Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paljon saat puvusta hyötyä, kauan oot treenannu ja paljon nostit ensi yrittämällä?
puvusta saan varmaankin ~10kg:n hyödt.Kohta tulee parivuotta täteen kun ensimmäisen kerran koskin tankoon:D ensi yrittämälle nostin 60kiloa:D mutta siitä se sitten lähti ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt sylettää, jos oikein ymmärsin että nää jantterit tulee junnujen VN:n SMiin, niin kyllä saan turpaani niin että helisee :( .

Viime aikoina alotellu MaVea vasta kunnolla ja ehkä kuukauden treenillä 2x6x105kg

Ikä 16, paino 67

Kuulostaakos pahalta? :jahas:

Työnnöt, tempaisut yms painonnosto.

Eli minkälaisia tuloksia olette ottaneet kyseisissä jutuissa? itse pystyn työntämään rinnalta enemmän ylös hyvänä päivänä kuin ottamaan rinnalle, jotenka siinä on vielä paljon petraamista ( vauhtipunnerrus 3*7*75kg. Mutta rinnallehikisesti repien joku 90kg. tempaisut oon ottanut 60 kilolla vitosia.. no petraamista kaikessa ;)

Eli minkälaisia tuloksia olette ottaneet kyseisissä jutuissa? itse pystyn työntämään rinnalta enemmän ylös hyvänä päivänä kuin ottamaan rinnalle, jotenka siinä on vielä paljon petraamista ( vauhtipunnerrus 3*7*75kg. Mutta rinnallehikisesti repien joku 90kg. tempaisut oon ottanut 60 kilolla vitosia.. no petraamista kaikessa ;)

Rinnalleveto 100kg juuri treenaamatta.

Suositut

Back
Ylös Bottom