivänä kuin ottamaan rinnalle, jotenka siinä on vielä paljon petraamista ( vauhtipunnerrus 3*7*75kg. Mutta rinnallehikisesti repien joku 90kg. tempaisut oon ottanut 60 kilolla vitosia.. no petraamista kaikessa ;)